AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Del Skrevet 5. august 2024 Jeg har alltid hatt stygt ansikt. Som kvinne er dette et stort handicap, i alle sammenhenger. Kroppen min var superflott da jeg var yngre, men det hjalp lite, da jeg uansett ble ansett som stygg. Nå veier jeg en del kilo mer, og er mer dvask. Har tatt tak i dette, og begynt å trene regelmessig, både kondisjon og tung styrke. Så kroppen blir smashing om ikke så lenge. Men problemet blir jo ikke borte når jeg er stygg i ansiktet. Mannen synes alt er OK, men jeg opplever en del negativitet i andre sammenhenger. Har dere noen råd til meg? Anonymkode: b00ec...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 5. august 2024 #2 Del Skrevet 5. august 2024 Ikke helt sikker på hva du mener med at du er stygg? Mange mener jo selv at de er det, uten at det stemmer. Med mindre du er villig til å la deg operere/injisere med ymse greier, er det lite du får gjort sånn utenom sminketeknikker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Del Skrevet 5. august 2024 PusheenPusheen skrev (1 minutt siden): Ikke helt sikker på hva du mener med at du er stygg? Mange mener jo selv at de er det, uten at det stemmer. Med mindre du er villig til å la deg operere/injisere med ymse greier, er det lite du får gjort sånn utenom sminketeknikker. Jeg har fått mange kommentarer, blitt mobbet og latterliggjort, og aldri fått NOE oppmerksomhet fra menn. Operere og injisere er jeg ikke villig til, så det er mest sminketeknikker og lignende jeg lurer på. Anonymkode: b00ec...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 5. august 2024 #4 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har fått mange kommentarer, blitt mobbet og latterliggjort, og aldri fått NOE oppmerksomhet fra menn. Operere og injisere er jeg ikke villig til, så det er mest sminketeknikker og lignende jeg lurer på. Anonymkode: b00ec...4f1 Det finnes masse ulike videoer på YouTube du kan se på? Er litt vanskelig å anbefale noe konkret da jeg ikke vet hvordan du ser ut. Ellers, hvis du sliter med selvbilde etter mobbing, ville jeg selvsagt tatt tak i det også. Selv om det ikke fysisk endrer på utseende ditt, kan det kanskje bidra til at du slipper å gå rundt å tenke at du er stygg. Det høres ikke noe godt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Del Skrevet 5. august 2024 Hvordan tror du stygge menn har det? 1000 ganger verre for å si det sånn... Anonymkode: 5bb0a...00a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Del Skrevet 5. august 2024 Jeg synes det er pent hvis man er generelt velstelt, med en grei frisyre, og sminker seg klassisk og med lett hånd. Du kan lære mye om korrigerende sminketeknikker på youtube, men det ser sjeldent pent ut i vanlig lys, synes jeg. Kanskje du kan gjøre det du kan med enkle grep, ha en kul klesstil, og akseptere deg selv slik du er? Det er uansett personligheten din som er viktig for alle du omgås med i mer enn 10 minutter. Anonymkode: 3b46d...6a0 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 5. august 2024 #7 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan tror du stygge menn har det? 1000 ganger verre for å si det sånn... Anonymkode: 5bb0a...00a Hvordan hjelper det henne at menn potensielt har det verre? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Del Skrevet 5. august 2024 For meg gjør øyebryn mye, så får de fikset jevnlig. Bruker også kniv for å skjære bort dun og slikt. Og som lys/nordisk trenger jeg litt lett sminke for å se våken ut. Anonymkode: 1accd...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #9 Del Skrevet 5. august 2024 Du har jo mann, sier du. Og han synes alt er OK. Hvorfor trenger du da å være så mye penere? Holder det ikke at mannen din og familien din er glad i deg? Det stemmer jo ikke at du aldri har fått noe oppmerksomhet fra menn, hvis du har mann? Anonymkode: d0381...26f 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #10 Del Skrevet 5. august 2024 Med velstelte bryn, fin hud, naturlig sminke, langt, sunt hår, og bra klesstil så ser de fleste ganske bra ut! Anonymkode: 2efe1...225 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #11 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har jo mann, sier du. Og han synes alt er OK. Hvorfor trenger du da å være så mye penere? Holder det ikke at mannen din og familien din er glad i deg? Det stemmer jo ikke at du aldri har fått noe oppmerksomhet fra menn, hvis du har mann? Anonymkode: d0381...26f Jeg ønsker ikke å bli behandlet dårlig noe lenger. På arbeidsplassen, i vennekretsen og lignende. Det er for øvrig jeg som sjekket opp mannen og kjempet for ham. Så jeg har aldri fått oppmerksomhet FRA menn, uoppfordret. Anonymkode: b00ec...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #12 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Med velstelte bryn, fin hud, naturlig sminke, langt, sunt hår, og bra klesstil så ser de fleste ganske bra ut! Anonymkode: 2efe1...225 Jeg har velstelte bryn, OK hud. Hår er pistrete, men det er ikke akkurat å gjøre noe med det. Klesstilen avventer jeg med til jeg har fått mistet noen kilo og strammet opp. Anonymkode: b00ec...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #13 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har jo mann, sier du. Og han synes alt er OK. Hvorfor trenger du da å være så mye penere? Holder det ikke at mannen din og familien din er glad i deg? Det stemmer jo ikke at du aldri har fått noe oppmerksomhet fra menn, hvis du har mann? Anonymkode: d0381...26f Ikke meg du spør. Men veldig merkelig innstilling du har, at man bryr seg om eget utseende kun på grunn av menn. Jeg har vært i et godt forhold i over 20 år, og har ikke tvilt et sekund på at han er glad i meg uansett "tilstand". For på så mange år ser du det meste... Jeg ønsker å være den beste/peneste versjonen av meg selv for min del. Jeg fikser negler, pleier huden, trener og spiser sunt, sminker meg lett, fjerner hår, og alt det der. Det handler om personlig velvære. Og ikke det å holde seg pen for menn. Anonymkode: 1accd...66e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 5. august 2024 #14 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ønsker ikke å bli behandlet dårlig noe lenger. På arbeidsplassen, i vennekretsen og lignende. Det er for øvrig jeg som sjekket opp mannen og kjempet for ham. Så jeg har aldri fått oppmerksomhet FRA menn, uoppfordret. Anonymkode: b00ec...4f1 Hvordan er du som person? Er du tilbaketrukket f.eks? Det kan ha med måten du ter deg på, hvordan du er og om du er en people pleaser. Trenger ikke ha noe med utseende ditt å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. august 2024 #15 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har alltid hatt stygt ansikt. Som kvinne er dette et stort handicap, i alle sammenhenger. Kroppen min var superflott da jeg var yngre, men det hjalp lite, da jeg uansett ble ansett som stygg. Nå veier jeg en del kilo mer, og er mer dvask. Har tatt tak i dette, og begynt å trene regelmessig, både kondisjon og tung styrke. Så kroppen blir smashing om ikke så lenge. Men problemet blir jo ikke borte når jeg er stygg i ansiktet. Mannen synes alt er OK, men jeg opplever en del negativitet i andre sammenhenger. Har dere noen råd til meg? Anonymkode: b00ec...4f1 Hvorfor synes du det er så viktig å være ansiktspen? Mannen din synes jo tydeligvis at du er pen, så hvorfor er det da så viktig å forandre seg? Jeg synes heller ikke at jeg har særlig pent ansikt, men jeg har to forhold bak meg, så noen gode kvaliteter har jeg jo. Jeg sminker meg kun med mascara og synes det holder. Jeg har lært meg å leve med det utseende jeg har og gidder ikke bruke tid på hva andre synes om utseende mitt. Jeg tror ikke sminke vil hjelpe deg, her er det nok du som må jobbe med deg selv. Kanskje du trenger hjelp utenfra... Psykolog f.eks. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #16 Del Skrevet 5. august 2024 De fleste menn vil heller ha en fin kropp enn ansikt. Du har jo mann så jeg skjønner ikke problemet? Anonymkode: 68c81...aef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #17 Del Skrevet 5. august 2024 Vær velstelt, og smil mye 🙂. De fleste blir penere når de smiler og har en varm utstråling. Øv deg foran speilet. Anonymkode: 89711...402 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #18 Del Skrevet 5. august 2024 Selvtillit, utstråling, humor og intelligens betyr mye mer enn utseendet. Anonymkode: a22ac...c20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #19 Del Skrevet 5. august 2024 Det meste må nok jobbes med på et dypere plan. Men man kan jo prøve å flytte fokus med sminke. Føler du at du har små øyne , finnes det feks ulik sminke å måtte å legge den på som kan få de til å se større ut. Liker du ikke øynene, kan du legge nøytral sminke på, og heller ha en fin farge på leppene som drar fokuset vekk fra øynene. Hvis du vet ansiktsformen din kan du finne eksempler på hvordan man kan legge blush osv. Anonymkode: 9107b...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #20 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har alltid hatt stygt ansikt. Som kvinne er dette et stort handicap, i alle sammenhenger. Kroppen min var superflott da jeg var yngre, men det hjalp lite, da jeg uansett ble ansett som stygg. Nå veier jeg en del kilo mer, og er mer dvask. Har tatt tak i dette, og begynt å trene regelmessig, både kondisjon og tung styrke. Så kroppen blir smashing om ikke så lenge. Men problemet blir jo ikke borte når jeg er stygg i ansiktet. Mannen synes alt er OK, men jeg opplever en del negativitet i andre sammenhenger. Har dere noen råd til meg? Anonymkode: b00ec...4f1 Styrketrening for ansiktet. Jepp. Anonymkode: 52390...06d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå