Gå til innhold

Erfaringer med ketamin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har god erfaring med ketaminassistert behandling på EmmaSofia? Jeg ønsker å få røska opp i fastlåste negative tankemønstre, komme litt dypere ift angst og depresjon og forhåpentligvis få noen nye innsikter. 

Lurer også på hvordan forberede seg best mulig for å få mest mulig ut av timene? Da man jo ikke prater under selve seansen, bør man kanskje skrive ned ting man vil jobbe med på forhånd? 

Takker for svar!

Anonymkode: 1edb9...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har noe erfaring med det uten at jeg skal utdype. Du trenger ikke skrive ned noe, det som kommer til deg under terapien er det du trenger. Stol på det som dukker opp. Det kan skje mye rart under den drømmeaktige tilstanden man er i, så det er godt å ha psykoterapi i tillegg for å få hjelp til å sorte, tolke og integrere. Bruk det så godt du kan og lykke til!

Anonymkode: bd846...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Ok, jeg skal på EmmaSofia-klinikken der det er en lege som er der under behandlingen, så psykolog tar jeg utenom etterpå. Men får man tid til å prate litt med legen før og etter? 

Og så anbefaler de 3 ketaminbehandlinger innenfor 10 dager, jeg vurderer å ta det 3 dager (fri de dagene) på rappen og så fri en dag og så på studie, vil det gå fint? Erfaringer her? 

Og har dette fungert for sosial angst for noen? 

Anonymkode: 1edb9...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

dytter, da jeg lurer på det samme.

Anonymkode: e8fa1...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! men like mye pga smerter, som depresjon og angst.

Anonymkode: acc1c...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...