Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Women123 skrev (13 minutter siden):

Hvilket forum har du lest på?🙈

Det forumet som det ikke er lov til å nevne her inne 🙃

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sirah skrev (13 minutter siden):

Det forumet som det ikke er lov til å nevne her inne 🙃

Er det mulig å få invite på det forumet? På innboks.

• 1 måned senere...
Skrevet

Johanna var vel en ganske stor blogger i Sverige en gang og drev vel også noe som modell, men dette er statuser som har forsvunnet med tiden. Bloggere og nå influensere holder seg ikke relevante i en evighet. Hun er vel også i slutten av trettiårene. Holder på med mann etter mann (og deler flittig om det i podkasten de har), men finner vel ikke han hun kan leve på. Hun prøvde seg i en jobb, men det ble nok slitsomt og varte ikke så lenge. Det er vel pga manglende inntekter at hun må bo hos søsteren sin.
Mathilda lever jo på «Maximus». 
De gjør jo hva som helst for å endre på utseende sitt. Hva er det disse to ikke har fikset på?

De virker litt «korte» i topplokket.

• Liker 5
  • Nyttig 5
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hva er det mathilda opererer nå?

Skrevet
Women123 skrev (3 timer siden):

Hva er det mathilda opererer nå?

Leste tråden til Isabel Raad at hun opererer noe i ansiktet. Er vist han russeren hun daten en stund som betaler. Kilden min er bare det jeg leste i den tråden, så ikke sett to streker under dette svaret.

Skrevet
Sirah skrev (40 minutter siden):

Leste tråden til Isabel Raad at hun opererer noe i ansiktet. Er vist han russeren hun daten en stund som betaler. Kilden min er bare det jeg leste i den tråden, så ikke sett to streker under dette svaret.

Russeren betaler for ferien til Johanna, ikke operasjonen til Mathilda😉 vil tro det er maximus som betaler for operasjonen i LA🙈🙄

Skrevet

De kom opp på utforsk i dag….og kjære vene…hun ene har tatt facelift til en million 😳 Hvor gammel er hun? 30?
Hørte hun snakket om at hun hadde tatt leppeløft for et par år siden. Hva i alle dager er leppeløft? 
Isabel fremstår jo som naturlig i forhold til disse her to. 
De virker heller ikke særlig hyggelige eller sjarmerende heller om jeg skal være ærlig. 

Lever de kun av sugar daddys? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Snikendeull skrev (1 time siden):

Russeren betaler for ferien til Johanna, ikke operasjonen til Mathilda😉 vil tro det er maximus som betaler for operasjonen i LA🙈🙄

Oj beklager! 😅 Der ser man at man ikke skal uttale seg om ting man ikke har greie på! Takk for korreksjon 😀

• Hjerte 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (38 minutter siden):

De kom opp på utforsk i dag….og kjære vene…hun ene har tatt facelift til en million 😳 Hvor gammel er hun? 30?
Hørte hun snakket om at hun hadde tatt leppeløft for et par år siden. Hva i alle dager er leppeløft? 
De virker heller ikke særlig hyggelige eller sjarmerende heller om jeg skal være ærlig. 

Isabel fremstår som the girl next door i forhold 🫣

• Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Oj beklager! 😅 Der ser man at man ikke skal uttale seg om ting man ikke har greie på! Takk for korreksjon 😀

Ingenting å beklage 😂 søren meg ikke så lett å få med seg alle detaljene 😉😂🙌🏻 

Skrevet
Snikendeull skrev (2 minutter siden):

Ingenting å beklage 😂 søren meg ikke så lett å få med seg alle detaljene 😉😂🙌🏻 

Nei det er mye å passe på 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (40 minutter siden):

Hun spurte sin fantastiske og underbara kirurg Ben om hva det kostet for facelift hos han😉 tror ikke hun har gjort facelift, men at hun har operert noe i ansiktet, mtp filterne hun bruker om dagen. Disse to søstrene må være ganske forstyrret og sykelig opptatt av eget utseende 🙈🤯🙈 

og nå høres jeg ut som en som digger de, men de er heller min rake motsetning. Jeg blir mest fascinert over alt de endrer på 🤯🙈 jeg følger de ikke, men får de opp på utforsk😂🙈 

• Liker 2
Skrevet
Snikendeull skrev (37 minutter siden):

Hun spurte sin fantastiske og underbara kirurg Ben om hva det kostet for facelift hos han😉 tror ikke hun har gjort facelift, men at hun har operert noe i ansiktet, mtp filterne hun bruker om dagen. Disse to søstrene må være ganske forstyrret og sykelig opptatt av eget utseende 🙈🤯🙈 

og nå høres jeg ut som en som digger de, men de er heller min rake motsetning. Jeg blir mest fascinert over alt de endrer på 🤯🙈 jeg følger de ikke, men får de opp på utforsk😂🙈 

Ja, ok. Men, vilt er det uansett med de der…

Skrevet

Mathilda har søren meg tatt facelift😳🙈 og fettsugd og sprøytet fett inn i ansiktet😂😳😆 hun er i begynnelsen av 30 årene, hun må være blind😎 

• Liker 4
  • 4 uker senere...
Skrevet
Sirah skrev (På 29.1.2026 den 20.01):

Isabel fremstår som the girl next door i forhold 🫣

Vel.....🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...