Gå til innhold

Fikk voksenkjeft av en ansatt på skolen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Var innom skolen med min datter på 1,5 år. Det er åpent for alle når skolene er stengt, så alle kan leke der. Sandkassene er åpne, men lekene er låst inne i en grønn boks. 

Jeg hadde glemt bøtte og spade, så prøvde å få ut en spade fra den grønne boksen. Løfte litt på lokket, selv om det var hengelås på. 

En voksen dame løp ut av bygget og kjeftet meg huden full. Jeg synes hun overdrev da det var snakk om en spade til et lite barn, hadde selvfølgelig lagt den på plass igjen.

Var det jeg som var dum her?

Anonymkode: 75c5c...357

• Liker 1
  • Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du ville stjele og lurer på om du var dum?

Anonymkode: bca8e...7f2

• Liker 39
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Du skal være glad hun ikke ringte politiet.  

Endret av Freyja Valkyrie
  • Liker 16
Skrevet

Viss en ukjent hadde prøvd å bryte seg inn i garasjen/bod hos deg og du hadde sett det, synes du det hadde vært greit?

Ja for det var faktisk forsøk tyveri, utrolig at du ikke klare å se det selv.

• Liker 31
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Å låne uten å spørre er faktisk å stjele, så ja, det var du som var respektløs. 

Men synes det rareste av alt er at du ikke skjønner det selv og må spørre her. 

Anonymkode: 9d18b...c8b

• Liker 21
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Du burde sjems 😳

Anonymkode: 80ccc...802

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner tankegangen din, men hvis alle som rusler innom skolen gjør dette så kunne de like greit latt være å låse inne lekene. Leker koster penger.

Anonymkode: dbac3...db3

• Liker 16
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hei. Var innom skolen med min datter på 1,5 år. Det er åpent for alle når skolene er stengt, så alle kan leke der. Sandkassene er åpne, men lekene er låst inne i en grønn boks. 

Jeg hadde glemt bøtte og spade, så prøvde å få ut en spade fra den grønne boksen. Løfte litt på lokket, selv om det var hengelås på. 

En voksen dame løp ut av bygget og kjeftet meg huden full. Jeg synes hun overdrev da det var snakk om en spade til et lite barn, hadde selvfølgelig lagt den på plass igjen.

Var det jeg som var dum her?

To stykker som var dumme her. Du hadde selvfølgelig ingenting med å stjele en spade. Å "låne" uten lov er å stjele. Så enkelt er det. Men dama er jo også et dumt nek. Hva hjelper det å kjefte og brøle?

Anonymkode: 95808...733

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke snakk om at jeg skulle stjele, skulle låne en spade i 15 minutter. men okei da var jeg dum. Ikke rart at det er krig i verden tenker jeg da.

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Den er låst av en grunn, og de som observerte deg vet jo ikke at du hadde tenkt å "låne", du burde skjønt at det ikke er greit. Kan ikke tro noen er så dumme.

Anonymkode: 2f478...632

• Liker 32
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke falt meg inn engang. Da hadde jeg hentet hjemme isteden for. 

Anonymkode: 33078...875

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
Hololo skrev (1 minutt siden):

Viss en ukjent hadde prøvd å bryte seg inn i garasjen/bod hos deg og du hadde sett det, synes du det hadde vært greit?

Ja for det var faktisk forsøk tyveri, utrolig at du ikke klare å se det selv.

Hadde noen stått med ungen sin i hagen min og brukt spaden til mitt barn, så ville jeg selvfølgelig verken fløyet på dem eller brølt. Jeg er et menneske med dannelse.

Anonymkode: 95808...733

• Nyttig 1
Skrevet

At du vet at du hadde intensjon om å legge det tilbake etter deg er ikke det samme som at den ansatte på skolen visste det. Det finnes nok av uærlige folk som stjeler, så hun visste ikke at du bare skulle låne.

Det er dumt å prøve å tjuvlåne noe som er innelåst. Samtidig syns jeg det var en voldsom overdrivelse av denne dama som kjefta, det er fullt mulig å si fra uten å skrike og brøle. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tror ikke det er en grunn til at det var låst...?

Anonymkode: ca7b3...b0f

• Liker 16
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...