AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Del Skrevet 4. august 2024 Sparer du på papirposer og/eller plastposer? Hvilke sparer dere å såfall på, og hvilke kaster dere? Har samlet på poser i mange år, og har flere poser med plastposer og papirposer fordi jeg ikke klarer å kaste. Anonymkode: fc255...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 4. august 2024 #2 Del Skrevet 4. august 2024 Jeg sparer på dem i den forstand at jeg ikke kaster dem med en gang, men de forsvinner jo likevel etter hvert siden jeg bruker dem til søppelposer, panting og andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 4. august 2024 #3 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sparer du på papirposer og/eller plastposer? Hvilke sparer dere å såfall på, og hvilke kaster dere? Har samlet på poser i mange år, og har flere poser med plastposer og papirposer fordi jeg ikke klarer å kaste. Anonymkode: fc255...804 Sparer på de ja, men bruker de også jevnlig så det hoper seg ikke opp. Nå etter at det ble vanlig med gjenbruksnett, merker jeg at jeg ofte mangler plastposer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 4. august 2024 #4 Del Skrevet 4. august 2024 Sparer på papirposer. Bruker de som oppsamling av annet papp/papir. Når den er full går alt i papp/papir-dunken ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #5 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sparer du på papirposer og/eller plastposer? Hvilke sparer dere å såfall på, og hvilke kaster dere? Har samlet på poser i mange år, og har flere poser med plastposer og papirposer fordi jeg ikke klarer å kaste. Anonymkode: fc255...804 Bruker om trent ikke plastbæreposer. Har handlenett og basker nettene etter noen gangers bruk. Fungerer greit, og sparer penger på å ikke kjøpe poser. Papirposer brukes til papirsamling før vi drar på papirkontainersøpla og kaster hele posen. Anonymkode: 5ed02...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #6 Del Skrevet 4. august 2024 Papirposer bruker jeg til å samle papir og papp i, og når posen er full kaster jeg hele i papirdunken ute. Plastposer bruker jeg til restavfall hvis jeg har noen. Har brukt handlenett i mange år (faktisk helt siden plastposer var gratis), så det er sjelden jeg har plastposer. Må som regel kjøpe ruller med søppelposer i butikken. Har et par egne handlenett som jeg bruker når jeg handler klær eller andre ting som ikke er mat. Anonymkode: 5b406...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #7 Del Skrevet 4. august 2024 Tipper TS mente plastposer man har rundt brød når man kjøper og sånn? Anonymkode: 396a1...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå