AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Jeg lurer på hvor mye det forventes at man er interessert i sex når man drar på Tinder date? Og hvis man drar hjem til den ene er det alltid forventet at man gjør det fordi man er interessert i sex? Anonymkode: 3e2f9...cc3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 Men drar aldri hjem til noen på første eller andre date. Møtes alltid offentlig! Anonymkode: 2f9ee...685 8 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Ja. Tinder bruker jeg kun for sex. Anonymkode: 34986...e59 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 Selvsagt ikke. Jeg ser etter en kjæreste, og høy grad av impulsivitet er et rødt flagg i min bok. Anonymkode: 5ad65...65b 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #7 Skrevet 5. august 2024 Hehe nei. Jeg kontrollerer ikke andre mennesker .. Anonymkode: 12479...bbb 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvor mye det forventes at man er interessert i sex når man drar på Tinder date? Og hvis man drar hjem til den ene er det alltid forventet at man gjør det fordi man er interessert i sex? Anonymkode: 3e2f9...cc3 Så klart, når man først er på sexdate-app, så forventer man sex. Anonymkode: 84823...712 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #9 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvor mye det forventes at man er interessert i sex når man drar på Tinder date? Og hvis man drar hjem til den ene er det alltid forventet at man gjør det fordi man er interessert i sex? Anonymkode: 3e2f9...cc3 Tror sjelden en forventer sex ved første date. Da tror jeg en ofte blir skuffet når en sitter med kaffekoppen kl.16 på Espresso House. Anonymkode: b2d16...f84 4 1
miSs. Skrevet 5. august 2024 #10 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så klart, når man først er på sexdate-app, så forventer man sex. Anonymkode: 84823...712 Hvor står det at tinder er sexdate-app? 9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #11 Skrevet 5. august 2024 miSs. skrev (Akkurat nå): Hvor står det at tinder er sexdate-app? Det viktigste er hva brukerne av appen mener, og for de aller fleste handler Tinder om sex. Anonymkode: 84823...712 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #12 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror sjelden en forventer sex ved første date. Da tror jeg en ofte blir skuffet når en sitter med kaffekoppen kl.16 på Espresso House. Anonymkode: b2d16...f84 Kunne aldri tenkt meg å ha en date med noen, midt på dagen, uten et glass vin eller to involvert. Kanskje treff nr. 2. Anonymkode: 6dce9...efd 1
miSs. Skrevet 5. august 2024 #13 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det viktigste er hva brukerne av appen mener, og for de aller fleste handler Tinder om sex. Anonymkode: 84823...712 Jo, det er helt sikkert mange som bruker tinder for å få seg noe. Men at det er en sexdate-app er jeg ikke enig i. Date-app ja. 6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #14 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ..men så kjenner begge den seksuelle spenningen over kaffekoppen og bare venter på at en av de skal spørre "bli med hjem å pule?" Anonymkode: 5aba3...6b7 Om du får til den stemningen edruelig i et opplyst, folksomt lokale en mandag ettermiddag er det all respekt til deg. Anonymkode: b2d16...f84 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #15 Skrevet 5. august 2024 Det spørs. For de yngre så er de med på alt. Damer over 25+ kan være litt mer varsomme og foretrekker heller en simpel date. Anonymkode: 4881f...7e2
Trådstarteer Skrevet 5. august 2024 #16 Skrevet 5. august 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg lurer på hvor mye det forventes at man er interessert i sex når man drar på Tinder date? Og hvis man drar hjem til den ene er det alltid forventet at man gjør det fordi man er interessert i sex? Anonymkode: 3e2f9...cc3 Forventer ingenting jeg. Sluttet tidlig med forventninger. Bare tull å bruke tiden på urealistiske tanker. Tar det som det kommer. Kroppsspråk og stemning 🤗 1
Majer Skrevet 5. august 2024 #17 Skrevet 5. august 2024 Man drar jo ikke hjem til noen om man ikke kjenner hverandre godt eller skal ha sex? Det virker jo veldig ulogisk å tenke noe annet rundt akkurat det. Vedrørende tinder så er de fleste menn ute etter sex. Unntaket er noen av de som skriver de søker noe langsiktig i bioen sin
Fjellmannover190 Skrevet 5. august 2024 #18 Skrevet 5. august 2024 Kommer jo helt an på utgangspunktet og praten i forkant. Som mann som må ha en relasjon for å kunne ha sex, så klarer jeg det ikke, og har kun opplevd en forventning om det av ei jeg har pratet med og ei jeg har møtt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #19 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror sjelden en forventer sex ved første date. Da tror jeg en ofte blir skuffet når en sitter med kaffekoppen kl.16 på Espresso House. Anonymkode: b2d16...f84 Man forventer det som hovedregel ikke, eller sagt på en annen måte så har man selvfølgelig aldri "rett" til å forvente noe som helst. Men ingen hovedregel helt uten unntak, og hvilken type date det er og/eller dialogen som har vært i forkant, er selvfølgelig viktig. Møtes man til den ordinære kaffedaten tidlig på dagen sier det seg selv at sex ikke en aktuell problemstilling, men møtes man på kvelden til en date som inkluderer alkohol kan det skje at man ender opp med å dra hjem sammen. Anonymkode: c269f...1b8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #20 Skrevet 5. august 2024 Anbefaler deg ikke å dra hjem til noen på de første datene. Men nei, jeg vil ikke ha sex før ting har blitt litt mer seriøst enn ett par dater. Anonymkode: f5270...cc5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå