Gå til innhold

Samboer som ikke vil hjelpe meg med penger til en ny tann/bro.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må iallfall få ut tanna når den verker såpass mye 

Anonymkode: 3406f...dc0

• Liker 31
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Se å få ut den tanna, ihvertfall. Så får du finne ut hvordan du skal finansiere bro etterpå. 

Anonymkode: 5852b...588

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Det der er bare ordentlig dårlig gjort av samboeren din, man må da kunne hjelpe hverandre 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor i alle dager vil du være sammen med en sånn fyr? 

Samtidig ser jeg du jobber 100 %, det er noe som skurrer når man ikke har noen tusen ekstra til overs til tannbehandling. 

Spør tannlegen om å få det på avbetaling? 

Og hvis samboeren din blir sur fordi du ikke gjør nok i huset, hvorfor deler dere ikke på dette? Gjør du mer enn 50%, så fakturerer du ham om du tar hans del. Rett skal være rett. 

Anonymkode: 26c9d...e72

Jeg har noen tusen ekstra til tannlegen, men ikke 40.000 kr til en bro.

Anonymkode: 159b1...03a

• Liker 5
  • Hjerte 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lever du i et sånt forhold?

Anonymkode: b43da...6d5

• Liker 13
  • Nyttig 16
Skrevet

Tannverk kan være utrolig smertefult, så her synes jeg typen din oppfører seg som en skikkelig tosk. 

Hadde aldri tilgitt mannen min om han viste så lite omsorg den gangen jeg trodde jeg skulle dø av tannverk. 

Har ikke tannklinkikken muligheten for avbetalingsavtale eller lignende? 

• Liker 17
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

For en tosk du er sammen med… 

Få tanna ut , be tannlege om nedbetalingsplan. Har du og samboer helt delt økonomi? Det er bare å gi beskjed at fremover blir det tomatsuppe til middag…

Anonymkode: 3c1ad...4c1

• Liker 22
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
blåbærpai skrev (1 minutt siden):

Tannverk kan være utrolig smertefult, så her synes jeg typen din oppfører seg som en skikkelig tosk. 

Hadde aldri tilgitt mannen min om han viste så lite omsorg den gangen jeg trodde jeg skulle dø av tannverk. 

Har ikke tannklinkikken muligheten for avbetalingsavtale eller lignende? 

Tannlegen gir avbetaling, men ikke tannteknikeren som lager broen. Har snakket med tannlegen om det allerede. 

• Hjerte 27
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Samboeren min vil ikke hjelpe meg. Jeg har foreslått nedbetaling til Samboeren min, men han vil ikke hjelpe. 

Nå har jeg så vondt at jeg så vidt klarer å ta bare på barnet vårt. Men det bryr ikke samboeren min seg om, han er bare småsur fordi jeg ikke orker å rydde og vaske noe særlig når jeg har vondt.

Trekk ut tanna, hiv ut gubben, velg rekkefølge. Iskaldt svin. 

Anonymkode: 07802...459

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For en tosk du er sammen med… 

Få tanna ut , be tannlege om nedbetalingsplan. Har du og samboer helt delt økonomi? Det er bare å gi beskjed at fremover blir det tomatsuppe til middag…

Anonymkode: 3c1ad...4c1

Ikke delt økonomi, det ønsker han ikke. Men vi deler faste utgifter 50/50

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Håper du går fra han, bo sammen med noen med så lite omsorg for deg må gjøre veldig vondt.

Et kjerringråd for smerter, kjøp nellikolje på helsekost eller apotek og smør på. Virker bedre enn smertestillende tabletter. Du kan også knuse paracet/ibis og forsøke å smøre direkte der det gjør vondt.

• Liker 6
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff, så vondt ❤️ Både med tanke på tannen og fyren du er sammen med. 

Her ville jeg virkelig vurdert parterapi, satt ned foten eller dratt fra han. Man behandler ikke samboeren og moren til barna sine sånn. Dette er ikke kjærlighet, omsorg, støtte... Det er på ingen måte slikt et forhold skal være. Han utnytter deg. 

Ang tannen, se om det er noen andre du kan låne av, spør tannlegen, opprett en spleis, spar etc. Få ihvertfall den tannen ut ❤️

Anonymkode: 10d4f...182

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Få ut den samboeren og den tanna i samme slengen.

Så retter du deg opp i ryggen og står for den manglende tannen inntil du får mulighet til å sette inn en bro.

Du får det uten tvil langt bedre uten den egoisten du bor sammen med. Han elsker ikke deg, han elsker kun seg selv. Han har null omtanke for deg, han har null respekt for deg. Og barnet ditt har virkelig ikke godt av å vokse opp og se far behandle mor så råttent!

Så kvitt deg med ham! Snakk med legen din, snakk med familien og venner du stoler på, be om hjelp til å flytte fra samboer om du bor hos ham eller inntil dere får flyttet/solgt der dere dere bor. Men kom deg ut av dette forholdet, for det er langt mer ødeleggende for deg enn å gå en periode uten en tann.

❤️

Anonymkode: 72b25...b82

• Liker 14
  • Hjerte 5
  • Nyttig 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...