AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Hei, Liker og gå på kafe alene og sitte og titte ut av vinduet med en avis. Ved et par anledninger siste uka har det kommet damer inn på kafeen og blikkene våres har møttes. Etter de har handlet setter de seg på nærmeste bord ved siden av meg, uten å ta opp hverken mobil eller avis. Sånn sitter de litt tilsynelatende ukomfortable til jeg slår av en småprat. De er veldig blide og gir uttrykk for å sette pris på samtalen. Men.. De bidrar med veldig lite i samtalen; om det kommer av sjenanse eller dårlige på smaltalk vet jo ikke jeg. Vi nordmenn er kanskje ikke så flinke på sånt. Setter selv pris på å møte folk på andre arenaer en by/tinder, og damers initiativ er gjerne å gjøre seg tilgjengelige. Kan godt bære 70% av samtalen, men så mye mer enn det virker unaturlig. Anonymkode: 3c207...b42
Gjest Hoia Skrevet 4. august 2024 #3 Skrevet 4. august 2024 B id rar du ikke til å bare lukke den kleine situasjonen, for å få gjort det du skal på den kaféen da? Når jeg sitter med pc på kafé, med musikk i ørene, er det trivelig å slå av en prat, før en får gjort det en skal, men det er ikke vanlig å sitte og se ned i border etc. En vil bare ha naturlige samtaler, få gjort det en skal. Høres rart ut at de bare satt der. Men nå er det vitterlig ut av KG!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #4 Skrevet 4. august 2024 27 minutter siden, jabx said: Javel? Hvor gammel er du? Jeg noen og tredve, damene gjetter jeg på var 25-35. Hvorfor er alder vesentlig? Anonymkode: 3c207...b42 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #5 Skrevet 4. august 2024 19 minutter siden, Hoia said: B id rar du ikke til å bare lukke den kleine situasjonen, for å få gjort det du skal på den kaféen da? Når jeg sitter med pc på kafé, med musikk i ørene, er det trivelig å slå av en prat, før en får gjort det en skal, men det er ikke vanlig å sitte og se ned i border etc. En vil bare ha naturlige samtaler, få gjort det en skal. Høres rart ut at de bare satt der. Men nå er det vitterlig ut av KG! Tror ingen av oss syntes det var en klein stemning. Det jeg skulle få gjort var å drikke kaffe, lese avis og titte på folket som rusler forbi. Men om det er noen interessante folk å snakke med har jeg ikke noe i mot det. Med propper og musikk i ørene synes jeg selv det er litt slitsomt å prate. Anonymkode: 3c207...b42
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #6 Skrevet 4. august 2024 Og hva vil du fram til? Anonymkode: b8433...c26 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #7 Skrevet 5. august 2024 Det er jo tydelig at den kleine situasjonen kommer av at de ikke egentlig har tenkt å snakke med fremmede? Du har muligens misforstått situasjonen. Hvis jeg sitter på et tog, eller på en kafe som du, og en fremmed kar begynner å prate til meg, så kan det bli bare noen få ord eller setninger, for det er ikke derfor jeg er der. Jeg liker bare å slappe av og holde på med mine egne ting, eller jeg venter kanskje på noen. Da blir det bare noen høflighetsfraser, og så er jeg ferdig. Blir selvsagt annerledes med de som er supersosiale og om elsker å snakke med mennesker hele tiden. Anonymkode: 7c880...680 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Skrevet 5. august 2024 Hva får deg til å tro at de ønsker å prate med deg? Anonymkode: da410...062 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå