Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Må ærlig si at jeg følger bare med snappen deres pga Ralph, når han er ankommet Sverige imorgen, så blir det unfollow. Har ingen interesse ellers av de to frøkna der.

Enig 🫣

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Må ærlig si at jeg følger bare med snappen deres pga Ralph, når han er ankommet Sverige imorgen, så blir det unfollow. Har ingen interesse ellers av de to frøkna der.

Har de fortalt noe om reisen til Ralph ?

Går det som planlagt?

Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Har de fortalt noe om reisen til Ralph ?

Går det som planlagt?

Han er godkjent for flyvning, papirer i orden og skal komme frem til Sverige imorgen eller var det i natt? En av de to.

• Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (8 minutter siden):

IMG_2805.jpeg

Må man ha abonnement?

🧡J ble det nevnt de brødrene,  ene med navn Samuel U .

Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Han er godkjent for flyvning, papirer i orden og skal komme frem til Sverige imorgen eller var det i natt? En av de to.

Mener de snakker om mandags morgen

Skrevet
agent skrev (23 minutter siden):

Må man ha abonnement?

🧡J ble det nevnt de brødrene,  ene med navn Samuel U .

Det ligger på Spotify og der kan man vel få alt uten ab så lenge man gidder å høre på reklame? 

må snike meg inn på 🧡 😇

• Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Det ligger på Spotify og der kan man vel få alt uten ab så lenge man gidder å høre på reklame? 

må snike meg inn på 🧡 😇

Husker du de fikk besøk av foreldrene hans?

Har forstått det sånn at faren ble syk og Maximus måtte til Nederland av den grunn.

Men Faren er frisk nok til å reise til Dubai?????

Skrevet
agent skrev (35 minutter siden):

Husker du de fikk besøk av foreldrene hans?

Har forstått det sånn at faren ble syk og Maximus måtte til Nederland av den grunn.

Men Faren er frisk nok til å reise til Dubai?????

Jeg har fulgt dem veldig lite da jeg egentlig syntes at de er så ufyselige, men fikk med meg akkurat det ja 🫣 Veldig snodig at Maximus må være i Nederland pga faren, men at faren kan flakse rundt 🙃 Når to pluss to ikke blir fire.....

• Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (10 minutter siden):

Jeg har fulgt dem veldig lite da jeg egentlig syntes at de er så ufyselige, men fikk med meg akkurat det ja 🫣 Veldig snodig at Maximus må være i Nederland pga faren, men at faren kan flakse rundt 🙃 Når to pluss to ikke blir fire.....

Når har jeg fulgt med de to, den siste tiden. Mest på grunn av Ralph🐶🐶

Men det som har blitt klart for meg, er at JO er mer overfladisk enn MA🫣🤔

Får nesten frysninger av henne av hvordan hun snakker og beter seg.🤦‍♀️🤷‍♀️

Sorry måtte bare få det ut 😂

Skrevet
agent skrev (12 minutter siden):

Når har jeg fulgt med de to, den siste tiden. Mest på grunn av Ralph🐶🐶

Men det som har blitt klart for meg, er at JO er mer overfladisk enn MA🫣🤔

Får nesten frysninger av henne av hvordan hun snakker og beter seg.🤦‍♀️🤷‍♀️

Sorry måtte bare få det ut 😂

Ja tidligere syntes jeg det var motsatt, men det er kanskje fordi vi har sett minst til MA på Isabel sin snap? Men hun har overrasket meg positivt i det siste altså! Hadde de ikke hatt så vrang dialekt så kanskje jeg kunne fulgt litt mer med 😅

• Liker 1
Skrevet

Hva har skjedd med Ralph? Jeg kjenner verken til hunden eller søstrene, men blir veldig nysgjerrig på hva som skjer med hunden.

Skrevet
FreezeandFawn skrev (Akkurat nå):

Hva har skjedd med Ralph? Jeg kjenner verken til hunden eller søstrene, men blir veldig nysgjerrig på hva som skjer med hunden.

Han kom seg ikke med flyet fra Dubai til København og måtte være igjen hos hushjelpen tror jeg det var. Nå skal alt være i orden og bekreftet og han kommer seg til Europa i natt eller i morgen ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Han kom seg ikke med flyet fra Dubai til København og måtte være igjen hos hushjelpen tror jeg det var. Nå skal alt være i orden og bekreftet og han kommer seg til Europa i natt eller i morgen ❤️

Ah, okay, takk! Synes jeg så noen tidligere i tråden bruke ordene trist, grusomt og knust, så jeg lurte på om den var alvorlig syk eller noe.

Skrevet

Hva heter de på snap?

Skrevet
FreezeandFawn skrev (15 minutter siden):

Ah, okay, takk! Synes jeg så noen tidligere i tråden bruke ordene trist, grusomt og knust, så jeg lurte på om den var alvorlig syk eller noe.

FreezeandFawn skrev (8 minutter siden):

Hva heter de på snap?

Hun var skikkelig lei seg når hun måtte reise fra Ralph. Alt var ok og de skulle fly samme natt. Så i siste sekund fikk hun kontrabeskjed og måtte dra uten hunden. Hun var helt ødelagt. Så skulle hunden fly en dag eller to etter henne, men igjen skar det seg i siste liten. Får satse på at alt går i boks denne gangen...

Olsson Systrarna mener jeg det er :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (54 minutter siden):

Hun var skikkelig lei seg når hun måtte reise fra Ralph. Alt var ok og de skulle fly samme natt. Så i siste sekund fikk hun kontrabeskjed og måtte dra uten hunden. Hun var helt ødelagt. Så skulle hunden fly en dag eller to etter henne, men igjen skar det seg i siste liten. Får satse på at alt går i boks denne gangen...

Olsson Systrarna mener jeg det er :)

Takk, da skal jeg se om jeg finner de, ble litt nysgjerrig av denne tråden ☺️

Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Det kan vel hende faren har pensjonert seg og at Maximus må drive familiebedriften videre.

Skrevet
FreezeandFawn skrev (59 minutter siden):

Takk, da skal jeg se om jeg finner de, ble litt nysgjerrig av denne tråden ☺️

Gjør det :)

Heike m72 skrev (12 minutter siden):

Det kan vel hende faren har pensjonert seg og at Maximus må drive familiebedriften videre.

Det kan så klart hende, men det ble fremstilt som at faren var fryktelig syk.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (38 minutter siden):

Gjør det :)

Det kan så klart hende, men det ble fremstilt som at faren var fryktelig syk.

Jeg har også fulgt med dem nå pga situasjonen med Ralph. Håper han kommer til Sverige og han burde få leve der i ro hos foreldrene hennes. 

I siste podcast snakker hun om at hun er så skuffet fordi hun ikke føler seg prioritert fordi Maximus må være i Holland og hun ikke vil bo der. Hun flyttet fra London til Dubai for å bo med han og har gitt avkall på mye av sitt for å bo med han og nå prioriterer han å bo i Holland. Hun har vel nytt ganske godt av hans rikdom, så kanskje ikke klage for mye. Hun var tydelig på at de har hatt et tøft år. Tenker det er et forhold som ender etter hvert. Da må hun nok redusere levestandarden sin noe.

Endret av Heike m72
  • Nyttig 2
Skrevet
Heike m72 skrev (20 timer siden):

Jeg har også fulgt med dem nå pga situasjonen med Ralph. Håper han kommer til Sverige og han burde få leve der i ro hos foreldrene hennes. 

I siste podcast snakker hun om at hun er så skuffet fordi hun ikke føler seg prioritert fordi Maximus må være i Holland og hun ikke vil bo der. Hun flyttet fra London til Dubai for å bo med han og har gitt avkall på mye av sitt for å bo med han og nå prioriterer han å bo i Holland. Hun har vel nytt ganske godt av hans rikdom, så kanskje ikke klage for mye. Hun var tydelig på at de har hatt et tøft år. Tenker det er et forhold som ender etter hvert. Da må hun nok redusere levestandarden sin noe.

Tror kvinner som er i forhold med rike menn må tåle mye(utroskap, ikke bli prioritert pga jobb osv) for hvis de ikke gjør det, ja så går jo levestandaren betraktelig ned når de går fra hverandre😅

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...