AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Har dere noen tips til gode bokser til å fryse ned middager i? En ting er gryter osv, da funker det meste, men jeg finner ikke noe jeg syns er greit til fiskegrateng, lasagne osv 🙈 Anonymkode: 14c34...45f
Daisy-love Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 (endret) Sånne former i sølvfolie som en bruker på catering. De er geniale til dette. 😊 Staples og Europris har nok. Elller Nille: https://www.nille.no/produkter/bursdag-og-fest/kakepynt/aluminiumsbeholdere/p-701392-aluminiumsformer-22x22cm/?code=701392&gad_source=1&gbraid=0AAAAADhod9cOS1raDF8BYpY35Mj-a2ffG&gclid=EAIaIQobChMI9Pmy6fjbhwMVXBaiAx1-MzqOEAQYCSABEgIoMfD_BwE&gclsrc=aw.ds Endret 4. august 2024 av Daisy-love La til link. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Skrevet 4. august 2024 Daisy-love skrev (1 time siden): Sånne former i sølvfolie som en bruker på catering. De er geniale til dette. 😊 Staples og Europris har nok. Elller Nille: https://www.nille.no/produkter/bursdag-og-fest/kakepynt/aluminiumsbeholdere/p-701392-aluminiumsformer-22x22cm/?code=701392&gad_source=1&gbraid=0AAAAADhod9cOS1raDF8BYpY35Mj-a2ffG&gclid=EAIaIQobChMI9Pmy6fjbhwMVXBaiAx1-MzqOEAQYCSABEgIoMfD_BwE&gclsrc=aw.ds Åh de har jeg ikke tenkt over! Takk 😁 da kan jeg jo å steke flere former og ha i fryseren istedet for å styre med å dele opp og flytte over (som alltid er risikosport). Anonymkode: 14c34...45f 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #4 Skrevet 4. august 2024 Slike aluformer med lokk. De er greie å legge i fryseren, og så er det bare å ta opp og rett i ovnen når du skal spise Anonymkode: 85592...47d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #5 Skrevet 4. august 2024 Tomatsaus bør ikke i aluminiumsbeholdere. Slike i glass er geniale: Eksempel fra Ikea Eksempel fra Clas Ohlson Pleier å lage flere porsjoner middag, fryse i passe porsjoner, ta ut kvelden før planlagt å spise den og steke ferdig til middag. Anonymkode: cfc37...e98 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tomatsaus bør ikke i aluminiumsbeholdere. Slike i glass er geniale: Eksempel fra Ikea Eksempel fra Clas Ohlson Pleier å lage flere porsjoner middag, fryse i passe porsjoner, ta ut kvelden før planlagt å spise den og steke ferdig til middag. Anonymkode: cfc37...e98 Oj det visste jeg ikke. får ta en titt på de beholderene der å Anonymkode: 14c34...45f
Chenet Skrevet 5. august 2024 #7 Skrevet 5. august 2024 De har små aluformer på daglivarebutikkene som er kjekke å bruke til posjoner. Kiwi eller Meny har jeg funnet på, de stå ofte ved alufolie og bakepapir etc. Jeg fryser lasagne og fiskegrateng uten å steke dem ferdig først. Da blir de som fersk når man steiker dem. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå