Gå til innhold

Sex uten prevensjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen er ferdig med å få barn. Jeg har bikket 40 så vil derfor ikke gå på p piller så vi har til nå brukt kondom. Vi har brukt kondom helt siden sistemann kom til verden for snart tre år siden. Nå i kveld ville han plutselig ha sex uten å ha på gummin. Hvordan hadde dere tolket dette? At han vil ha fler barn uten å tørre innrømme? 

Anonymkode: aee10...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm. Jeg kom på en ting; Kanskje du bare kan spørre mannen din?

Anonymkode: 0045a...84c

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hmm. Jeg kom på en ting; Kanskje du bare kan spørre mannen din?

Anonymkode: 0045a...84c

Jeg gjorde det, spurte vil du jeg skal bli gravid eller noe sånt? Han bare unngikk spørsmålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg sagt om jeg var villig til og risikere og bli gravid da, da må du regne med at jeg kan bli gravid også. Om man har lyst på barn er det vel noe man diskuterer som par? Og bare ville ligge uten kondom fordi det er best 😅 sorry men da hadde det blitt null fra min side. Det at han innvirker svaret er han 17 eller noen sånt 😬 ville snakket med han engang til. Og som sagt er han lei kondom så får han jo sterilisere seg da. Jeg er 44 og bruker spiral aldri i verden om jeg hadde hatt ubeskyttet sex uten noe form for prevensjon. Kjenner dem som har fått barn opp til 47 uventet 

Anonymkode: 343c4...ba4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke han vil ha barn, men mere han er lei kondom. Kondom er ikke noe jeg ville brukt i i flere år med en fast partner. Men når han bare vi dropper det fordi han nok ikke ser for seg at det kan skje at du blir gravid men mere han orker ikke kondom lengre. Hva med sterilisering? Om dere er ferdig og få barn 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er ikke gira på kondom. Han syns det er ubehagelig og lite spennende. Han vil heller ikke at jeg går på piller eller andre metoder så nå blir det bare anal og hoppe av i svingen.

Jeg tolker det rett og slett som med min man, han liker det best "raw".

Anonymkode: 64377...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da hadde jeg sagt om jeg var villig til og risikere og bli gravid da, da må du regne med at jeg kan bli gravid også. Om man har lyst på barn er det vel noe man diskuterer som par? Og bare ville ligge uten kondom fordi det er best 😅 sorry men da hadde det blitt null fra min side. Det at han innvirker svaret er han 17 eller noen sånt 😬 ville snakket med han engang til. Og som sagt er han lei kondom så får han jo sterilisere seg da. Jeg er 44 og bruker spiral aldri i verden om jeg hadde hatt ubeskyttet sex uten noe form for prevensjon. Kjenner dem som har fått barn opp til 47 uventet 

At de fikk barnet, var neppe uventet. Graviditeten var kanskje det.

Anonymkode: 857e8...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror egentlig ikke han vil ha barn, men mere han er lei kondom. Kondom er ikke noe jeg ville brukt i i flere år med en fast partner. Men når han bare vi dropper det fordi han nok ikke ser for seg at det kan skje at du blir gravid men mere han orker ikke kondom lengre. Hva med sterilisering? Om dere er ferdig og få barn 

Jeg sa til ham at han må sterilisere seg etter vi fikk sistemann. Han var helt enig men nå er det nesten tre år og han har fortsatt ikke bestilt time. Vi har hatt diskusjonen mange ganger og jeg trodde vi var på bølgelengde men for et par måneder siden sa han at han ville ha fler barn. Jeg sa nei for jeg føler jeg er for gammel og at jeg ikke orker et nytt svangerskap så etter det har han ikke sagt mer om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min mann er ikke gira på kondom. Han syns det er ubehagelig og lite spennende. Han vil heller ikke at jeg går på piller eller andre metoder så nå blir det bare anal og hoppe av i svingen.

Jeg tolker det rett og slett som med min man, han liker det best "raw".

Anonymkode: 64377...a43

Jeg heller er ikke gira på kondom og det vet han. Kanskje han bare vil jeg skal ville ha sex mer. Er bare det at jeg blir lett gravid og det vet han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han sterilisere seg. Da får du også svaret på om han virkelig vil ha flere barn. 

For oss har det vært en kjempeopptur.

Anonymkode: 30860...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg og mannen er ferdig med å få barn. Jeg har bikket 40 så vil derfor ikke gå på p piller så vi har til nå brukt kondom. Vi har brukt kondom helt siden sistemann kom til verden for snart tre år siden. Nå i kveld ville han plutselig ha sex uten å ha på gummin. Hvordan hadde dere tolket dette? At han vil ha fler barn uten å tørre innrømme? 

Begge er ferdig med barn
Hun ønsker ikke gå på hormoner
Han ønsker ikke bruke kondom

Det er den hellige tre-enighet for å sterilisere seg. Klipp strengen og bli ferdig med det. Herlig å kunne ha sex uten kondom og kunne sprute henne full uten bekymringer.

Klart, bare fordi han ikke vil bruke kondom så må jo du også være enig. Du kan jo fint insistere på kondom om det skal bli sex. Prevensjon og kondombruk er like mye hennes ansvar som hans.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er så forferdelig med kondom? Tenk heller på alle fordelene, vi har alltid brukt kondom og virkelig ikke noe problem, bare fordeler! Par i slutten av 40-åra.

Anonymkode: 4a81d...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva er så forferdelig med kondom? Tenk heller på alle fordelene, vi har alltid brukt kondom og virkelig ikke noe problem, bare fordeler! Par i slutten av 40-åra.

Anonymkode: 4a81d...744

Jeg synes kondomer brilliant. De er fantastiske og det er virkelig ingen objektiv grunn til å ikke ville bruke dem. Men jeg fortrekker likevel sex uten.

For min del handler det mest om det mentale; tanken og følelsen av å faktisk være inni henne og det er ingenting mellom oss. Det er også veldig tennende å tenke på at når jeg kommer, så spruter jeg faktisk inni henne, gjerne så dypt inni henne som mulig. Både før, under og utenfor sexen liker jeg tanken på å fylle* fitta hennes. Elsker følelsen av at alt blir så vått og glatt etter at jeg har kommet.

Bortsett fra det er kondomer supre. De kan til og med være litt sexy OG de kan gjøre sexen bedre. Er man litt kjapp av seg, kan kondomer forlenge samleiet. Kondomer som strammer litt nederst vil også kunne virke litt som en penisring. Større og hardere pikk som holder lengre ... hva er det å ikke like?

(* rent objektivt vet jeg at jeg ikke fyller noe som helst, Det er vel rundt en spiseskje som kommer ut og det er ikke nok til å fylle noe som helst, men jeg lar ikke fakta ødelegge en god fantasi :D )

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...