Gå til innhold

Har begynt å date en som ikke vil definere noe og ikke være eksklusiv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han ønsker at vi skal date andre og ikke definere det vi er... Det han ikke helt forstår er at jeg er svært ettertraktet og får masse meldinger fra menn som vil date.

Det er kjempestress for meg å være på "markedet" og aller helst vil jeg roe meg ned med en fyr, jeg forstår ikke hypen med å ha en tråd av håpefulle som vil på date og som sender meldinger. Det er jo bare stress.. Men han liker det visst? 

Jeg vil ikke stresse han, men han vil virke "singel" for å holde flere på gress, og når jeg holder på sånn så får jeg ikke fred, og så greier jeg ikke gå videre heller på en måte. Han og jeg har en helt unik kjemi, og det er vanskelig å finne. 

Han har såret meg før..kansje like greit å bare ta dating en seriøst og begynne å treffe folk? Han har sagt at han vil treffe andre og vil ikke si noe til meg om det skjer, og det er vanskelig synes jeg.. Men jeg vil jo ikke vite heller. Det er jo bare vondt egentlig. 🤔

Anonymkode: 24b15...baf

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde kuttet han ut. Han er ikke interessert i deg. Flytt interessen din til en som vil ha deg :) 

• Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke at du gidder å holde på han.

Anonymkode: 939d0...07d

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis dere har unik kjemi, så er vel dere rett for hverandre????? Da må du bare fokusere på det, la all uroen fare, og ta det som det kommer. Hvis han har unik kjemi med deg, opp mot andre, så vil han møte deg igjen. Så ser du bare det hele an. Du kan ikke eie noen i dating, en kan ikke eie noen noen gang, egentlig.

Men ikke over lang tid. I en datingfase er ikke noe sikkert.

Men nå skal jeg vitterlig ut av KG!

Endret av Hoia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hoia skrev (Akkurat nå):

Men hvis dere har unik kjemi, så er vel dere rett for hverandre????? Da må du bare fokusere på det, la all uroen fare, og ta det som det kommer. Hvis han har unik kjemi med deg, opp mot andre, så vil han møte deg igjen. Så ser du bare det hele an. Du kan ikke eie noen i dating, en kan ikke eie noen noen gang, egentlig.

Men nå skal jeg vitterlig ut av KG!

Nei vettu hva, har man selvrespekt så aksepterer man ikke å være en av mange.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stå hvertfall ikke på pinne hver gang han vil treffe deg, si du har en date, spør han om hvem, hvor osv., så er ikke det hans sak. Var det meg, ville jeg kuttet ut en sånn floksel av en "mann", gi heller de andre en sjanse.

Anonymkode: 430c3...0a6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han ønsker at vi skal date andre og ikke definere det vi er... Det han ikke helt forstår er at jeg er svært ettertraktet og får masse meldinger fra menn som vil date.

Det er kjempestress for meg å være på "markedet" og aller helst vil jeg roe meg ned med en fyr, jeg forstår ikke hypen med å ha en tråd av håpefulle som vil på date og som sender meldinger. Det er jo bare stress.. Men han liker det visst? 

Jeg vil ikke stresse han, men han vil virke "singel" for å holde flere på gress, og når jeg holder på sånn så får jeg ikke fred, og så greier jeg ikke gå videre heller på en måte. Han og jeg har en helt unik kjemi, og det er vanskelig å finne. 

Han har såret meg før..kansje like greit å bare ta dating en seriøst og begynne å treffe folk? Han har sagt at han vil treffe andre og vil ikke si noe til meg om det skjer, og det er vanskelig synes jeg.. Men jeg vil jo ikke vite heller. Det er jo bare vondt egentlig. 🤔

Kutt ham ut. Før han gir deg dårlig selvbilde og gonoré. 

Anonymkode: 7daff...6c9

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stå hvertfall ikke på pinne hver gang han vil treffe deg, si du har en date, spør han om hvem, hvor osv., så er ikke det hans sak. Var det meg, ville jeg kuttet ut en sånn floksel av en "mann", gi heller de andre en sjanse.

Anonymkode: 430c3...0a6

Ikke sant? Disse mennene vil date andre så lenge det er de selv som gjør det. Når dama gjør det samme, er det plutselig ikke OK.

Anonymkode: 7daff...6c9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei vettu hva, har man selvrespekt så aksepterer man ikke å være en av mange.

Men da har du jo satt deg i en underlegen situasjon allerede? Det er jo ikke manglende selvrespekt å avvente? Det er manglende selvrespekt å ha sex over lang tid, og forvente at det er noe annet enn det det er, når det er det det er. Med mindre det ikke bare blir dere til slutt, fordi dere blir avhengig av hverandre, men da ser jo begge det an. Men å date litt tid, se det hele an, så lenge en tenker det er verdt det selv, og en ikke kaster bort tid er vel innafor? Men det må jo være realistisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden dater du en person som vil ha et annet liv enn det du ønsker deg?
Det er helt greit å bare ville pule rundt og ikke binde seg, slik han vil.
Det er ikke greit å forvente at han vil det du vil. Du må akseptere at det aldri kommer til å bli noe annerledes, eller så må du komme deg videre. Du kan ikke endre andres mål om hvordan de vil leve, men du kan sette grenser for hva som er greit for deg selv.
Jeg ville ikke ha truffet ham flere ganger.

Har du som mål å få et forhold så henger du deg opp i feil mann. Han er jo klar på at det ikke er noe for ham.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Dropp han. Date andre som tar deg seriøst. Finn en som er trygg. Han her er toxic

Anonymkode: d5934...648

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo tydelig at denne mannen ikke ønsker det samme som deg. Viss han var interessert nok ville han gjort det han kunne for å sikre at du band deg til han. Det vil si han at han absolutt ikke ville vært interessert i å ikke definere noe og date andre. Da det er svært tvilsomt at han ville ønsket å dele deg med andre.

Du vinner ingenting på og fortsette kontakten med denne mannen. I dating er det viktig å respektere seg selv og dine verdier. Viss du gjør det ville du ikke tillatt deg selv å date denne mannen.

Anonymkode: e1dab...b04

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dere ønsker forskjellige ting, så da er det bare å kutte han ut. Om du er svært ettertraktet, finner du jo noen andre som matcher deg bedre.

Anonymkode: acbee...10c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innse at han vil ikke ha deg og så dater du de andre. Om han maser om date med deg så sier du "nei takk, jeg skal på date med en annen som virker mer seriøs enn deg" 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er inne i en hekt på den mannen. 
Mulig at han føler at han er like attraktiv som du , og vil gjerne «dele» av seg til folket. 
Ikke noe å satse på dette her 

Anonymkode: 217ac...29e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Unik kjemi er uttrykk jeg forbinder med folk som har blitt utsatt for narsissister og psykisk vold. "Det vi har kan ikke forklares", "vi har noe spesielt". 

Han er ikke interessert i deg, kom deg videre så slipper du kaste bort tid. Har han såret deg før vil han gjøre det igjen, x100. 

Anonymkode: 5f20d...a0d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

dere er pulevenner

Anonymkode: aec78...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 20.49):

Mooove on...Han knuller andre.....

Anonymkode: 28222...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo noe du velger selv. Du blir jo ikke tvunget til å være med han her, med  flere andre. 

Anonymkode: d9361...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...