Gå til innhold

Sparer du på papirposer/plastposer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sparer du på papirposer og/eller plastposer? Hvilke sparer dere å såfall på, og hvilke kaster dere?

Har samlet på poser i mange år, og har flere poser med plastposer og papirposer fordi jeg ikke klarer å kaste.

Anonymkode: fc255...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sparer på dem i den forstand at jeg ikke kaster dem med en gang, men de forsvinner jo likevel etter hvert siden jeg bruker dem til søppelposer, panting og andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sparer du på papirposer og/eller plastposer? Hvilke sparer dere å såfall på, og hvilke kaster dere?

Har samlet på poser i mange år, og har flere poser med plastposer og papirposer fordi jeg ikke klarer å kaste.

Sparer på de ja, men bruker de også jevnlig så det hoper seg ikke opp. Nå etter at det ble vanlig med gjenbruksnett, merker jeg at jeg ofte mangler plastposer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkedykker

Sparer på papirposer. Bruker de som oppsamling av annet papp/papir. Når den er full går alt i papp/papir-dunken ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bruker om trent ikke plastbæreposer. Har handlenett og basker nettene etter noen gangers bruk. Fungerer greit, og sparer penger på å ikke kjøpe poser. 
Papirposer brukes til papirsamling før vi drar på papirkontainersøpla og kaster hele posen. 

Anonymkode: 5ed02...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Papirposer bruker jeg til å samle papir og papp i, og når posen er full kaster jeg hele i papirdunken ute. Plastposer bruker jeg til restavfall hvis jeg har noen. Har brukt handlenett i mange år (faktisk helt siden plastposer var gratis), så det er sjelden jeg har plastposer. Må som regel kjøpe ruller med søppelposer i butikken.

Har et par egne handlenett som jeg bruker når jeg handler klær eller andre ting som ikke er mat.

Anonymkode: 5b406...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tipper TS mente plastposer man har rundt brød når man kjøper og sånn? 

Anonymkode: 396a1...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...