Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann skal studere og vil ikke få mulighet til å ta permisjon, er det noen mulighet til at jeg kan få den over på meg? Det er er eget opplegg for menn i helse som går på 2 år. 
Noen med erfaring ? 

Anonymkode: 4be41...6d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere kan søke om å få overført hans permisjon til det, vi fikk det gjennom pga fars studier.

Anonymkode: 18e31...41d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dere kan søke om å få overført hans permisjon til det, vi fikk det gjennom pga fars studier.

Når var dette? Vi var i samme situasjon og mistet derfor fedrekvoten. Den gangen kunne man utsette permisjonen pga 100% jobb, men ikke studier. Han fikk heldigvis god tid med barnet uansett, da de hadde hele sommerferien sammen helt til studiestart. 

Anonymkode: a556f...932

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tusen takk for svar. 
Da skal jeg prøve på det, vi bor ikke sammen enda men planen er å flytte sammen nå, men hvis vi ikke får flyttet over permisjonen så vil vi vente med flyttingen. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han rett på foreldrepenger da? Hvis bare 1 forelder har rett på permisjon så tror jeg den får flere uker. Sjekk nav.no så kan man hake av for det som passer en i artiklen om foreldrepenger.

Anonymkode: c2ea5...7d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min mann skal studere og vil ikke få mulighet til å ta permisjon, er det noen mulighet til at jeg kan få den over på meg? Det er er eget opplegg for menn i helse som går på 2 år. 
Noen med erfaring ? 

Dere kan søke om at du overtar de ukene, men det er fullt mulig dere da mister de ukene. De praktiserer de reglene ganske strengt. Men skader aldri å søke :)

Anonymkode: 4c671...361

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 11.03):

Tusen takk for svar. 
Da skal jeg prøve på det, vi bor ikke sammen enda men planen er å flytte sammen nå, men hvis vi ikke får flyttet over permisjonen så vil vi vente med flyttingen. Ts

Ville heller bare ventet med å flytte sammen, da får jo du hele permisjonen automatisk. 

Anonymkode: fdfba...639

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...