AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Jeg merker det veldig godt, at kvinner begynner å lete etter en mann på våren når det blir mildt. Da våkner de på en måte fra en dvale. Så minker lysten gradvis mot høsten. Da den blir mye lavere. Aller lavest er den i januar etter nyttår. Men det kan komme lyspunkt. Perioder med finvær tenner igjen jakten etter en kjæreste. Merker at jeg får flere matcher når det har vært et par dager med finvær. Nå snakker jeg naturligvis om aktivitet og matcher på datingapper og nettet. Klart det er lettere å nåte nye folk generelt når det er fint vær og mildt. Har jeg rett i dette? Jeg derimot søker partner uansett årstid og vær. Anonymkode: 1da94...6be 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 Du er skuffet over at nordmenn følger årstidene? Velkommen til Norge, mann. Anonymkode: 9c508...e10 11
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 Jeg merker akkurat det samme på tinder som kvinne, så det er ikke knyttet til kvinner som kjønn. Anonymkode: 17aaa...fe7 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg merker det veldig godt, at kvinner begynner å lete etter en mann på våren når det blir mildt. Da våkner de på en måte fra en dvale. Så minker lysten gradvis mot høsten. Da den blir mye lavere. Aller lavest er den i januar etter nyttår. Men det kan komme lyspunkt. Perioder med finvær tenner igjen jakten etter en kjæreste. Merker at jeg får flere matcher når det har vært et par dager med finvær. Nå snakker jeg naturligvis om aktivitet og matcher på datingapper og nettet. Klart det er lettere å nåte nye folk generelt når det er fint vær og mildt. Har jeg rett i dette? Jeg derimot søker partner uansett årstid og vær. Anonymkode: 1da94...6be Neida. Single kvinner er interessert når kjemien er tilstede. Uansett årstid. Det var bare ikke klaff. Anonymkode: c11b3...814 4
MissSkog Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 Som singel syntes jeg både våren og høsten var gode tidspunkt å flørte på. Våren for å ha en deilig sommerflørt, høsten for å finne noen å tilbringe den mørke vinteren sammen med. 1
RealistiskDot Skrevet 5. august 2024 #7 Skrevet 5. august 2024 Føler egentlig høst- vinter perioden er en periode hvor mange lengter etter en kjæreste, grunnet de lange vinterdagene. 3
Majer Skrevet 5. august 2024 #8 Skrevet 5. august 2024 Jeg tenker ikke på dette fenomenet så ofte, kanskje månedlig. Men det er sant det du skriver. Derfor er det nok lurt å unngå å bli sammen med en dame som er særlig aktiv med dating og sex om våren og sommeren. Det kan man finne ut ved å grave litt i fortiden. Dersom man lener seg så mye på hormoner kan man tenke seg at det kan utgjøre en risiko dersom man får barn med vedkommende senere
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #9 Skrevet 5. august 2024 Majer skrev (42 minutter siden): Jeg tenker ikke på dette fenomenet så ofte, kanskje månedlig. Men det er sant det du skriver. Derfor er det nok lurt å unngå å bli sammen med en dame som er særlig aktiv med dating og sex om våren og sommeren. Det kan man finne ut ved å grave litt i fortiden. Dersom man lener seg så mye på hormoner kan man tenke seg at det kan utgjøre en risiko dersom man får barn med vedkommende senere Tenker du på det så ofte? Husker at jeg tenkte på det i vinteren at jeg måtte utnytte våren godt, fordi det er da veldig mange kvinner begynner å lete. Mens før det ligger de hjemme i "kjærlighetsdvale". Anonymkode: 1da94...6be 2
Rhodiola Skrevet 6. august 2024 #10 Skrevet 6. august 2024 Tråden er ryddet for innlegg postet av utestengt bruker og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #11 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 23.32): Jeg merker det veldig godt, at kvinner begynner å lete etter en mann på våren når det blir mildt. Da våkner de på en måte fra en dvale. Så minker lysten gradvis mot høsten. Da den blir mye lavere. Aller lavest er den i januar etter nyttår. Men det kan komme lyspunkt. Perioder med finvær tenner igjen jakten etter en kjæreste. Merker at jeg får flere matcher når det har vært et par dager med finvær. Nå snakker jeg naturligvis om aktivitet og matcher på datingapper og nettet. Klart det er lettere å nåte nye folk generelt når det er fint vær og mildt. Har jeg rett i dette? Jeg derimot søker partner uansett årstid og vær. Anonymkode: 1da94...6be Det er helt feil at lysten synker mot høsten. Forskjellen er at da har kvinnene allerede funnet en fast som de koser seg med hele mørketiden. I løpet av vinteren oppdager de at han de fant seg ikke var drømmemannen likevel. Han dumpes, og når kvinnen er over han lever hun fritt og flørtende hele sommeren før hun på nytt ønsker en å krype i hi med når det blir kaldere og mørkere. Du må bare sørge for å bli valgt før det blir mørkt og kaldt, så kan du ha det koselig hele vinteren. Anonymkode: 92a4f...cc6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #12 Skrevet 6. august 2024 Herregud 😂 Bare fordi kvinner interesse for deg dabber av mot høsten betyr ikke det at de følger årstidene. Man leser så mye rart her inne at jeg blir helt svett. Kvinner er ikke dyr som kontrolleres av været. Anonymkode: cc8fc...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #13 Skrevet 6. august 2024 Som kvinne er det en ting som gjentar seg hver vår - menn synes nesten kollektivt å plutselig "våkne" opp, snur seg etter damer, inkl. meg, flørter osv. Det er så påtagende at det er blitt en vits mellom venninner. Så om du du opplever det med kvinner, Ts, så gjelder det nok begge kjønn. For meg personlig er det nok ikke så store endringer gjennom årstidene. Som en annen skrev, det som er avgjørende er at jeg møter en mann jeg virkelig liker, og selvfølgelig at det helst også er gjensidig kjemi mellom oss. I Norge tror jeg sommerhalvåret generelt gir inntrykk av å gi flere muligheter til å møte andre, flere beveger seg mer ute i samfunnet, det er lettere å gjøre spontane ting ute, flere går ut på byen, det er mange feriedager på våren, ferie på sommeren, for mange nye starter med skole/kurs/aktiviteter på høsten. Da er det nok også naturlig at man ser flere enn ellers, og dermed også flere mulige man kanskje liker. Man trenger ikke gjøre det så komplisert. Det sagt er det nok også en viss biologi i dette både for kvinner og menn. Jeg leste en gang en forskningsartikkel som viste at barn som er født på slutten av året ofte er bedre ernært enn de som er født på våren. I det moderne samfunnet burde det kanskje ikke bety så mye, men det ble sett i sammenheng med større tilgang på sunn mat i sommerhalvåret og mat som lagres som har mer næring de første månedene enn videre utover vinteren. Så jeg tipper at vi kanskje også er programmert til å ville bli gravide/gjøre gravid på våren, for slik å sikre sunnes mulig avkom. Anonymkode: 1f5fe...478 2 1
Pysa Skrevet 6. august 2024 #14 Skrevet 6. august 2024 Det er vel ikke så rart! Når edderkoppene våkner til liv, trenger vi hjelp. 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå