AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #41 Skrevet 6. august 2024 Hahaha, langt ifra. Her ser ikke ut! Prøver stadig å gjøre forbedringer, litt etter litt, men det er et kaos uten like. Vi har rett og slett ikke hatt plass eller økonomi. Nå er ungene snart klar til å flytte ut, og jeg tenker at nå venter jeg ett år til, så flytter jeg og begynner på nytt 😆🤞 Anonymkode: 92956...2ae
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #42 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 8.55): Hadde det alltid fint før jeg fikk mann, barn og dyr. Nå har jeg gitt opp 😅 Anonymkode: aa160...5bf Kjenner meg igjen i det 😅 Anonymkode: f4db8...426
Catch-22 Skrevet 7. august 2024 #43 Skrevet 7. august 2024 4 barn her 🤣 ser ut som et bomba horehus 🥲 hehe neida.. joda.. vi rydder alltid lekene i stua før ungene legger seg. De to eldste tømmer oppvaskmaskinen etter skolen. Jeg lager middag, mannnen tar oppvask. Vasker under spisebordet hver dag, støvsuger stue og gang et par ganger i uka. Jeg vasker klær, vi bretter sammen, mannnen legger det bort. Badene vasker jeg hver fredag ettermiddag. Det er alltid rot for vi er mange. Men vi har det fint 😊 Gulvvask tar gjerne den som står opp og har overskudd i helgene, på morningen. Ikke så ofte som andre gjør her inne 🤣 vi har dog et allergibarn så rommet hans må skiftes på senga og støvsuges en gang i uka. Det hjelper han til med 😄
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #44 Skrevet 7. august 2024 Det er kaos. Badet er rent, det er omtrent det eneste 😅 Anonymkode: 6b452...79c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå