AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Hjelp, jeg tror jeg har begynt å få hetetokter! Er 50, har hatt jevne blødninger nå helt til denne måneden, nå har den uteblitt og svetten pipler over hele kroppen, og jeg har nattesvette. Bør jeg til lege for å få hormoner? Anonymkode: 0b74a...597
NinaLisa Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Nei det er helt normalt å komme i overgangsalder å ikke alle trenger hormoner. Selv har jeg hatt hetetokter + div overgangsplager i flere år men har aldri vurdert hormoner. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 Selv om mensen er uteblitt denne gangen så er det ikke sikkert du er ferdig med den. Hos meg kom og gikk den i 3 år. Av og til regelmessig, stoppa 3 måneder kom tilbake, uteble 6 måneder og kom tilbake. Du kan jo snakke med legen men ikke sikkert du blir anbefalt hormoner så tidlig i fasen. Anonymkode: 86f64...456
Roci Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 NinaLisa skrev (2 timer siden): Nei det er helt normalt å komme i overgangsalder å ikke alle trenger hormoner. Selv har jeg hatt hetetokter + div overgangsplager i flere år men har aldri vurdert hormoner. Hvordan takler du jobb og annet med overgangsplager? For min del ble søvnvansker, humørsvingninger og hjernetåke såpass ille at jeg måtte begynne med hormoner for å klare å fungere sånn noenlunde normalt.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Begynte på hormoner. Hadde overoppheting. Anonymkode: 88389...a2f
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 Femarelle her, styrketrening og påfyll D-vitaminer og omega 3. Anonymkode: c47c5...6a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå