AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Hei. Jeg har møtt en mann som er 48 år. Jeg er 36. Han har aldri sagt noe om alderen min. Jeg tenkte først at han var for gammel for meg men begynner å endre mening. Hvordan ser en 48 åring på ei på 36? Synes han jeg kan være for ung? Perfekt alder? For gammel for han? Vet det varierer, men dere som er på hans alder, hvordan ser dere på noen på 36 år? Anonymkode: c89a0...0be
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 For min del tenker jeg det baserer seg veldig på hvor man er i livet / hva man ser etter. Tenker også alder spiller mindre rolle jo eldre man blir. En 16 åring skal ikke være med en 28 åring liksom. Men når begge er såpass voksne som dere tenker jeg det har mye mindre og si. Men du må jo selv tenke på hva du vil med dette forholdet. Er dette en mann du kunne tenke deg og være med lenge? Eller er det kortvarig? Har han barn? Har du barn / lyst på barn? Har han lyst på barn når han nærmer seg 50? Vil du være med en mann på nærmere 60 før du er fylt 50? Eller om dere skulle ønske å få barn vil han være nærmere 70 før barna er flytta hjemmefra. Er disse spørsmålene som bør avgjøre tenker jeg. Disse spørsmålene slipper man stille seg når man er litt nærmere i alder. Anonymkode: f2266...784 2
Blått Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 Hvis du liker han og han liker deg, så spiller det noen rolle hva andre mener og hva andre tenker? La det gå og kos dere, dersom du føler at dette er noe som er godt for deg.
Fjompenisse Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 30 minutter siden, AnonymBruker said: Hei. Jeg har møtt en mann som er 48 år. Jeg er 36. Han har aldri sagt noe om alderen min. Jeg tenkte først at han var for gammel for meg men begynner å endre mening. Hvordan ser en 48 åring på ei på 36? Synes han jeg kan være for ung? Perfekt alder? For gammel for han? Vet det varierer, men dere som er på hans alder, hvordan ser dere på noen på 36 år? Anonymkode: c89a0...0be M50 og ville umiddelbart tenkt at 36 (eller 38 for å holde samme aldersforskjell) er i grenseland, men det kommer ann på om f.eks. hun ikke vil ha barn/barn som er eller snart er voksne. Jeg har voksne barn og skal ikke ha flere. Og selvfølgelig at man har noen felles interesser og de samme ønskene for resten av livet osv. Du er ikke for gammel i alle fall og om han er interessert nå så er du i alle fall ikke for ung. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Jeg er mann i den alderen, og dater stort sett kvinner på din alder. Aldersforskjellen er ikke noe problem, det er livssituasjon som jeg ser an. Hvis hun har barn 100%, eller små barn (som mange kvinner i den alderen har) vil jeg tenke meg om to ganger. For å måtte vente 15 år før barna flytter ut, og hun kan få den friheten jeg selv har er ikke så fristende. Det er uaktuelt med flere barn og samboerskap for min del, så da er det greit om barna er relativt store (10+) Men hvis man tenker å flytte sammen - med alt det innebærer av dine og mine og våre barn, så er det selvfølgelig noe annet. Anonymkode: 5d105...958 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 Person midt i 30 årene kan jo se eldre ut enn en midt i 40, ser ikke problemet. Anonymkode: 87239...1cf
Miss91 Skrevet 5. august 2024 #7 Skrevet 5. august 2024 Kommer an på livssituasjonen tenker jeg. Har dere barn? Vil dere, eller en av dere ha (flere) barn? Jeg koser meg med en som er 14 år eldre enn meg, vi er ferdige med barn. Mine er bare 8 og 10 år, men de blir fort store. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Skrevet 5. august 2024 Livssituasjon har mye å si og modenhet hos begge. Ofte så er de som er i 30 årene i etableringsfasen enda mens en mann på snart 50 år er ferdig med mange av livets store faser som barn, ekteskap, samboerskap. Greit å være åpne fra start hva dere vil ha ut av forholdet deres om dere velger å satse på hverandre. Anonymkode: fb227...e23
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #9 Skrevet 5. august 2024 Jeg som 50-årig kvinne opplever at jeg har lite til felles med en 60-åring når det gjelder referanser, verdier og meninger og livsstil. Har forsåvidt lite til felles med en 40-årig mann også, men gapet oppleves uoverkommelig stort med en 10 år eldre mann. Anonymkode: 7606c...0f4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #10 Skrevet 5. august 2024 Ikke noe man bryr seg mye om nå, om mannen generelt holder seg godt og er ung til sinns. Men de fleste blir raskt gubbete fra 60. Hadde ikke orket. Da sitter du gjerne dypt i det, og blir gjerne sykepleier på toppen også om du holder ut enda noen år. Anonymkode: ceda1...6d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå