AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Jeg føler jeg liksom bør være på datingapp for å finne noen, og at folk skal se jeg er single. Men bare sånne små mikro-avvisninger kan gjøre meg nedfor hvis jeg er i det humøret. Tror jeg har det langt bedre uten, men jeg vil ha sex og flørting, hvordan fikser dere andre det som har vært single litt lenge? Kjenner denne nye sivilstatusen er litt tyngre enn jeg tenkte... Anonymkode: c8d31...ea6
Seff Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Fokuser på det positive, du blir vel ikke avvist av absolutt alle?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 Forstår deg godt. Kom ut av et langt forhold for en del år siden, fikk meg Tinder, og det ble starten på en lang, vond og frustrerende reise. Avvisninger gjorde vondt, måten det ble gjort på gjorde meg frustrert. Tok lang tid å bli herdet, og nå ser jeg på det som en god lærdom. Spenn deg fast, og gå for det du vil ha. Anonymkode: 41b0a...280 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 Jeg har lastet ned tinder etter 4 år som singel. Hadde et veldig langvarig forhold før det. Synes det er skummelt og har nok ikke turt å prøve skikkelig heller. Men får mange match og meldinger, og de fleste er seriøse. Men det er nok jeg som holder igjen mest. Rett og slett fordi jeg er så redd for den avvisningen alle snakker om. Eneste avvisning jeg har hatt til nå, er en som ba om snapp, og når jeg ga han den, ble det fullstendig stille fra han. Lurer på hva det var om liksom. (Men jeg har ikke truffet noen irl og har egentlig avvist de fleste med en gang, så har jo ikke åpnet meg opp for noe heller) Dating er skummelt når man har et levd liv bak seg. 😔 Anonymkode: 23457...be6 1
Bippeti Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Ja, jeg har blitt mer herdet etter hvert. Tar ikke alt tullet personlig. Men så virker også alle jeg møter herdet til det punktet at de ikke klarer å bry seg lenger, og også de som virker seriøse ghoster ut av det blå. De som ikke er seriøse veksler mellom å legge inn sexbestillinger og slenge dritt. Jeg er så lei. Kan by på mye, men ingen vil ta seg tid nok til å finne ut hva. Så jeg legger ikke så mye i en match lenger, men en vakker dag er den rette der, det har vært nære på å klaffe max et par ganger. Så jeg holder nå på i det små sånn for sikkerhets skyld.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 Takk for innspill og forståelse, folkens! Godt å merke at jeg ikke er den eneste som syns det er et litt hjerterått og kynisk sted! Jeg skulle veldig gjerne ønske jeg bare kunne le av ghosting og folk som har likt deg og plutselig tar bort like'n, men jeg kjenner på det, og det får meg til å tenke at jeg må være mer usikker enn jeg trodde. Har aldri datet før, så mulig det kommer seg, samtidig tenker jeg jo "vil jeg bli så kynisk?" På gode dager er det gøy, men på dårlige kjenner jeg altfor mye på avvisning av det. Føler det er mye lettere å sjarmere noen i virkeligheten enn gjennom den chatinga. Samtidig sier jo mange at de har møtt drømmemannen der, men det virker som man må kysse enormt mange frosker før det... Anonymkode: c8d31...ea6 1
Fjompenisse Skrevet 5. august 2024 #7 Skrevet 5. august 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for innspill og forståelse, folkens! Godt å merke at jeg ikke er den eneste som syns det er et litt hjerterått og kynisk sted! Jeg skulle veldig gjerne ønske jeg bare kunne le av ghosting og folk som har likt deg og plutselig tar bort like'n, men jeg kjenner på det, og det får meg til å tenke at jeg må være mer usikker enn jeg trodde. Har aldri datet før, så mulig det kommer seg, samtidig tenker jeg jo "vil jeg bli så kynisk?" På gode dager er det gøy, men på dårlige kjenner jeg altfor mye på avvisning av det. Føler det er mye lettere å sjarmere noen i virkeligheten enn gjennom den chatinga. Samtidig sier jo mange at de har møtt drømmemannen der, men det virker som man må kysse enormt mange frosker før det... Anonymkode: c8d31...ea6 Jeg traff min eks da jeg var 22 år og det ble slutt nå for et drøyt halvår siden. Da hadde det vært oss i 28 år. Aldri datet før, mine forhold har bare skjedd ved tilfeldige møter, så dette med dating kjenner jeg er litt "skummelt". Og har fremdeles ikke kommet igang med dette. Har god selvtillit på både utseende og personlighet, men allikevel en ørliten usikkerhet på om jeg vil få kartet mitt justert den gangen jeg kommer meg ut på markedet. Og om jeg også blir så kynisk som mange damer på dette forumet gir uttrykk for at mange menn er. Så jeg kan kjenne igjen noen av tankene dine... 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Skrevet 5. august 2024 Ikke kast bort tiden på festing og å ligge rundt. Det er bare tomhet, fornærmelser og depresjon. Årene går fortere enn du aner. Ikke noe kjekt å ha utallige sex partnere i bagasjen hvis du er så heldig å treffe noen ledige kjekke menn i 30 årene som ikke takler din kyniske livstil... Anonymkode: d6e13...e97 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #9 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg føler jeg liksom bør være på datingapp for å finne noen, og at folk skal se jeg er single. Men bare sånne små mikro-avvisninger kan gjøre meg nedfor hvis jeg er i det humøret. Tror jeg har det langt bedre uten, men jeg vil ha sex og flørting, hvordan fikser dere andre det som har vært single litt lenge? Kjenner denne nye sivilstatusen er litt tyngre enn jeg tenkte... Anonymkode: c8d31...ea6 Om du er en nogenlunde ung og attraktiv kvinne kan jeg bidra med å løse dette problemet🙋 Anonymkode: f26d1...23e
Fjellmannover190 Skrevet 5. august 2024 #10 Skrevet 5. august 2024 Som mann kan det være jeg har et litt annet forhold til dette med avvisninger, men uansett så tror jeg man kun må være klar over hva dette egentlig er: en upersonlig, digital treffsted som har store likheter med en markedsplass. Det vil være veldig mange ulike historier her, og jeg tror du skal være glad for mange av disse avvisningene! Ny sivilstatus er tøft nok, så la ikke dette gå utover det. Gå inn i dette for å ha det gøy, men samtidig ikke legg for mye inn i dette. Ikke en lett kombinasjon, men det ordner seg nok. Tror gjennomsnittet på antall du møter før du finner noen som passer er mellom 6 og 7 stk, og det har stemt ca for meg! Selv om det første forholdet ikke holdt så lenge, men man lærer av alt dette. Mann i midten av 40 årene med forhold frå videregående til i fjor. 2 1
Trådstarteer Skrevet 5. august 2024 #11 Skrevet 5. august 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg føler jeg liksom bør være på datingapp for å finne noen, og at folk skal se jeg er single. Men bare sånne små mikro-avvisninger kan gjøre meg nedfor hvis jeg er i det humøret. Tror jeg har det langt bedre uten, men jeg vil ha sex og flørting, hvordan fikser dere andre det som har vært single litt lenge? Kjenner denne nye sivilstatusen er litt tyngre enn jeg tenkte... Anonymkode: c8d31...ea6 Blir bedre underveis. For hver nedtur er man et steg nærmere en opptur. dette fikser du. Snart gløder selvtilliten og det sosiale! Nyt det og oppleve mennesker på godt og vondt 🤗
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #12 Skrevet 5. august 2024 Jeg måtte gi opp til slutt. Man kan leve lenge på en eneste positiv opplevelse, men etter mange år med lite interesse min vei og avvisninger ble det til slutt for mye for meg. Det er begrensa hvor tykk huden faktisk kan bli. Anonymkode: 4e1bd...eec
Trek Skrevet 5. august 2024 #13 Skrevet 5. august 2024 Jeg tok de dårlige opplevelsene veldig tungt til å begynne med for jeg tok det så personlig. Har lært nå at jeg ikke må ta ting så veldig personlig selv om jeg blir skuffet eller lei meg. Jeg nekter forøvrig å bli kynisk og leter etter noe ekte tross alt.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #14 Skrevet 5. august 2024 Jeg vil heller være singel resten av livet enn å være på tinder igjen. Jeg er dame i 30årene, ser helt grei ut, livet mer eller mindre på stell, men mengden menn med FOMO er latterlig. Jeg tror tinder er en avhengighet for mange, sveipe, sveipe, bekreftelse av match, sveipe videre. Anonymkode: 3f24b...18f 2
Trådstarteer Skrevet 5. august 2024 #15 Skrevet 5. august 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil heller være singel resten av livet enn å være på tinder igjen. Jeg er dame i 30årene, ser helt grei ut, livet mer eller mindre på stell, men mengden menn med FOMO er latterlig. Jeg tror tinder er en avhengighet for mange, sveipe, sveipe, bekreftelse av match, sveipe videre. Anonymkode: 3f24b...18f Kjedelig da. Prøvd andre apper? Føler det er lik opplevelse for meg som mann. I ny og ne kommer det til at jeg møter en jente ☺️ ikke gi opp a. Tenk på den heftige gevinsten som kommer om du treffer! 🤗
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #16 Skrevet 6. august 2024 Trådstarteer skrev (20 timer siden): Kjedelig da. Prøvd andre apper? Føler det er lik opplevelse for meg som mann. I ny og ne kommer det til at jeg møter en jente ☺️ ikke gi opp a. Tenk på den heftige gevinsten som kommer om du treffer! 🤗 Tar meg i allefall en pause, føler sjekking på apper og Internett blir så upersonlig, man får jo ikke noe inntrykk eller kontakt utenom et bilde og noe tekst, skulle ønske det var mer arena for å møte noen i det virkelige liv. Anonymkode: 3f24b...18f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå