AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Går for tiden gjennom en skilsmisse, 2 barn som snart ungdommer. Normalt pen, er det vanskelig å treffe noen da? Hilsen hun som ikke har datet på mange år.. Anonymkode: ac399...690
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 Jeg anbefaler i hvertfall å ikke lese for mye her på KG om temaet. Det beste er om du er blid, åpen, og har lett for å bli kjent med folk på organisk vis. Dette har du trolig en viss peiling på? Anonymkode: d7a83...88c 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 Var i starten av 40 årene. Alenemor, ufør og med barn med diagnose. Tok meg 7 mnd på datingapp. Møtte masse fine menn til kaffe og datet noen litt mer seriøst noen mnd før jeg møtte kjæresten som jeg nå snart har vært sammen med i 1 år🥰 Anonymkode: 059f1...217 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 Jeg har vært singel i fire år 😛 Er 40 nå. Har gitt opp. Men jeg har inntrykk av at de fleste klarer det. Jeg er for høy, menn liker det ikke. Anonymkode: 2e039...4a2
BlackSunshine Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Med apper skal du fint fikse dater. For langvarige forhold anbefaler jeg andre kanaler: hobbyer, trening, venner av venner. Eller kanskje bare få kontakt med en fyr på butikken.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har vært singel i fire år 😛 Er 40 nå. Har gitt opp. Men jeg har inntrykk av at de fleste klarer det. Jeg er for høy, menn liker det ikke. Anonymkode: 2e039...4a2 Da må du vel være ekstremt høy før det er et problem? Anonymkode: 9e21a...c19 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #7 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Går for tiden gjennom en skilsmisse, 2 barn som snart ungdommer. Normalt pen, er det vanskelig å treffe noen da? Hilsen hun som ikke har datet på mange år.. Anonymkode: ac399...690 Jeg er langt under gjennomsnittet pen, har fire barn, og traff drømmemannen da jeg var 35. Er fortsatt sammen med ham 10 år senere. Er du pen, så blir det nok lettere å treffe noen. Lykke til! Anonymkode: 17b38...cf7 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Skrevet 5. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er langt under gjennomsnittet pen, har fire barn, og traff drømmemannen da jeg var 35. Er fortsatt sammen med ham 10 år senere. Er du pen, så blir det nok lettere å treffe noen. Lykke til! Anonymkode: 17b38...cf7 Jo bedre man ser jo flere har man å velge i så det sier seg jo selv. Anonymkode: 981f2...b98
Fjellmannover190 Skrevet 5. august 2024 #9 Skrevet 5. august 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Går for tiden gjennom en skilsmisse, 2 barn som snart ungdommer. Normalt pen, er det vanskelig å treffe noen da? Hilsen hun som ikke har datet på mange år.. Anonymkode: ac399...690 Som kvinne har du ingen problemer med å møte noen, men jeg har inntrykk av at kvinner må jobbe litt hardere med utvelgelsen for å finne de som er verdige en date. Bruk litt tid for å bli kjent med systemet, og ha ikke for store forventninger før du har lært det, det tar litt tid. 1
Fjellmannover190 Skrevet 5. august 2024 #10 Skrevet 5. august 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vært singel i fire år 😛 Er 40 nå. Har gitt opp. Men jeg har inntrykk av at de fleste klarer det. Jeg er for høy, menn liker det ikke. Anonymkode: 2e039...4a2 Hva er for høy? Jeg er over 190 og har møtt damer på 165 til 185 og aldri hatt noen problem med det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #11 Skrevet 5. august 2024 Menn finner du nok i flust...realiteten er at uplukkede menn er det nok en grunn til at ingen kvinner vil ha. Se etter menn som er separert. (Ja, det finnes mange flotte menn i alle kategorier, så det gjelder ikke alle uplukkede) Anonymkode: bff96...6e6 1
Trådstarteer Skrevet 5. august 2024 #12 Skrevet 5. august 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Går for tiden gjennom en skilsmisse, 2 barn som snart ungdommer. Normalt pen, er det vanskelig å treffe noen da? Hilsen hun som ikke har datet på mange år.. Anonymkode: ac399...690 1. Du er kvinne. 2. Du er etablert. 3. Du har god tid. 4. Nå kan du kjenne på dine behov og grenser. 5. Gjør deg en formening om hva du ser etter. Samt hva du kan gi til en eventuell partner. 6. Du er kvinne. Menn vil stå i kø. 7. Sannsynligheten for at du møter en mann er betraktelig høyere den vi single menn har av odds for å møte en kvinne - derav kø. tror du klarer deg fint☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #13 Skrevet 5. august 2024 Trådstarteer skrev (Akkurat nå): 1. Du er kvinne. 2. Du er etablert. 3. Du har god tid. 4. Nå kan du kjenne på dine behov og grenser. 5. Gjør deg en formening om hva du ser etter. Samt hva du kan gi til en eventuell partner. 6. Du er kvinne. Menn vil stå i kø. 7. Sannsynligheten for at du møter en mann er betraktelig høyere den vi single menn har av odds for å møte en kvinne - derav kø. tror du klarer deg fint☺️ Nei. Menn vil ikke stå i kø med mindre hun er pen. Anonymkode: 17b38...cf7 1 3
Trådstarteer Skrevet 5. august 2024 #14 Skrevet 5. august 2024 Just now, AnonymBruker said: Nei. Menn vil ikke stå i kø med mindre hun er pen. Anonymkode: 17b38...cf7 Hun nevnte at hun var pen i innlegget. 2
kri.star Skrevet 5. august 2024 #15 Skrevet 5. august 2024 Ingen problem for meg da jeg var singel. Masse dater og god stemning. Nå har jeg fått ny kjæreste og samboer - og nyter livet. 38 år (var 36 da jeg ble singel etter 14 år), overvektig med ok utseende. 1
Majer Skrevet 5. august 2024 #16 Skrevet 5. august 2024 Ville nok ikke gått for menn som stort sett har holdt seg single dersom du ønsker noe seriøst. Den type menn er det flust av på datingapper
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #17 Skrevet 5. august 2024 Trådstarteer skrev (50 minutter siden): 1. Du er kvinne. 2. Du er etablert. 3. Du har god tid. 4. Nå kan du kjenne på dine behov og grenser. 5. Gjør deg en formening om hva du ser etter. Samt hva du kan gi til en eventuell partner. 6. Du er kvinne. Menn vil stå i kø. 7. Sannsynligheten for at du møter en mann er betraktelig høyere den vi single menn har av odds for å møte en kvinne - derav kø. tror du klarer deg fint☺️ Så lenge hun er pen og slank vil menn stå i kø ja, men med overvekt og ikke så pen, vil det bli vanskelig. Det er tull at kvinner har en betraktelig høyere odds enn menn. Problemet for veldig mange menn er at de fokuserer alt for mye på utseendet, og skal gjerne ha en som er mye penere enn seg selv. Da blir det selvsagt vanskelig. De peneste damene ser gjerne etter kvaliteter disse mennene ikke når opp til. Det samme gjelder jo for kvinner, vi har heller ikke sjans på menn som er mye penere enn oss selv. Annet enn at vi kan være gode nok for litt sex. Mens en kvinne med samme type utseende som disse mennene som klager over å aldri få seg dame, ser gjerne etter andre type kvaliteter enn bare utseende. Og dermed finner de også lettere menn, fordi de ikke nødvendigvis må ha en mann som er mye penere enn seg selv. Anonymkode: ceecc...920 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #18 Skrevet 5. august 2024 Trådstarteer skrev (1 time siden): 1. Du er kvinne. 2. Du er etablert. 3. Du har god tid. 4. Nå kan du kjenne på dine behov og grenser. 5. Gjør deg en formening om hva du ser etter. Samt hva du kan gi til en eventuell partner. 6. Du er kvinne. Menn vil stå i kø. 7. Sannsynligheten for at du møter en mann er betraktelig høyere den vi single menn har av odds for å møte en kvinne - derav kø. tror du klarer deg fint☺️ Jeg er så LEI! av sånne kommentarer som dette. Det er bare de pene kvinnene som har en hale av menn etter seg, resten av oss vet dere ikke at eksisterer engang. Hva er jeg i så fall jeg som aldri har opplevd å ha en kø av menn utenfor døren da? Mann? Intetkjønn? Anonymkode: 27b29...7c7 2
Trådstarteer Skrevet 5. august 2024 #19 Skrevet 5. august 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er så LEI! av sånne kommentarer som dette. Det er bare de pene kvinnene som har en hale av menn etter seg, resten av oss vet dere ikke at eksisterer engang. Hva er jeg i så fall jeg som aldri har opplevd å ha en kø av menn utenfor døren da? Mann? Intetkjønn? Anonymkode: 27b29...7c7 Skal jeg heller være negativ? 😂 Uansett, og la være å øke muligheten for å møte en mann øker jo ikke sjansen? Er nok av mennesker å møte. Fire på kravene dine?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #20 Skrevet 5. august 2024 Jeg kan ikke skjønne at det skal by på de helt store utfordringene. Som mann på samme alder opplever jeg riktignok markedet som vanskelig, så jeg er kun tilgjengelig dersom jeg blir kontakta direkte. Anonymkode: 2bc0d...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå