AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Fikk satt inn blastocyst forrige onsdag, med laser assisted hatching som jeg forstår skal få egget til å feste seg bedre- når kan jeg ta test? Holder på å bli gal av å vente, legen sa jeg skal ta vanlig test 14 august men innen da har jeg gått ut av mitt gode skinn. Anonymkode: dc24e...8dc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Dersom du tok ovitrelle før innsett - Tidligst 10 dager etter den ble tatt - ville helst ventet 12 dager - da den i noen tilfeller avhengig av dose kan henge igjen lengre enn 10 dager. Hvis du ikke har tatt ovitrelle, ville jeg ventet til Tidligst 8 dager etter innsett, helst 10 dager. Men selv da kan man få falsk negativ. Min klinikk praktiserer testdag 14 dager etter innsett. Anonymkode: df0f4...a11
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 Jeg fikk beskjed om å teste 10 dager etter innsett, men fikk svaaak positiv test etter 7 dager❤️ Brukte ikke ovitrelle Anonymkode: 6f5e6...fee
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dersom du tok ovitrelle før innsett - Tidligst 10 dager etter den ble tatt - ville helst ventet 12 dager - da den i noen tilfeller avhengig av dose kan henge igjen lengre enn 10 dager. Hvis du ikke har tatt ovitrelle, ville jeg ventet til Tidligst 8 dager etter innsett, helst 10 dager. Men selv da kan man få falsk negativ. Min klinikk praktiserer testdag 14 dager etter innsett. Anonymkode: df0f4...a11 Tusen takk. Jeg tok Ovitrelle forrige lørdag kl 23.15. Så da er det gått 9 dager. Jeg klarte ikke styre meg og kjøpte tidlig graviditetstest og testet akkurat -den var negativ 😭 Men jeg må jo bare håpe noen dager til Anonymkode: dc24e...8dc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk. Jeg tok Ovitrelle forrige lørdag kl 23.15. Så da er det gått 9 dager. Jeg klarte ikke styre meg og kjøpte tidlig graviditetstest og testet akkurat -den var negativ 😭 Men jeg må jo bare håpe noen dager til Anonymkode: dc24e...8dc Den kan enda være feil. Ovitrelle kan gå ut raskere enn 10 dager også Og for de som tester hele veien for å teste ut ovitrelle - så skjer det at de får negativ test før den blir positiv igjen. Fordeler og ulemper med å teste tidlig Anonymkode: df0f4...a11 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den kan enda være feil. Ovitrelle kan gå ut raskere enn 10 dager også Og for de som tester hele veien for å teste ut ovitrelle - så skjer det at de får negativ test før den blir positiv igjen. Fordeler og ulemper med å teste tidlig Anonymkode: df0f4...a11 Takk! ❤️ Satt og grein på kontoret og en kollega kom og så at jeg var rød i øynene, jeg sa jeg hadde fått solkrem i øyet 🙈 Anonymkode: dc24e...8dc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #7 Skrevet 5. august 2024 Pga Ovitrelle tester jeg helt fra innsett for å vite når eggløsningshormonene er ute av kroppen og jeg kan stole på testene når de blir positive. Jeg har fått positiv test 4 dager etter innsett av 5 dagers blastocyst ved alle mine graviditeter. Anonymkode: 6dbeb...a63
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Skrevet 5. august 2024 Har opplevd kjemisk på flere forsøk. Otrivelle - positivt. Så negativt, så svakt positivt igjen 2-3 dager. Så negativt. Ville ventet til testdato. Ingen svar før det er sikre. Anonymkode: e1eb9...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå