Gå til innhold

discored server - venner - jenter


Chalte

Anbefalte innlegg

hei jeg er ei jente på 30 som ønsker å komme i kontakt med andre på samme alder som har lyst til å spille sammen med meg. jeg spiller for det meste cs men kan også bli med på andre spill :) har vært koselig å komme i kontakt med andre jenter på min alder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Litt click bait.. Når det sto jenter så trodde jeg i alderen 16-20. Jeg sier ikke at du er gammel, men det å omtale seg som en jente i 30 årene blir litt feil. kansje mer riktig å si "kvinne/dame søker venniner"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enhjørningfitte skrev (2 timer siden):

Litt click bait.. Når det sto jenter så trodde jeg i alderen 16-20. Jeg sier ikke at du er gammel, men det å omtale seg som en jente i 30 årene blir litt feil. kansje mer riktig å si "kvinne/dame søker venniner"?

Hei enhjørning, veldig trist å tro at ei 30 år gammel dame (siden jeg er vist gammel når man er 30 år. Er vist ikke ung lengre. Litt trist å se) men jeg måtte vise dette til venninne mine at jeg er vist en click bate tydeligvis som ønsker meg venninner som spiller, det får meg til å lure på hva du tenker på. Det skremmer meg litt hva du tror hva som forgår inni ditt hode. Men nei jeg er kvinne, jente, dame eller hva vi må vist kalle oss for nå i dag. Er vist strengere regler en jeg forventet men det går fint 😂 vi alle fikk oss en god latter så takker for det. Jeg håper du får en fin kveld videre å kanskje gå etter noe annet en å gå etter damer/kvinner i dagens samfunn. Tenke ikke over at jente hørtes rart ut engang. Men håper du får en fin dag videre å ha en flott natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...