Gå til innhold

Hvor møtte du kjæresten/samboeren/ektefellen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor møtte du din utkårede? 

Hva falt du for ved han/henne?

Hvor tidlig følte du at du hadde funnet den rette personen for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MegJa skrev (8 minutter siden):

Vel jeg er singel nå, men møtte min kone på fest tidlig på 2000-tallet. Skilt i 2014. Ny kjæreste i 2020, møttes via nettdating og var sammen i 4 mnd før det ble slutt. 

AnonymBruker
Skrevet

På Tinder (2018). Vi gikk på date med en gang og jeg følte meg trygg sammen med han. Etter 6 måneder var vi forlovet og gift etter ett år. 

Anonymkode: 2bee8...82f

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

På jobb. Jobbet på samme arbeidsplass i 8mnd før jeg ble kjent med han, eller la merke til han. Når det først skjedde så ble det fort avklart at han var mannen med stor M. Vært sammen i 18 år nå

Anonymkode: b2b02...549

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sukker.no i 2010. 

Kom på date en fredag hjem til meg og dro aldri :) 

Anonymkode: 26ef2...cac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gikk på ungdomsskolen sammen, hadde mange av de samme vennene, men tror ikke vi hang sammen en eneste gang. Men viste godt hvem hverandre var da:)

Spol frem et par år så møttes vi tilfeldig på gata, slo av en prat og merket med en gang at vi hadde en utrolig god kjemi.
Han sendte meg melding og vi begynte å snakke sammen. Begge er pendlere, så da endte vi opp med å pendle sammen. Resten er historie:-) 
Falt nok først og fremst for den følelsen han gir meg, en helt unik trygghet.

Anonymkode: 3ac0b...b31

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

På tinder, han var gift, jeg singel. 

Anonymkode: 7681a...60e

• Liker 1
Skrevet

Han dukka opp i stua mi, og erklærte sine følelser.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

På appen turvenn. Avtalte bare å møtes til tur, det var full klaff

Anonymkode: 6c492...fa6

AnonymBruker
Skrevet

Pokerlag. Jeg merket at han var trygg og snill og ble fascinert.

Morsom er han også❤️

Anonymkode: c8c97...178

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder

Anonymkode: b7f17...c78

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På et utested i 2014, så møttes vi flere ganger etter det på dagtid og det ene ble til det andre.

Anonymkode: d07e6...f9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nevner de seriøse:

På nett (mIrc)

På studie

På trening 

Anonymkode: eeaa6...de1

• Liker 1
Skrevet

De fire etter jeg fylte 20, som har vært langvarige og «seriøse»:

1. På fest hos felles kjente

2. Via miljø med samme hobby/interesse

3. Via jobb, men ikke tett på, kun samme bransje

4. Nettdating 

Jeg faller for personlighet, snill og åpen fremtoning, god innsats i å bli kjent og felles interesser. Det tar en stund før jeg finner ut om det er kandidat for «noe mer», blir ikke forelsket før det har gått et par måneder.

• Liker 1
Skrevet

Første eksen via felles kjente, var sammen i 6 år. Han andre på tinder, var gift i 4 år.

Skrevet

På nattklubb. 

Hans positive livsenergi og hvor befriende og godt det var å være sammen med ham. 

Siste er vanskelig å svare på. Jeg var så lenge totalt overbevist om at vi var feil for hverandre. Det var hans overbevisning om det motsatte som bar oss. Til slutt ble det mest som jeg bare aksepterte at vi hørte sammen selv om vi var helt fullstendig feil for hverandre, fordi livet uten ham virket som et veldig grått og kjipt alternativ. Han derimot påstår at han visste at det skulle bli oss fra første stund nærmest. Litt slik "Oi, der er HUN!"

• Liker 2
Skrevet
Trolltunge skrev (1 minutt siden):

På nattklubb. 

Hans positive livsenergi og hvor befriende og godt det var å være sammen med ham. 

Siste er vanskelig å svare på. Jeg var så lenge totalt overbevist om at vi var feil for hverandre. Det var hans overbevisning om det motsatte som bar oss. Til slutt ble det mest som jeg bare aksepterte at vi hørte sammen selv om vi var helt fullstendig feil for hverandre, fordi livet uten ham virket som et veldig grått og kjipt alternativ. Han derimot påstår at han visste at det skulle bli oss fra første stund nærmest. Litt slik "Oi, der er HUN!"

Sitter her og lurer på om du fortsatt er sammen med han «siste» og om du faktisk har blitt overbevist om at dere ikke er feil for hverandre, eller er du nå singel?

Skrevet (endret)
MegJa skrev (2 timer siden):

Vi møttes på en fest ingen av oss egentlig skulle dra på en kald vinterkveld i 2013 🥶

Det er ikke en så "romantisk" historie da 😂 Vi hadde et ons, og satt etterpå sammen i sofaen å snakket i timesvis om alt og ingenting før vi la hverandre til på sosiale medier og så var det omtrent gjort, så oss aldri tilbake igjen 💖

Jeg falt for utstrålingen hans. Han skiller seg veldig ut fra alle andre jeg har møtt og snakket med, og er bare verdens snilleste menneske. Følte at han var rett for meg allerede når vi satt i sofaen sammen 💖

Endret av Psawie
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi var begge innlagt på sykehus, samme avd. En spesiell start, men nå har vi vært lykkelig gift i over 20 år. 

Anonymkode: 7c990...9f5

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi var begge innlagt på sykehus, samme avd. En spesiell start, men nå har vi vært lykkelig gift i over 20 år. 

Og vi ble ganske kjapt betatt og forelsket begge to! Jeg tok faktisk initiativ og ba ham på date.  Jeg syntes han var kjekk, spennende og veldig interessant å prate med. 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...