AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Del Skrevet 4. august 2024 Erfaringer? Pris? Ventetid? Jeg MÅ få det gjort, men er generelt lite informasjon der ute.. Anonymkode: 297f3...ce6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Del Skrevet 4. august 2024 Følger Anonymkode: 28242...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Del Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Erfaringer? Pris? Ventetid? Jeg MÅ få det gjort, men er generelt lite informasjon der ute.. Anonymkode: 297f3...ce6 MÅ du få det gjort er det gratis og fastlegen henviser deg. Anonymkode: 4066a...324 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #4 Del Skrevet 4. august 2024 Jeg gjorde det på Aleris for ca 1,5 år siden. Betalte rundt 30 med narkose tror jeg. fått et nytt liv, eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det før. var 0 ventetid. Var på konsultasjon og satte opp avtale for Op noen dager etter Anonymkode: d51d6...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiller Skrevet 5. august 2024 #5 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg gjorde det på Aleris for ca 1,5 år siden. Betalte rundt 30 med narkose tror jeg. fått et nytt liv, eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det før. var 0 ventetid. Var på konsultasjon og satte opp avtale for Op noen dager etter Anonymkode: d51d6...3ee Kjønnsleppereduksjon, eller strammet du opp innvendig også? Var det vondt etterpå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg gjorde det på Aleris for ca 1,5 år siden. Betalte rundt 30 med narkose tror jeg. fått et nytt liv, eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det før. var 0 ventetid. Var på konsultasjon og satte opp avtale for Op noen dager etter Anonymkode: d51d6...3ee Hvilken Aleris var dette? Anonymkode: 9733d...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #7 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg gjorde det på Aleris for ca 1,5 år siden. Betalte rundt 30 med narkose tror jeg. fått et nytt liv, eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det før. var 0 ventetid. Var på konsultasjon og satte opp avtale for Op noen dager etter Anonymkode: d51d6...3ee Litt personlig spørsmål, kanskje- men skal selv på konsultasjon på onsdag og er veeeelsig utolmodig🤭 Hvis du tok oppstramming, hvor mye bedre ble det, egentlig? Og kan man selv velge hvor trang man ønsker å være? Anonymkode: 297f3...ce6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Del Skrevet 5. august 2024 Jeg er også nysgjerrig på dette. Det er 17 år siden første fødsel, og 17 år med lavt selvbilde og redusert seksualliv. Jeg lurer på om dere som har utført dette inngrepet fikk dekket dette av det offentlige? Føler dere at følsomheten der nede er redusert etter inngrepet? Anonymkode: a8533...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #9 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er også nysgjerrig på dette. Det er 17 år siden første fødsel, og 17 år med lavt selvbilde og redusert seksualliv. Jeg lurer på om dere som har utført dette inngrepet fikk dekket dette av det offentlige? Føler dere at følsomheten der nede er redusert etter inngrepet? Anonymkode: a8533...5b6 Jeg fikk dekt operasjon av skjedevegg på grunn av slapt bindevev etter fødsel. Helt normal følsomhet etterpå og er "trang" uten at det er ubehag for meg. Mannen synes jeg er litt i trangeste laget da. Anonymkode: 4066a...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #10 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er også nysgjerrig på dette. Det er 17 år siden første fødsel, og 17 år med lavt selvbilde og redusert seksualliv. Jeg lurer på om dere som har utført dette inngrepet fikk dekket dette av det offentlige? Føler dere at følsomheten der nede er redusert etter inngrepet? Anonymkode: a8533...5b6 …. Men en venninne av meg opererte skjlnnsleppene (kun reduksjon av indre) og har mye plager også flere år etterpå. Mindre nytelse og innimellom smerter i arrene. Hun angrer veldig da hun kun gjorde for utseendet sin del og nå er ikke sex like godt. Anonymkode: 4066a...324 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #11 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): …. Men en venninne av meg opererte skjlnnsleppene (kun reduksjon av indre) og har mye plager også flere år etterpå. Mindre nytelse og innimellom smerter i arrene. Hun angrer veldig da hun kun gjorde for utseendet sin del og nå er ikke sex like godt. Anonymkode: 4066a...324 Noe av det vakreste med kvinnekjønnet borte. Ødelagt sex. Smerter. Hva faen er det kvinner holder på med? Elsker dama sin butterfly, i full blomst. Anonymkode: 94bc0...4ee 3 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 5. august 2024 #12 Del Skrevet 5. august 2024 Viktige tema. Mange mødre som trenger å stramme til litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #13 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noe av det vakreste med kvinnekjønnet borte. Ødelagt sex. Smerter. Hva faen er det kvinner holder på med? Elsker dama sin butterfly, i full blomst. Anonymkode: 94bc0...4ee Har det slått deg at kvinner ikke gjør dette for å ødelegge for dine personlige seksuelle preferanser, heller heve egen livskvalitet? 🙂 Anonymkode: cac08...192 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #14 Del Skrevet 5. august 2024 3 hours ago, Hans Tore Lem said: Viktige tema. Mange mødre som trenger å stramme til litt. De fleste mødre vil ikke ta i deg med ildtang engang, så bekymre deg ikke for eksponering av disse fæle, fødselsskadde kvinner. Heldigvis for dem, så blir de håndtert og respektert av ordentlige mannfolk 😉 Anonymkode: 333d8...7aa 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #15 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): De fleste mødre vil ikke ta i deg med ildtang engang, så bekymre deg ikke for eksponering av disse fæle, fødselsskadde kvinner. Heldigvis for dem, så blir de håndtert og respektert av ordentlige mannfolk 😉 Anonymkode: 333d8...7aa 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Anonymkode: 4066a...324 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #16 Del Skrevet 11. august 2024 Følger opp denne tråden. noen som har flere erfaringer med intim kirurgi? lest mye bra om laser med Monalisa? Anonymkode: a0496...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #17 Del Skrevet 11. august 2024 Gjort begge deler. Fikk dekt den ene, viktig å huske at arrvev setter ned følsomheten betraktelig😊 utenom det er jeg super fornøyd. (kjipt å ikke kjenne like mye, selv mye strammere og «finere») Anonymkode: 81d7c...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #18 Del Skrevet 11. august 2024 Da jeg var rundt 20, fikk jeg utført kjønnsleppereduksjon. Den ene var mye større enn den andre, og hang utenfor de ytre kjønnsleppene. Var vellykket opersjon, aldri angret. Husker ikke helt prisen, men det var under 10 000. Var på Volvat. Etter barn nummer to, da jeg var rundt 30, fikk jeg utført vaginalplastikk (altså stramme opp skjeden innvendig). Denne operasjonen kostet 30 000. Jeg hadde en konsultasjon, og så ca. en uke senere selve operasjonen. Møtte opp om morgenen, fikk narkose og våknet opp noen få timer senere. Reiste hjem på kvelden. Smertene var sterke de første dagene, men jeg hadde fått resept på smertestillende som hadde effekt. Etter ca. en uke var smertene svake og etter to uker omtrent borte. Har aldri angret. Ble trangere og selve åpningen ble også litt mindre (hadde blitt endret pga. fødsel den også). Anonymkode: 1027b...c2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #19 Del Skrevet 11. august 2024 Hans Tore Lem skrev (På 5.8.2024 den 19.27): Viktige tema. Mange mødre som trenger å stramme til litt. Det burde jo ikke være et problem med ditt store lem..? Eller, så finner man noen som passer for seg? Tenker du at det ditt ansvar å tilpasse pikken din etter kvinnes ønske? Nei selvfølgelig ikke, det høres absurd ut ikke sant? 🤢 Anonymkode: 397c8...301 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #20 Del Skrevet 11. august 2024 Dersom det er nødvendig av helsemssige årsaker dekkes det vel av det offentlige? Om det er for utseende er det jo 100% unødvendig og enhver form for kosmetiske operasjoner hadde vært et rødt flagg for min del. Om min kone gjorde noe sånn tror jeg faktisk at jeg hadde gått. Skjønner ikke hvorfor noen vil seg selv så vondt. Anonymkode: 1a82a...c39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå