AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Hei vil høre deres meninger og hva dere ville gjort i denne situasjonen. jeg og en gutt har møttes mye og snapper mye. Og jeg føler mye. Jeg har tenkt mye i det siste. Vis vi går i et forhold er jeg redd for noe par ting. Som feks vis og når vi vil flytte sammen er jeg usikker på om jeg vil bo der han er fra.. han vil gjerne bo der pga jobb og familie noe jeg forstår. Noe tips der? Jeg har et håp om at jeg vil bo der uansett med tanke på at liker jeg han så kan jeg bo overalt. Tror jeg evt trives mer vis vi kan bo mer sentralt. Har dere noe tips når dere gikk i forholdet? Litt rotete innlegg men håper dere forstår Anonymkode: 8c046...3f7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Jeg ville ikke flyttet til et små sted for å bo med en mann. Har selv ting som binder meg til her jeg bor, kunne evt flyttet for en veldig spennende jobb i mitt fagfelt og en slik jobb finnes kun i storby. Du må selv finne ut om du skal satse på denne mannen eller ikke og om å flytte er noe du kan leve med. Alternativet er at han etterhvert flytter eller at dere er særboere og møtes når dere kan. Dette må dere snakke om sammen og finne ut om det er noen fremtid i et evt forhold. Du er ikke den første som møter denne problemstillingen det viktigste er å vite hva du selv ønsker i ditt liv. Jeg kan kun svare for meg selv men jeg blir veldig fort rastløs på småsteder. Liker også å ikke være avhengig av bil for å komme meg steder. Liker et bredt tilbud av kulturliv og gode restauranter. Også er jeg veldig glad i nettverket jeg har bygget opp her jeg bor. Og alle jobbmulighetene. Anonymkode: 4e209...cd6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 Må bare si at jeg bor på landet selv. Har masse problemer her jeg bor så alt annet av steder går. Så lenge jeg ikke er der jeg bor Anonymkode: 8c046...3f7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 Kjæresten min bor i en annen kommune og det gjør definitivt hverdagene utfordrende, spesielt siden vi har og er alene med barn på hver vår kant. Jeg bor i storby og trives veldig med det, men kan flytte litt utenfor sentrum. Jeg er uansett avhengig av å bo her pga unge og skole(barn med diagnose) Kjæresten har egentlig hele livet sitt i min by, men pendler. Han er fullt klar over at om vi skal ha en fremtid må han flytte hit og det er planen hans innen 2 år. Nå trives han her jeg bor og barna hans ble født her så for dem vil et flytt hit ikke bli veldig utfordrende for dem. Men jeg hadde aldri flyttet til et annet sted da hele livet mitt er her og det har jeg vært klar på siden første date. Så du må tenke deg godt om om du er villig til å ofte jobb, venner, familie og nettverk for en gutt. Om du tror du vil trives, så kjør på. Men anbefaler deg å teste ved å bo hos han noen uker i strekk og kjenne litt på hverdagen sammen i hans by før du gjør noe radikalt. Anonymkode: 7f3ed...d69
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må bare si at jeg bor på landet selv. Har masse problemer her jeg bor så alt annet av steder går. Så lenge jeg ikke er der jeg bor Anonymkode: 8c046...3f7 Denne skjønte jeg ikke? Anonymkode: 61d6a...0ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå