AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Jeg er helt ny på Tinder etter 11 år med samme mann. Jeg har datet noen menn i sommer, og har nå en som jeg liker veldig godt. Vi har bare truffet hverandre to ganger og har ikke hatt sex, men det er noe spesielt her som jeg ønsker å utforske videre. Siden jeg traff denne mannen har invitasjoner til dates fra andre menn fortsatt å komme inn. I dag fikk jeg en invitasjon fra en som jeg egentlig tror kunne være en bra match for meg, men det føles ikke riktig å dra på nye første date med andre menn før jeg finner ut om det kan bli noe med han jeg har data litt. Vi har ikke definert oss som «eksklusive», men jeg vil ikke date andre akkurat nå. Spørsmålet er da: hvordan svarer jeg på nye invitasjoner til date nå? Hvordan takker jeg nei til date nå, men samtidig kommuniserer til aktuelle menn at det bare er akkurat nå det ikke passer med date? Håper noen har gode råd! Anonymkode: 2dc1c...c55
Gjest Hoia Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 Du trenger vel ikke svare på det, hvis du vet at du kun vil date den? Folk bryr seg ikke om at du ikke svarer. Jeg har ikke vært på Tinder på tusen år, men det er vel ikke så seriøst? Så hvis du ønsker kun å date den, så gjør du vel bare det?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Skrevet 4. august 2024 Jeg tenker det der lurt å satse eksklusivt på han du allerede dater, men svar gjerne han andre du liker, men at du liker også han, men at du nå dater en annen som du vil finne ut at først. Men spør høflig om du evt kan komme tilbake, dersom det ikke blir noen mer. Jeg har fått sånne svar fra damer og synes det var et realt svar. Anonymkode: c03b1...e7a 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #4 Skrevet 4. august 2024 Takk for invitasjon men det er litt dårlig timing akkurat nå dessverre Trenger ikke utbrodere noe mer Anonymkode: 8aac1...815 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #5 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for invitasjon men det er litt dårlig timing akkurat nå dessverre Trenger ikke utbrodere noe mer Anonymkode: 8aac1...815 Tilleggg: de som vil date deg vil gjerne også være eksklusive så tipsene med å nevne du dater andre du liker.ville jeg lagt på hylla Anonymkode: 8aac1...815 2
miSs. Skrevet 4. august 2024 #6 Skrevet 4. august 2024 Du trenger vel ikke å svare de andre med engang, se hvordan det kommer til å gå med han du holder på med nå. Hvis det ikke funker så svarer du ja til en av de andre😅 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #7 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tilleggg: de som vil date deg vil gjerne også være eksklusive så tipsene med å nevne du dater andre du liker.ville jeg lagt på hylla Anonymkode: 8aac1...815 Enig, jeg ville aldri gått med på å være på «vent» i et sånt tilfelle Anonymkode: 66530...1e4 2
Doolittle Skrevet 4. august 2024 #8 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tenker det der lurt å satse eksklusivt på han du allerede dater, men svar gjerne han andre du liker, men at du liker også han, men at du nå dater en annen som du vil finne ut at først. Men spør høflig om du evt kan komme tilbake, dersom det ikke blir noen mer. Jeg har fått sånne svar fra damer og synes det var et realt svar. Anonymkode: c03b1...e7a Denne synes jeg var bra. Jeg hadde likt et sånt svar.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #9 Skrevet 4. august 2024 Kanskje slutte å sveipe da? Anonymkode: d7b38...baf 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #10 Skrevet 4. august 2024 Jeg tenker at det er greit å være ærlig jeg. Si at du synes han virker som en ålreit fyr, men at du dater en person nå, og at du foretrekker å finne ut av det med han først. Tror mange menn vil foretrekke ett så ærlig svar. Hvis han ikke liker svaret, så får det vel heller være tenker jeg. Anonymkode: c372c...707 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #11 Skrevet 5. august 2024 Takk for gode tips dere 😊 Jeg har selvfølgelig slutta å sveipe, men det kommer jo litt etterslep nå etter sommerferien. Anonymkode: 2dc1c...c55
Majer Skrevet 5. august 2024 #12 Skrevet 5. august 2024 (endret) Vil du risikere å gå glipp av noe potensielt bra pga en person du har møtt to ganger? Er det rettferdig ovenfor han andre? Sikkert ikke han sin feil at han dukket opp på tinderen din senere Endret 5. august 2024 av Majer
Brunello Skrevet 5. august 2024 #13 Skrevet 5. august 2024 Jeg tror det at mange dater flere av gangen er hovedårsaken til at mange ikke finner en partner. Så mitt råd er å bare date en av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå