AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Fikk hårtap ved feil medisinering, og andre reaksjoner på kroppen. Hva kan man gjøre for å reversere vekst i hårbunnen slik det var før? Anonymkode: ed066...4b8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 Just now, AnonymBruker said: Fikk hårtap ved feil medisinering, og andre reaksjoner på kroppen. Hva kan man gjøre for å reversere vekst i hårbunnen slik det var før? Anonymkode: ed066...4b8 Jeg mistet hår ved bruk av anti depressive. Det gror ikke ut på ene området jeg mistet. Vet desverre ikke men følger innlegget Anonymkode: 89a3e...439
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk hårtap ved feil medisinering, og andre reaksjoner på kroppen. Hva kan man gjøre for å reversere vekst i hårbunnen slik det var før? Anonymkode: ed066...4b8 b12-vitamin kan bidra til å øke hårvekst. Min mor har naturlig ca 3 hårstrå på hodet. HUn bruker b12, og håret er mye tykkere. Tar litt tid da, men er jo verdt å prøve? Anonymkode: b69fd...f86
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #4 Skrevet 4. august 2024 Jeg gjorde ikke noe, medisinen ble seponeres og da kom håret tilbake. Anonymkode: b82c2...9ea
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg gjorde ikke noe, medisinen ble seponeres og da kom håret tilbake. Anonymkode: b82c2...9ea hvor raskt begynte håret å komme tilbake? Anonymkode: ed066...4b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå