Gå til innhold

Bokser til nedfrysing av middager

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen tips til gode bokser til å fryse ned middager i? En ting er gryter osv, da funker det meste, men jeg finner ikke noe jeg syns er greit til fiskegrateng, lasagne osv 🙈

Anonymkode: 14c34...45f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sånne former i sølvfolie som en bruker på catering. De er geniale til dette. 😊 Staples og Europris har nok. 
Elller Nille: https://www.nille.no/produkter/bursdag-og-fest/kakepynt/aluminiumsbeholdere/p-701392-aluminiumsformer-22x22cm/?code=701392&gad_source=1&gbraid=0AAAAADhod9cOS1raDF8BYpY35Mj-a2ffG&gclid=EAIaIQobChMI9Pmy6fjbhwMVXBaiAx1-MzqOEAQYCSABEgIoMfD_BwE&gclsrc=aw.ds

Endret av Daisy-love
La til link.
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Daisy-love skrev (1 time siden):

Åh de har jeg ikke tenkt over! Takk 😁 da kan jeg jo å steke flere former og ha i fryseren istedet for å styre med å dele opp og flytte over (som alltid er risikosport). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slike aluformer med lokk. De er greie å legge i fryseren, og så er det bare å ta opp og rett i ovnen når du skal spise :)

Anonymkode: 85592...47d

AnonymBruker
Skrevet

Tomatsaus bør ikke i aluminiumsbeholdere. 
Slike i glass er geniale:

Eksempel fra Ikea

Eksempel fra Clas Ohlson

Pleier å lage flere porsjoner middag, fryse i passe porsjoner, ta ut kvelden før planlagt å spise den og steke ferdig til middag.

Anonymkode: cfc37...e98

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tomatsaus bør ikke i aluminiumsbeholdere. 
Slike i glass er geniale:

Eksempel fra Ikea

Eksempel fra Clas Ohlson

Pleier å lage flere porsjoner middag, fryse i passe porsjoner, ta ut kvelden før planlagt å spise den og steke ferdig til middag.

Anonymkode: cfc37...e98

Oj det visste jeg ikke. får ta en titt på de beholderene der å 

Skrevet

De har små aluformer på daglivarebutikkene som er kjekke å bruke til posjoner. Kiwi eller Meny har jeg funnet på, de stå ofte ved alufolie og bakepapir etc.

Jeg fryser lasagne og fiskegrateng uten å steke dem ferdig først. Da blir de som fersk når man steiker dem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...