AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Noen som kan beskrive hvordan studiestart på UiO var? På planen står det obligatorisk velkomstmøte,velkomstseremoni på Universitetsplassen,rebus med faddergruppe og middag på Blindern den første dagen. Noen som har vært med på dette som kan fortelle litt? Må man være med på alt? Anonymkode: cdc2c...8ce
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 Jeg har vært med på møte, men droppet seremoni og fadder greier. Var 32 så var aldri endel av studentmiljøet sånn sett. Anonymkode: a2a2c...ad8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært med på møte, men droppet seremoni og fadder greier. Var 32 så var aldri endel av studentmiljøet sånn sett. Anonymkode: a2a2c...ad8 Nå skal ikke jeg begynne på den skolen, men en annen. Jeg er 33, så jeg ble litt selvbevisst på alderen min kjente jeg når jeg leste dette😅 var det fordi du valgte det selv eller fordi du ikke fant seg en plass i studentmiljøet? Anonymkode: cc13b...d61
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nå skal ikke jeg begynne på den skolen, men en annen. Jeg er 33, så jeg ble litt selvbevisst på alderen min kjente jeg når jeg leste dette😅 var det fordi du valgte det selv eller fordi du ikke fant seg en plass i studentmiljøet? Anonymkode: cc13b...d61 Hahha ingen ting med alder å gjøre sånn egentlig men med mann og tre barn så ville jeg heller hjem og ha egentid, eller handle og fikse ting til skolestart 🤣🤣 Gikk i klasse med folk på samme alder som var endel av student miljøet. Men som introvert så ville jeg heller bruke den lille ekstroverte delen av meg på andre ting 🥰 Anonymkode: a2a2c...ad8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Er vel bare å møte opp på det obligatoriske velkomstmøte. Så får du selv vurdere hva du gidder av det andre. Vet ikke helt hva du vil vi skal si deg på et forum? Sier seg for det meste selv hva de andre punktene går ut på. Anonymkode: cf700...6ac
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #6 Skrevet 6. august 2024 Du må ikke være med på alt men det er fint å være med på så mye som mulig og finne studievenner, men det kommer jo andre muligheter til det hvis du ikke har anledning til å møte opp på alt. Anonymkode: 8b76b...1ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå