AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Må bare dele dette med noen, Jeg er ikke student men var med studentfolk, var ute og så på nach, som var dårlig og vi skulle gå. Var flere, halvkjente eller egentlig ikke det engang. Så skulle den ene bli henta av faren i bil og vi kunne bli kjørt. Ble seint, kjøretur rundt omkring og sette av. Jeg til slutt, det var lengst. Han som han var faren til bodde med andre et annet sted. Han sa at det var seina natta og at jeg kunne få sove der, og kjøre meg hjem på Morgningen. Fikk dusje, men senga var hans og vi hadde sex,, 2 ganger for han. Jeg var ikke så full, det var ganse kult på en weird måte og han var sånn som bare bestemte. Neste morgen også, 2 ganger igjen. Dusje sammen, bra frokost, luksen leilighet. Vet ikke helt hvor, for da vi kom var det natta og etter frokost gikk vi rett i garasjen og kjørte ned til sentrum. Faen til type, jeg måte sugde han før jeg gikk ut av bilen Hadde fått penger til taxi siden jeg skulle kjøres til byen og ikke helt hjemme,,mye mer enn degt prisen, men så ble det kjøriung hjem likevel uten at han fikk igjen. Dette var lørdag og søndag men jeg har ikke hørt noe og gjør ikke noe. Var ganske sprøtt men kult,, kan ikke fortelle noen tror jeg Anonymkode: 02974...bb9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 #tingsomaldriharskjedd Anonymkode: 77eb6...188 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må bare dele dette med noen, Jeg er ikke student men var med studentfolk, var ute og så på nach, som var dårlig og vi skulle gå. Var flere, halvkjente eller egentlig ikke det engang. Så skulle den ene bli henta av faren i bil og vi kunne bli kjørt. Ble seint, kjøretur rundt omkring og sette av. Jeg til slutt, det var lengst. Han som han var faren til bodde med andre et annet sted. Han sa at det var seina natta og at jeg kunne få sove der, og kjøre meg hjem på Morgningen. Fikk dusje, men senga var hans og vi hadde sex,, 2 ganger for han. Jeg var ikke så full, det var ganse kult på en weird måte og han var sånn som bare bestemte. Neste morgen også, 2 ganger igjen. Dusje sammen, bra frokost, luksen leilighet. Vet ikke helt hvor, for da vi kom var det natta og etter frokost gikk vi rett i garasjen og kjørte ned til sentrum. Faen til type, jeg måte sugde han før jeg gikk ut av bilen Hadde fått penger til taxi siden jeg skulle kjøres til byen og ikke helt hjemme,,mye mer enn degt prisen, men så ble det kjøriung hjem likevel uten at han fikk igjen. Dette var lørdag og søndag men jeg har ikke hørt noe og gjør ikke noe. Var ganske sprøtt men kult,, kan ikke fortelle noen tror jeg Anonymkode: 02974...bb9 Syretripp? Anonymkode: 37325...9ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå