Gå til innhold

Microblading/powderbrows innlandet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ønsker å ta microblading / powderbrows på brynene mine. Kan gjerne kombinere de to. Er det noen som har noen å anbefale i innlandet som er gode på dette???? Gjerne Hamar, Brumunddal, Elverum, Løten området. 

Anonymkode: cb3c7...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes dette blir penest på afrikanske jenter. Da ser det ofte naturligut viss de ikke overdriver. Har mann knapt øyebryn så ser jeg poenget men det ser veldig kunstig ut med slike bryn.

Anonymkode: 564e6...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Synes dette blir penest på afrikanske jenter. Da ser det ofte naturligut viss de ikke overdriver. Har mann knapt øyebryn så ser jeg poenget men det ser veldig kunstig ut med slike bryn.

Hvordan vet du at ts ikke er afrikansk da? Hæ? 

Anonymkode: cd7d1...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mangler en del av det ytterste delen på brynet. Er ikke afrikansk forresten😊 Nappet overdrevent på 90-tallet da det var moderne med tynne bryn, og nå har jeg veldig lite igjen ytterst (selve halen på brynet). Nærmer meg 40 nå og driter litt i om andre ser det. Vil bare føle meg bra etter mange år med kronisk sykdom, tror det også kan ha påvirket slik at jeg har mistet mye av brynshårene mine🙁 og med 3 barn under 7 år i hus har jeg ikke så mye tid til sminke lenger osv.... 

Andre med konkrete tips til flinke behandlere? Altså som kan svare litt på det jeg lurer på 😊😊😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvordan vet du at ts ikke er afrikansk da? Hæ? 

Har jeg skrevet at ts ikke er afrikansk? Jeg skrev at det blir peneste på afrikanske jenter, uten å komme med noen som helst påstand om ts sin etnisitet. Kan virkelig ikke forstå hva du lager en sak for.

Kjenner flere som har gjort dette og det ser så flott og naturlig ut på de afrikanske jentene jeg kjenner som har gjort dette. Er kun en med lys hud jeg liker resultatet på og hun gjorde dette i utlandet og manglet så og si begge øyenbrynene. Hennes behandler må ha vært meget dyktig da resultatet er det mest naturlige jeg hat sett på lys hud. Viss du finner rasisme i at det faktum at hudfarge spiller en rolle i denne typen behandling så sier det mer om deg enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har jeg skrevet at ts ikke er afrikansk? Jeg skrev at det blir peneste på afrikanske jenter, uten å komme med noen som helst påstand om ts sin etnisitet. Kan virkelig ikke forstå hva du lager en sak for.

Kjenner flere som har gjort dette og det ser så flott og naturlig ut på de afrikanske jentene jeg kjenner som har gjort dette. Er kun en med lys hud jeg liker resultatet på og hun gjorde dette i utlandet og manglet så og si begge øyenbrynene. Hennes behandler må ha vært meget dyktig da resultatet er det mest naturlige jeg hat sett på lys hud. Viss du finner rasisme i at det faktum at hudfarge spiller en rolle i denne typen behandling så sier det mer om deg enn meg.

Men hvem bryr seg om hva du mener....? Var det noen som spurte deg....?

Anonymkode: cecc7...098

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvor har jeg nevnt rasisme? Ta deg en tur til Specsavers…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flinke behandlere på dette i Elverum, Løten, Hamar? Noen som har peiling? 😊 Pliiiz kom med tips! 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...