AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Jeg og kjæresten spiller online sammen når vi ikke er sammen fysisk. Vi bor i to forskjellige byer, så da kan vi henge litt sammen i spillverden når vi ikke er sammen. Vi lurer da på om noen av dere her inne har anbefalinger til spill? Så langt har det gått i Fortnite, men greit med andre alternativer også. Ingen av oss kan vel kalle oss en gamer, det er bare for gøy og moro. Anonymkode: 994c0...505 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 Red Dead Online. Satt i ville vesten hvor dere kan være jegere, sankere og ta bounties. Anonymkode: 2298a...3e1
Gjest Vecky Skrevet 4. august 2024 #5 Skrevet 4. august 2024 (endret) Vet ikke om det går, men It Takes Two er kjempemorsomt! Det har jeg og samboer spilt masse. Vi har dog vært i samme rom, så litt usikker på om dere kan spille hver for dere CoD er jo også alltid gøy Endret 4. august 2024 av Vecky
KaraThrace Skrevet 4. august 2024 #6 Skrevet 4. august 2024 Jeg og typen spiller ofte Tropico sammen når vi er lei FPS-spill eller MMORPG. Ellers er Raft ganske morsomt, og Rust om du liker sånn type spill.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #7 Skrevet 4. august 2024 Jeg møtte mannen min via spill online, og siden korona holdt oss fanget på hver vår side av svenske-norske-grensen så hadde vi bare spill-verden hvor vi kunne "møtes". Det ble en ymse trøst, men i det minste fikk vi være "side om side" mens vi ventet på at den hersens grensen skulle åpne (tok ukevis). Vi spilte alt fra Rust, Conan Exiles, Ark: SA, Sea of Thieves, WoW, Final Fantasy online, Lineage II etc. Først var det vild skyting i for eksempel Rust etterfulgt av "date" i solnedgangen hvor vi bare chillet og pratet om alt og ingenting. Anonymkode: da620...960
GlutheaMaxima Skrevet 4. august 2024 #8 Skrevet 4. august 2024 Jeg og kjæresten spiller mye survival/basebyggingsspill sammen. De morsomste har antagelig vært Valheim, Conan Exiles, Enshrouded og Satisfactory. Flere multiplayerspill i jeg likte godt: Baldurs Gate 3 (!), Helldivers 2, Crusader Kings III, Sea of Thieves, Stardew Valley, Terraria. Mye å velge i! 1
Gjest Thndrcnt Skrevet 4. august 2024 #10 Skrevet 4. august 2024 (endret) Valheim! Det er kjempegøy, og mye morsommere når man er to. Dere kan bygge hus sammen og dra på oppdagelsesferd. Det tok meg litt tid å komme inn i det, men når du kommer i gang så er det kjempebra. Har også veldig fine solnedganger Følg med på Epic games, de legger ut gratis spill hver uke, så kan hende det dukker opp noe der som er verdt å spille. Om du liker litt horror, så er The forest kult, og supert å spille sammen, OG dere kan skaffe VR så blir det som om dere er sammen, hehe Endret 4. august 2024 av Thndrcnt
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #11 Skrevet 4. august 2024 Stardew Valley er koselig. Dere kan til og med gifte dere. Ellers handler det om å drive en gård, bo i en liten by og hjelpe folk, litt combat, fisking, osv. Man kan ta det veldig rolig om man vil, og bare «henge». Golf with your friends er også gøy, men kanskje litt morsommere med enda flere. Anonymkode: ea1f2...b26 2
Ellah Skrevet 5. august 2024 #12 Skrevet 5. august 2024 (endret) Jeg og samboeren spiller innimellom Heartstone sammen. Jeg er ingen gamer, men akkurat det synes jeg er gøy. Han derimot gamer mye. Endret 5. august 2024 av Ellah
Cecter Skrevet 5. august 2024 #13 Skrevet 5. august 2024 Takk for mange gode tips ❤️ Vi skal sjekke ut alle sammen 🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå