AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Min mann skal studere og vil ikke få mulighet til å ta permisjon, er det noen mulighet til at jeg kan få den over på meg? Det er er eget opplegg for menn i helse som går på 2 år. Noen med erfaring ? Anonymkode: 4be41...6d3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Dere kan søke om å få overført hans permisjon til det, vi fikk det gjennom pga fars studier. Anonymkode: 18e31...41d 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere kan søke om å få overført hans permisjon til det, vi fikk det gjennom pga fars studier. Anonymkode: 18e31...41d Når var dette? Vi var i samme situasjon og mistet derfor fedrekvoten. Den gangen kunne man utsette permisjonen pga 100% jobb, men ikke studier. Han fikk heldigvis god tid med barnet uansett, da de hadde hele sommerferien sammen helt til studiestart. Anonymkode: a556f...932
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere kan søke om å få overført hans permisjon til det, vi fikk det gjennom pga fars studier. Anonymkode: 18e31...41d Tusen takk for svar. Da skal jeg prøve på det, vi bor ikke sammen enda men planen er å flytte sammen nå, men hvis vi ikke får flyttet over permisjonen så vil vi vente med flyttingen. Ts Anonymkode: 4be41...6d3 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Har han rett på foreldrepenger da? Hvis bare 1 forelder har rett på permisjon så tror jeg den får flere uker. Sjekk nav.no så kan man hake av for det som passer en i artiklen om foreldrepenger. Anonymkode: c2ea5...7d4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min mann skal studere og vil ikke få mulighet til å ta permisjon, er det noen mulighet til at jeg kan få den over på meg? Det er er eget opplegg for menn i helse som går på 2 år. Noen med erfaring ? Anonymkode: 4be41...6d3 Dere kan søke om at du overtar de ukene, men det er fullt mulig dere da mister de ukene. De praktiserer de reglene ganske strengt. Men skader aldri å søke Anonymkode: 4c671...361
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #7 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 11.03): Tusen takk for svar. Da skal jeg prøve på det, vi bor ikke sammen enda men planen er å flytte sammen nå, men hvis vi ikke får flyttet over permisjonen så vil vi vente med flyttingen. Ts Anonymkode: 4be41...6d3 Ville heller bare ventet med å flytte sammen, da får jo du hele permisjonen automatisk. Anonymkode: fdfba...639 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå