Gå til innhold

Har du gjort mange bomkjøp til barna?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg feks målt foten feil og kjøpt for små/store sko, har kjøpt pledd som ikke ble brukt og klær som viste seg å være svært upraktiske osv.

Er det bare med eller er det noe man må regne med innimellom?

Anonymkode: f6b82...7e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja absolutt noen :) Kanskje noe jeg trodde vi trengte men så brukte vi det lite. Eller jeg kjøpte størrelsen barnet bruker men så var det et merke med mye mindre klær. Også kjøpt upraktiske klær. Men sjeldent jeg har kjøpt helt feil størrelse da. Men har tatt med feil størrelse av bleier hjem.

Anonymkode: a0c5e...3fe

• Liker 1
Skrevet

Absolutt noe man må regne med. Unger vokser i rykk og napp, plutselig var de nye skoene som var for store sist uke alt for små.. eller ungen slet dem ut på en uke (!!) Eller passformen er feil.. og når de blir store og har meninger om hva de liker og ikke liker er bomkjøp-potensialet stort.. 

AnonymBruker
Skrevet

Ødelagte vinterbukse etter en ukes bruk 🙄🙄

Anonymkode: 07965...7ce

AnonymBruker
Skrevet

Nei i grunn ikke.

Anonymkode: bef5d...769

AnonymBruker
Skrevet

Nei, barna har alltid vært med når vi har kjøpt sko og klær.

Anonymkode: 5fcf4...cc1

Skrevet (endret)

Noen, ja: jenta ønsket jeg kjole I en bestemt farge, med bestemt mønster, lengde osv. Fant en slik en.... og hun går ikke med den -_- Absolutt ingenting galt med den. Hun har bare ikke lyst.

Parkdresser som er fleece-belagte på innsiden, men ikke vanntette! Når det er tørt er tynnere parkdress perfekt. Når det er kaldt, er det aldri så tørt (dugg rekker jo ikke å fordampe) at noe ikke-vanntett er et godt valg. 

Ellers er det mer at jeg f.eks. har kjøpt en regnbukse for mye, så den blir lite brukt, men der er kanskje ikke direkte "bomkjøp".

Er heller ikke så glad i helregndresser - ikke mulighet til å ta av seg på overkroppen, og blir klamt for barnet.

Dette er absolutt alt av bomkjøp på 5 år da, så tenker at det ikke er så ille - vanligvis er ungene super-fornøyd med det jeg kjøper til dem :)

Endret av katties
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte et par sandaler til sønnen min fra en nettbutikk, de var for små og jeg returnerte de. 

Så kjøpte jeg de samme sandalene et par tre år senere til dattera mi, da passet de. jeg dævver..

Tror det var akkurat samme paret og for det var igjen et par av en utgått modell Angulussandal

Anonymkode: 88bbd...253

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...