AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 For tre uker siden ble det et slags brudd mellom meg og typen. Dvs vi fikk ikke snakket ferdig men ingen av oss har tatt kontakt etterpå. Vi forstår nok begge at nå må ting roes helt ned. Men jeg vet hvor utrolig glade vi er i hverandre og er dermed fristet til å ta en skikkelig stor sjanse. Vurderer bestille en helgetur, langt frem feks i november. Deretter levere billett og et kort i postkassen hans og skrive at frem til det syns jeg vi skal ta tid fra hverandre men at vi møtes på en slik tur for å snakke gjennom alt i fred og ro og finne ut hva vi vil videre. Booker to soverom. Vil også skrive at dette kan avbestilles innen feks fire uker før. Så ikke det er noe som helst press. Hadde du blitt stresset av dette eller sjarmert? Og hadde du turt det? Er det romantisk og fint eller altfor vågalt? Hvorfor skal man i såfall ikke ta en slik sjanse? Snakk meg ut av det dersom dette blir helt feil. I vårt tilfelle var vi forøvrig bestevenner i mange år før vi ble kjærester og vi vil nok uansett klare å være gode venner på sikt selvom det nå er det slags brudd.... Anonymkode: c0312...7b5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Nei, bare nei… Anonymkode: 25f13...a7b 8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 Dette hadde jeg ikke blitt glad for, nei. Anonymkode: 0325b...421 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 At du vurderer dèt, sier meg at bruddet var hèlt riktig. La han være. Dette er jo kvelning av verste sort. Så dum er du bare ikke. Har du litt respekt for deg selv og ex, så våkner du fra dvalen. Det du kaller freidig er pur dumskap. Anonymkode: 54f13...e4c 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Bortkastet, hadde jeg vært eksen din, hadde jeg ikke takket ja til noe sånt. Anonymkode: 3dc35...e1b 2
mereo Skrevet 5. august 2024 #7 Skrevet 5. august 2024 (endret) Se frozen istedenfor og bli inspirert til å Let it goooo, let it goooooo! Endret 5. august 2024 av mereo 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Skrevet 5. august 2024 Nope. Hadde ikke takket ja til noe slikt. Enten avklare forholdet nå eller bare fortsette med bruddet Anonymkode: 24f0a...a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå