AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 https://scandiroom.no/nettbutikk/17-moonie-friend/97-moonie-friend-organic-sand-natur-sovebamse-med-lyd-og-nattlampe/?gad_source=1&gbraid=0AAAAACoglX0Qyt7H43RhsY-G6t7mOrL-O&gclid=EAIaIQobChMI85ang8HbhwMVImqRBR3-ASegEAQYASABEgJ62_D_BwE Sophie Elise sier den er genial og at Helmer er helt avhengig av den. Men jeg stoler liksom ikke helt på det. Hun kan jo ha fått den som spons og blir betalt for å promotere den. Likevel hadde det vært greit å hatt en slik hvis det stemmer at baby sover bedre og lengre med den. Men den er jo ganske dyr. Er det noen som har prøvd den? Anonymkode: 47655...b97
mommyaka Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Jeg har prøvd flere forskjellige slike...bamser med lys og lyd...men ingen ting funket he he..med 2 barn. Men jeg har denne til 5 åring nå og denne liker hun... https://www.mimmis.no/zazu-kosebamse-sovntrener-bjornen-brody-bla?kk=a4c629a-1908efdaf3c-11aed8&kgclid=Cj0KCQjw8MG1BhCoARIsAHxSiQnS5fw3n_htXe6mI-tpBmB8UUEGXjPfbqYuqDGrDeJ-tQkU_uDqDqEaAp6MEALw_wcB&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_source_platform=KelkooGroup&utm_term=ZAZU+Kosebamse+%26+Søvntrener+-+Bjørnen+Br 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 Mye mulig det funker. Men det anbefales jo at man ikke har pute, sengekant, bamse eller noe slikt i senga til baby for å redusere risiko for krybbedød. Så jeg personlig ville ikke kjøpt den til en liten baby. (Selv om det fristet med alt mulig sånn, min baby sov ikke spesielt bra alene) Anonymkode: bf16d...a1b
Anononyma Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 (endret) Vår 2-åring har både moonie kanin og moonie bamse som den du linket til. Har brukt moonie helt siden han ble født. Kaninen henger på sengen med lyd og gråtesensor på. Bamsen har vi tatt ut elektronikken på og han bruker den bare som kosebamse - han elsker den og holder rundt den hver natt 🥰 Før han ble stor nok til å ha ting i sengen hadde vi bare kaninen som henger på sprinklene for lyden. Vi er helt avhengig av moonie. Tar den med om vi skal reise noe sted og vet at den gråtesensoren har reddet oss fra flere oppvåkninger på natt da han roer seg med en gang lyden kommer Anbefales virkelig! Eneste minus, hvis du bruker både lys og lyd går batteriet veldig fort og den må lades hver dag. Endret 5. august 2024 av Anononyma
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Tenker det kommer helt an på hva slags behov babyen har. Vårt barn liker å høre på white noise når hun skal sove, men det holder å spille av fra en gratis app på mobilen. Hun har ellers en bamse vi fikk i gave. Ei venninne har kjøpt en bamse liknende den du linket til, fordi hun har en klistremerkebaby. Anonymkode: 0c811...c19
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 Ville ikke kjøpt før barnet er født og man ser om man har behov for det. Har sover barnet med den, begynte ikke med den før barnet var 3mnd. Anonymkode: 20e39...104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå