AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Jeg skal snart på jobbintervju til et vikarbyrå for barnehager. Hvilke spørsmål kan bli stilt? Noe spesielt jeg bør si/spørre om/vektlegge eller ikke? Anonymkode: 3ef6b...49e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Kan vel umulig være noe særlig og stresse med når det gjelder jobbintervju for en barnehage. De skriker etter arbeidskraft, akkurat som på sykehjem regner jeg med. Bare møte opp, virke noenlunde oppegående, si du er lite syk så er vel jobben din. Kjenner 16åringer som er totalt giddaløse som fikk jobb i barnehage fulltid når de ikke orket begynne på vgs. Anonymkode: 7df7e...738 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Skrevet 6. august 2024 Det enest de bryr seg om er at du har godt språk og lite fravær. Smil pent, si du er villig til å lære og at det er givende å jobbe med barn så får du jobben Anonymkode: 79453...ba2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Skrevet 6. august 2024 Latterlige svar her, det er ofte veldig mange om beina til slike jobber, og en hel del stiller også strenge krav til lang erfaring samt relevant utdannelse, selv om det selvsagt kommer an på hvor i landet man bor også. Jeg har blitt spurt om enkelte scenarioer om hvordan du ville ha håndtert det, bare prøv å svar så pedagogisk du kan isåfall og gjerne svar «La oss se…» eller noe i den dur først for å kjøpe deg etpar sek før du bare plumper ut med noe. Ellers ville jeg ikke anbefalt å gått for pent kledd i et slikt intervju, hverdagslig og åpent, bare i tøy som selvsagt er helt rent og ikke slitt. Anonymkode: 04dc6...4a1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #5 Skrevet 7. august 2024 det er til vikarbyrå til barnehager. Det er ingen krav om utdannelse Anonymkode: 79453...ba2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #6 Skrevet 7. august 2024 De vil nok sørge for at du er skikket til jobben. Hva slags barnesyn du har og generell etikk og moral. Vi ønsker ikke folk som er helt bak mål i bhg. Anonymkode: 51f8f...5f5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #7 Skrevet 7. august 2024 Har dere hatt vikarer fra bemanningsbyrå inne før? Det har nemlig vi og det er hipp som happ hva du får. Noen er gode og enkelte burde ikke satt foten innrnfor en barnehage engang. Anonymkode: 79453...ba2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #8 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 22.34): Latterlige svar her, det er ofte veldig mange om beina til slike jobber, og en hel del stiller også strenge krav til lang erfaring samt relevant utdannelse, selv om det selvsagt kommer an på hvor i landet man bor også. Jeg har blitt spurt om enkelte scenarioer om hvordan du ville ha håndtert det, bare prøv å svar så pedagogisk du kan isåfall og gjerne svar «La oss se…» eller noe i den dur først for å kjøpe deg etpar sek før du bare plumper ut med noe. Ellers ville jeg ikke anbefalt å gått for pent kledd i et slikt intervju, hverdagslig og åpent, bare i tøy som selvsagt er helt rent og ikke slitt. Anonymkode: 04dc6...4a1 Det kreves ikke utdannelse for vikarier, nei. Ofte må man ta til takke med de vikarene man får. Anonymkode: 88d48...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå