AnonymBruker Skrevet 4. august #21 Del Skrevet 4. august For barnet mitt. Hadde kastet inn handkleet for lenge siden om det ikke var for han Anonymkode: 68462...eed 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .Daniel. Skrevet 4. august #22 Del Skrevet 4. august Jeg vet ikke. Sliter med mye: Sorg over livet som ikke ble. Mye tankekjør og uro innvendig som feks at alle skal dø en eller annen gang og alle skal bli eldre. Sliter med å akseptere enkelte ting som det er, som feks at min far ikke forstår psykisk helse og har på en måte valgt sin andre familie. Skam og skyldfølelse. Dårlig hukommelse. Savn. PTSD, skal utredes for atypisk autisme. Ensomhet. Jeg måtte distansere meg fra mor som er alkoholiker og halvbror som er rusmisbruker. Ingen på far si side bryr seg. Det er ikke mye plass til annet. Vil egentlig bare gå bort. Jeg aldri brukt rus til å takle ting, i forhold til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 4. august #23 Del Skrevet 4. august Irak skrev (48 minutter siden): Jeg lever for jeg elsker livet mitt. Ser på det som en gave, og jeg er veldig takknemlig. Lever for å gjøre meg selv glad, og de jeg bryr meg om glad. Det er ihvertfall det som gjør meg lykkelig som menneske ❤️. Min mening med livet er å leve det. Min lykke er min oppgave slik jeg ser det. Jeg velger å fokusere på små gleder. Elsker det som er nært og kjært for meg. Skal lite til for å gjøre meg glad. Takk for en fin og viktig påminner. Du skriver alltid så klokt, @Irak ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #24 Del Skrevet 4. august Hvorfor lever du og hva lever du for? Jeg lever fordi jeg tydeligvis er i live ennå 😀 Har ingen ambisjoner om å leke Gud og prøve å påvirke det på noen som helst bevisst måte. Hva er din mening med livet? Å gi slipp på ting som har fulgt meg i dette og tidligere liv. Lære å motta og gi kjærlighet, utvikle sjelen min, og gjøre livet til de jeg er glad i så bra som mulig. Anonymkode: 106a5...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. august #25 Del Skrevet 4. august Jeg er takknemlig for livet og er glad for å ha det. Det som gir livet mitt desidert mest mening er barna mine og jobben min. Begge deler fyller meg med utrolig mye glede og kjærlighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 4. august #26 Del Skrevet 4. august Jeg gleder meg over å leve.Setter pris på små ting egentlig. Livet har i tidlig alder latt meg forstå hvor viktig det var å føle seg elsket og ønsket samt være en del av en familie. Det var ikke jeg, desverre. Kjenner nå på en takknemlighet over at livet bare har blitt bedre og at jeg i dag er ønsket og elsket. Samt at jeg føler meg trygg i meg selv og har mulighet til å kunne gjøre som jeg har lyst til. Det være seg reise og oppleve spennende ting. Sammen med min snille og gode mann❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. august #27 Del Skrevet 4. august Stjertmeis skrev (11 minutter siden): Takk for en fin og viktig påminner. Du skriver alltid så klokt, @Irak ❤️ Tusen hjertelig takk for koselig tilbakemelding 🪷💕. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. august #28 Del Skrevet 4. august Fordi min avdøde mor fødte meg og min far er nå død så ut over det har jeg vel ingen funksjon utover å bli en gammel mann om en 40 års tid 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123fir Skrevet 4. august #29 Del Skrevet 4. august Sønnen min, ingen tvil 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #30 Del Skrevet 4. august Lever fordi jeg tror at det kan få negative konsekvenser etter døden å ta selvmord. At hvis jeg ikke holder ut så får jeg en enda tøffere prøvelse neste gang jeg skal fra det åndelige og ned til det fysiske livet på jorden for å testes og lære. Anonymkode: 33ac5...f33 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #31 Del Skrevet 4. august Jeg lever fordi jeg vant jackpot i livets store lotteri. Av alle mulige mrd av variasjoner i en befruktning ble det akkurat MEG som gikk av med seieren! Så jeg fortsetter å sette pris på dette og lever for å føle på takknemlighet, som er en god følelse. Etter en alvorlig ulykke er evnen til å gå igjen nok til at jeg kjenner en brusende lykke samt at jeg nå kan si at jeg fikk oppleve nok en flott sommer sammen med mannen min som har uhelbredelig kreft, at barna våre er voksne og trygge og at jeg er et gjennomsnittsmenneske på alle områder som er fornøyd med middelmådigheten. Da smaker en kopp kaffi så uendelig mye bedre, og det bare fordi jeg er takknemlig. Da er det også igjen nok glede til å hilse på den sure naboen hver gang vi møtes og å lytte tålmodig for n’te gang på en bekjent som surver over en lett forkjølelse. Vi er alle del av noe som er større enn oss selv og jeg tenker ikke individualistisk. Jeg har hatt min del av tragedier i livet og har klart å kare meg tilbake til hverdagsgleden. Får inderlig håpe jeg klarer det en gang til….. Anonymkode: e62b1...c4a 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thndrcnt Skrevet 4. august #32 Del Skrevet 4. august 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg lever for sønnen min. Null venner og null prosent sjanse for å finne en kjæreste, så det er fullt fokus på ham. Det er utrolig givende å være forelder, og det veier opp for at jeg egentlig ikke har noe liv. Anonymkode: f6f18...4b5 Det der bør du aldri si til sønnen din. Alt for mange foreldre legger ansvaret for egen lykke over på barna, og det er en fryktelig tung bør. De verste ender opp med å gi ungene skyldfølelse for å ikke komme nok på besøk osv ved å si ting som "du er den eneste jeg har". Barna dine vil ikke ha det ansvaret hengenede over seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #33 Del Skrevet 4. august For familien min, og for å bli den beste versjonen av meg selv som jeg kan bli. Anonymkode: fea87...7f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 4. august #34 Del Skrevet 4. august Lever for skjønnhet, frihet og for å hjelpe mennesker i en dårligere posisjon enn meg selv. Så prøver jeg heller ikke å ta livet så veldig seriøst. Livet er mer morsomt om man ikke prøver å være perfekt hele tiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #35 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor lever du og hva lever du for? Hva er din mening med livet? Anonymkode: f07de...82c Jeg lever for fremtiden og kjæresten min. Hadde ikke giddet mer hvis jeg ikke hadde truffet han i vår og øynet en fin fremtid, fordi i vår mistet jeg også det kjæreste jeg hadde og jeg har ikke det beste forholdet til familien min og byen jeg kommer fra. Mye har skjedd i livet som har tært på meg så jeg er ordentlig sliten, men nå orker jeg fordi jeg ser en fremtid med kjæresten min som er min sjelevenn og aldri vil svikte meg. ❤️ Anonymkode: c62f2...cc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #36 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lever for sønnen min. Null venner og null prosent sjanse for å finne en kjæreste, så det er fullt fokus på ham. Det er utrolig givende å være forelder, og det veier opp for at jeg egentlig ikke har noe liv. Anonymkode: f6f18...4b5 Hvorfor er det null prosent for deg å finne en kjæreste? Anonymkode: c62f2...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #37 Del Skrevet 4. august sjanse* Anonymkode: c62f2...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #38 Del Skrevet 4. august Lever også fordi jeg ble født. Har mann, 1 barn, høy utdanning og hater livet. Hadde jeg omkommet i morgen, hadde det igrunn ikke gjort noe. Tanken på å dø fra familien min gjør meg heller ikke vondt. Synes livet er no dritt og skulle ønske jeg kunne levd det HELT annerledes. Det optimale liv: ønsker meg større bolig med egen hage hvor jeg kan plante og ungen kan løpe ut og inn som den vil. Bor i leilighet i 5. Etg på 60 kvm og alt må planlegges. Jobbe mye mindre/ingenting og være tilstede i barnets liv fremfor å sende det 8-9 timer i bhg hver dag. Jeg vil reise rundt, men føles jobben bestemmer hele livet. Jeg er utslitt! Aner ikke hva som holder meg igang... Eller jo.. Alderen! Er jeg uheldig hsr jeh vel 50-60 år igjen å leven Anonymkode: e234e...472 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #39 Del Skrevet 4. august Jeg lever ikke. Bare eksisterer. Anonymkode: 40568...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 4. august #40 Del Skrevet 4. august Synes livet er en spennende reise jeg..som jeg aldri i verden ville gått glipp av.. Og for en fantastisk tid vi lever i..!.. For første gang i historien klarer vi å skape en maskin som er smartere enn oss selv..og som garantert vil endre verden totalt de nærmeste årene..100vis av millioner kjedelige jobber vil forsvinne. Oljealderen er over og alt kommer til å elektrifiseres ila 10 år. Transport og energi vil bli omtrent gratis og så å si alt vil automatiseres...Det skiftet vi er inne i nå er større og mer omfattende enn noe menneske har opplevd i de 200 000 årene det moderne mennesket har eksistert.. .. Samme med mat siden landbruket vil transformeres fra husdyrhold til presisjonsfermentert melk..kjøtt..ja t.o.m fisk kan lages av bakterier på en stor tank og av omtrent hva som helst biologisk materiale til en tidel av prisen i dag. På den andre siden raske klimaendringer med potensiale til å utslette oss til siste hode....flere pågående konflikter som godt kan eskalere til 3dje verdenskrig og ende med kjernefysisk ragnarokk...og som det ikke er nok har ingen kontroll på A.I. og hva den vil finne på.etter hvert... Det her vil jeg jaggu ikke gå glipp av nei!! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå