AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Dere som lagde egne våtservietter. Har der noen tips til hva man kan oppbevare de i? Sist vi holdt på med dette fant jeg liksom aldri noe jeg var spesielt fornøyd med. Anonymkode: 129b2...578
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 En tom beholder fra vanlige våtservietter? Anonymkode: 4b0bf...298
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 https://www.ikea.com/no/no/p/ikea-365-matoppbevaring-med-lokk-firkant-plast-s89269108/#content denne Anonymkode: e6a49...5a5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Jeg brukte Glis fra IKEA. https://www.ikea.com/no/no/search/?q=glis Lett å åpne og lukke med en hånd, og tette nok til at det ikke tørket ut. I stellebaggen tok jeg med noen i en liten brødpose. Ville uansett ikke la hjemmelagede ligge lenge. Anonymkode: 9a7c8...78e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 Lufttett boks. Fås kjøpt så og si over alt, både i plast og glass. Anonymkode: 3ed41...54a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #7 Skrevet 5. august 2024 Er det for å ha med rundt på tur eller hjemme? Hjemme syntes jeg det funket bedre å ha tørre engangskluter som de var og så ta på babyolje og/eller vann når jeg stelte. Hadde babyolje og vann i 2 pumpeflasker ved stellebordet så var det lett å ta med 1 hånd. Kokte vannet før jeg helte i pumpeflasken men vet ikke om det er nødvendig. Ofte brukte jeg kun olje til å vaske da ble baby minst sår Anglamark har babyolje på pumpeflaske eller du kan heller over på en selv. Anonymkode: d24e5...f71 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det for å ha med rundt på tur eller hjemme? Hjemme syntes jeg det funket bedre å ha tørre engangskluter som de var og så ta på babyolje og/eller vann når jeg stelte. Hadde babyolje og vann i 2 pumpeflasker ved stellebordet så var det lett å ta med 1 hånd. Kokte vannet før jeg helte i pumpeflasken men vet ikke om det er nødvendig. Ofte brukte jeg kun olje til å vaske da ble baby minst sår Anglamark har babyolje på pumpeflaske eller du kan heller over på en selv. Anonymkode: d24e5...f71 Det er ikke nødvendig å koke vann som skal brukes til vasking 😄 Babyer bader i badebalje, dusjer, er på babysvømming i basseng… Anonymkode: 433b0...872 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #9 Skrevet 5. august 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke nødvendig å koke vann som skal brukes til vasking 😄 Babyer bader i badebalje, dusjer, er på babysvømming i basseng… Anonymkode: 433b0...872 Har gjort det siden vannet blir stående på pumpeflaska ganske lenge. Tenker at kokt først så er det mindre sjanse for at det utvikler seg noe ekkel lukt oppi der Tror ikke at man ikke kan vaske baby med vanlig vann fra springen. Anonymkode: d24e5...f71 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #10 Skrevet 6. august 2024 Fant dlike bokser i skapet, bare at de er helt kvadratiske. De er perfekt for de firkanta klutene en får kjøpt på apoteket. Har 2 lave, rommet nesten en hel pakke. Også en høy som rommer nesten 2 pakker. Fin størrelse å ha i atellebagen/sekken. Anonymkode: 4f436...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå