AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Hei, jeg trenger litt hjelp å få hodet mitt på plass. Situasjonen min går tilbake 1år. Hvor jeg og min kjæreste hadde gått for å legge oss, hun gjør som normalt ser litt på telefonen før hun legger den fra seg og gjør seg klar til å sove. Jeg ser i sidesynet at hun skrev en melding. Jeg spør hvem hun skrev melding til og hun sier det var en kompis av meg. Jeg svarer da at jeg så den siste meldingen ikke var min kompis for jeg husker bildet. 10min går og hun merker jeg er irretert, hun forteller meg det er en person fra sosiale medier jeg vet hvem er som er da en mann. Hun sa til meg de nesten ikke har snakket sammen og snapper bare for streaken sin del. Jeg går med en dårlig følelse og er åpen om dette, jeg sier i flere dager at det er noe som ikke stemmer du sier ikke hele sannheten. Jeg er nesten på gråten forran henne og hun sier fortsatt det ikke er noe mere enn småtteri. Dagen etterpå tar jeg det opp igjen, jeg sier vist det ikke er noe kan du vell vise meg, så jeg får litt ro i kroppen. Hun nekter å innrømmer de snakker mere en jeg ble fortalt. Men det er private ting. Jeg har nå mistet tilliten for jeg føler meg lurt i 3 uker. Og fortsatt ikke fått noe egentlig svar. Det går mnd og nå et år. Jeg var endelig over den situasjonen. Men så fikk jeg en veldig merkelig følelse igjen. Jeg går å spør om det er noe spesielt, hvorfor jeg føler meg sånn, etter litt tid kommer det at hun nylig har lagt til 1 mann fra sosiale medier på snap. Jeg blir litt sur/skuffet å lurer på hvorfor gjør du dette ettersom hvordan jeg ble sist. Men roer meg fort ned. Men noe plager meg enda jeg føler hun holder igjen noe informasjon. Etter en stund sier hun det er enda en hun nettopp la til på snap. Jeg ber henne slutte å legge til folk spesielt vist jeg ikke vet hvem de er ettersom du ikke er åpen å vise hva samtalene eller snappene handler om. Det går noen timer jeg setter meg på sofaen og hun får en snap. Jeg spør hvem det var, hun sier ikke spør, du trenger ikke vite. Det var vist enda en person fra sosiale medier hun la til. Hun hadde vist glemt han fordi det var ikke han hun holdt igjen, men person nummer 2. jeg sliter med å sove, jeg vet ikke noen ting om hva som blir sakt eller delt. Jeg får beskjed at jeg er overvåkende og kontrollerende. Kansje jeg er det for jeg vet ingenting, og sikkert også litt sjalu for jeg føler dette kommer imellom oss. Jeg får også beskjed at hun må jo få lovt å ha venner? Vet ikke hva jeg sksl gjøre. Anonymkode: 3760b...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Hei! Kjedelig å ha det sånn. Umoden måte hun håndterer dette på. Du har sagt det er problematisk for deg, og hun respekterer det ikke. Hva hadde hun følt om du la til flere damer som du hadde mye hemmelig kontakt med? Anonymkode: aa578...d84
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 Du er jo kontrollerende og overvåker henne. Kjæresten min spør ALDRI hvem jeg melder eller snapper med. Men så skjuler jeg ikke hva jeg skriver da. Noen samtaler ER private da visse meldinger er ment for kun mine øyne fra venner. Men nå er vi helt åpen og ærlig mot hverandre da. Vi ville aldri gjort noe som skapte usikkerhet mellom oss. Han vet jeg får mye tilnærminger på SoMe, men også at jeg ikke flørter eller prater med fremmede menn utenom hobbyrelatert ting som min konto er lagt opp til på SoMe. Jeg hadde reagert på at kjæresten min chattet med masse fremmede damer og det ikke hadde noe med en hobby eller spesifikk ting å gjøre. Om han i tillegg skjulte meldinger og var hemmelighetsfull hadde jeg ærlig talt ikke giddet å fortsette forholdet da det for meg er viktig med et forhold basert på åpenhet, kommunikasjon og tillit. Anonymkode: 461da...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 Slik hun holder på så får hun frem det verste i deg. Hun planter usikkerhet i deg, og selv når hun vet at det er dette hun gjør, så fortsetter hun. Jeg er ikke en sjalu eller kontrollerende type, men jeg hadde ikke akseptert at min samboer drev på slik i skjul. Har man noe å skjule, så skjuler man det. Så det hadde nok begynt å utvikle seg en avstand mellom oss, en slags forberedelse på hva som ser ut til å komme. Tillit er helt essensielt Anonymkode: 7ebf7...e2f
Saltwatertaffy Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Jeg forstår godt hvordan du har det. Samtidig forstår jeg henne, dersom hun faktisk ikke driver med noe humbug. Men ut ifra det du sier her, så virker det definitivt som hun skjuler noe. Upopulær ting å si her på KG og jeg blir sikkert halshugd nå, men om jeg hadde vært i samme situasjon som deg hadde jeg faktisk snoka på telefonen ved første mulighet, haha 🙈 Når det er sagt, hva i alle dager er greia med disse snap-streakene?? Altså.. «det betyr ingenting» sier noen, men hvorfor i alle dager bruke tid hver eneste dag på noe som ikke betyr noe da? Hadde min samboer drevet med det, hadde jeg begynt å stusse på hans grunnleggende holdninger og verdier om han hadde prioritert å bruke tid på noe som «ikke betyr noe» med «noen som ikke betyr noe».. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, jeg trenger litt hjelp å få hodet mitt på plass. Situasjonen min går tilbake 1år. Hvor jeg og min kjæreste hadde gått for å legge oss, hun gjør som normalt ser litt på telefonen før hun legger den fra seg og gjør seg klar til å sove. Jeg ser i sidesynet at hun skrev en melding. Jeg spør hvem hun skrev melding til og hun sier det var en kompis av meg. Jeg svarer da at jeg så den siste meldingen ikke var min kompis for jeg husker bildet. 10min går og hun merker jeg er irretert, hun forteller meg det er en person fra sosiale medier jeg vet hvem er som er da en mann. Hun sa til meg de nesten ikke har snakket sammen og snapper bare for streaken sin del. Jeg går med en dårlig følelse og er åpen om dette, jeg sier i flere dager at det er noe som ikke stemmer du sier ikke hele sannheten. Jeg er nesten på gråten forran henne og hun sier fortsatt det ikke er noe mere enn småtteri. Dagen etterpå tar jeg det opp igjen, jeg sier vist det ikke er noe kan du vell vise meg, så jeg får litt ro i kroppen. Hun nekter å innrømmer de snakker mere en jeg ble fortalt. Men det er private ting. Jeg har nå mistet tilliten for jeg føler meg lurt i 3 uker. Og fortsatt ikke fått noe egentlig svar. Det går mnd og nå et år. Jeg var endelig over den situasjonen. Men så fikk jeg en veldig merkelig følelse igjen. Jeg går å spør om det er noe spesielt, hvorfor jeg føler meg sånn, etter litt tid kommer det at hun nylig har lagt til 1 mann fra sosiale medier på snap. Jeg blir litt sur/skuffet å lurer på hvorfor gjør du dette ettersom hvordan jeg ble sist. Men roer meg fort ned. Men noe plager meg enda jeg føler hun holder igjen noe informasjon. Etter en stund sier hun det er enda en hun nettopp la til på snap. Jeg ber henne slutte å legge til folk spesielt vist jeg ikke vet hvem de er ettersom du ikke er åpen å vise hva samtalene eller snappene handler om. Det går noen timer jeg setter meg på sofaen og hun får en snap. Jeg spør hvem det var, hun sier ikke spør, du trenger ikke vite. Det var vist enda en person fra sosiale medier hun la til. Hun hadde vist glemt han fordi det var ikke han hun holdt igjen, men person nummer 2. jeg sliter med å sove, jeg vet ikke noen ting om hva som blir sakt eller delt. Jeg får beskjed at jeg er overvåkende og kontrollerende. Kansje jeg er det for jeg vet ingenting, og sikkert også litt sjalu for jeg føler dette kommer imellom oss. Jeg får også beskjed at hun må jo få lovt å ha venner? Vet ikke hva jeg sksl gjøre. Anonymkode: 3760b...5f2 Hadde du vært kvinne, så hadde du nå oppnådd 185 hjerter for ditt innlegg. Men du er mann, så 0 så langt. Sånn er verden, og det må du nesten godta. To forskjellige regler vet du... Anonymkode: c0fe8...7be 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå