Gå til innhold

På jentetur til Ios, føler meg gammeldags og "prippen"

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble single etter noen år med kjæreste og ble med på jentetur til Ios i sommer. Ble sjokka og føler meg gammeldags og "prippen". Har ikke fått med meg sånt etter å ha vært kjedelig med kjæreste. Lurer egentlig - ER det sånn?? Fest hver kveld, med sprit på vors. Vanlig å gå uten truse under kjolen, begynne å kline med ukjente i køen, og enda mer i mørket inne. ONS hele veien, for noen 24/7. Sove til to, og så på stranda med drinker, og så vors igjen.

Anonymkode: 7debf...e8a

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av mine single venninner oppfører seg slik på jentetur.

Anonymkode: 292cd...99a

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Var sånn tidlig 2000-tall også. 

Anonymkode: 18e3b...185

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ble single etter noen år med kjæreste og ble med på jentetur til Ios i sommer. Ble sjokka og føler meg gammeldags og "prippen". Har ikke fått med meg sånt etter å ha vært kjedelig med kjæreste. Lurer egentlig - ER det sånn?? Fest hver kveld, med sprit på vors. Vanlig å gå uten truse under kjolen, begynne å kline med ukjente i køen, og enda mer i mørket inne. ONS hele veien, for noen 24/7. Sove til to, og så på stranda med drinker, og så vors igjen.

Høres helt utmattende ut, ingen av mine venninner hadde oppført seg slik, håper jeg

Anonymkode: 1f5c8...a2b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres helt likt ut som min reise. Men vi var 17år gamle gutter. Voksne folk oppfører seg vel ikke sånn 

Anonymkode: ac7b2...efc

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært på en sånn type ferie, og kjenner at jeg heller vil gnage av meg et bein enn å gi det et forsøk.

Mulig det er min snerpete indre 90-årige dame, som snakker, men i så fall er jeg stolt av henne.

Anonymkode: 52be7...46b

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av mine venninner oppfører seg slik heller. Men har jo lest om det.

Om du fremdeles er der, Ts - kjør ditt eget løp, slik de kjører sitt. Legg deg når du vil, stå opp og opplev det du ønsker i løpet av dagen, være ute i solen, nyt god mat, snakk med hyggelige folk. Så kan du eventuelt, om du orker, bli med venninnene dine en liten tur ut på kvelden eller spise middag med dem.

Om jeg hadde vært på en slik tur og de jeg reiste med oppførte seg slik du beskriver, da hadde jeg bare kjørt mitt eget løp og brukt tiden på å gjøre ting som jeg ønsket mens de sov og var fyllesyke.

Og ikke reis med slike på tur igjen, det faktisk bedre å reise alene enn med slike. Finn heller andre å reise med - og husk å bli enige i hvilke forventninger dere alle har til turen på forhånd, før reisen bestilles, avtal hva dere ønsker å gjøre sammen, hva som ikke er greit osv. Da blir ferien så mye hyggeligere :)

Anonymkode: 46211...d7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der for mange år siden, og det var festing og klining. Men det du beskriver er noen hakk mer enn da jeg var der. 

Men en MÅÅÅ jo ikke gjøre det, ha ONS, kline rundt, drikke sprit. Jeg hadde aldri verken giddet eller orket sånt nå. 😅

Anonymkode: eb8a3...aad

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? Hatt et par slike turer når vi var fra 18-22 ca, sent 90-tall. Gikk riktignok mest i klining, ikke nødvendigvis så mange ons, men noen drog det lengre enn andre. Har ingen venner som oppførte seg slik etter 25. 

Anonymkode: 31138...f02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var sånn på jentetur da vi var 18-20, men ingen truseløse eller med så mye ONS. Men klining, fest hver kveld og sove lenge og deretter mer drikking på stranden var det. Men nei, ingen som fortsatte med det etter maks tidlig 20-årene. 

Anonymkode: ecb15...fd6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi var ikke sånn, enda vi var ikke betegnet som noen festbremser heller.

Anonymkode: 8527a...1db

AnonymBruker
Skrevet

Ukjent i min omgangskrets. Synes sånn oppførsel er ganske harry.

Anonymkode: 85d3f...8c8

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 22/23. Hjemme igjen nå. Har vært hu treige hele uka. 🫣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I den alderen er det jo ikke så unormalt. Jeg skjønner at du ønsker mange kommentarer på at du ikke er hun trege, og at det er venninnene dine som er løse og umodne. Men istedenfor å være dømmende, kan du jo heller være glad for at dine venninner lever akkurat sånn de ønsker å leve😊 Om du opplever at dere har vokst fra hverandre, er det selvsagt helt greit. Du finner jo mange mennesker med samme type verdier og personlighet som deg selv, som du heller kan være sammen med og eventuelt reise på ferie sammen med.

Anonymkode: 11f6e...470

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er Los? Jeg får selv aldri napp på byen. Ingen jenter som kliner med meg.

Anonymkode: 83a93...85e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke vanlig. Dine venninner er bare noe ordentlige sluts 

Anonymkode: f1c75...eb1

Trodde ikke at ungdomsskoleelever hang på KG… 

Anonymkode: 11f6e...470

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ok, i den alderen synes jeg det er innafor. Men absolutt lov å ikke gjøre slikt også, ferier slik du føler for 😊 Vil anta dette er en av de siste turene på dette nivået, før man roer seg, hvertfall for de aller aller fleste. « I used to be crazy, because I used to be young» 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvor er Los? Jeg får selv aldri napp på byen. Ingen jenter som kliner med meg.

Anonymkode: 83a93...85e

Ios, ikke Los. Det er en gresk øy. Den fyllekliningen er ganske oppskrytt, og noe de fleste vokser fort av seg 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart folk får aids

Anonymkode: 1a645...c8e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på gresk øy 2 somre på rad. Gikk aldri på utesteder. Titta i butikkene, bada i basseng. Dro på flotte turer til sandstrender og øyer. Prøvde ut gøy lokal mat og drakk kun litt sprit til maten noen kvelder, ellers jus og mocktails. Er litt eldre enn 22, da. Men da jeg var 22, var jeg samboer på 3.året, og dro på ferie til svigermor, London, hytta etc. 

Anonymkode: 5e974...301

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...