Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dere opplevd at familie (foreldre, svigers, søsken) ikke blir glade for nyhet og baby på vei? Hva var evt. grunnen, og ble de glade i baby likevel?

Anonymkode: d1869...d7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var nok annet å tenke på for dem. De blei veldig glad i ungen likevel.

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen var vel at de er emosjonelt utfordret og dysfunksjonelle hele gjengen. 

Min mor sa "oi, er du sikker på at du er klar for det?", jeg var 32 år. 

Min far sa ingenting. 

Min søster sa "ja, da får du håpe du ikke får en skrikerunge!"

Heldigvis sa mine venner og svigers "gratulerer så mye". Min familie ble ikke noe glad i barna. 

Hvis du står i dette: stor klem til deg! 

Anonymkode: 4a5f1...528

AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre ble ikke glade da min søster ble gravid. De ble bekymret, fordi hun knapt klarte å ta vare på seg selv. Uansvarlig, umoden og ingen jobb. Far har hovedomsorgen nå, og de er selvsagt glad i den lille. Men han kunne ikke bo hos søsteren min.

Anonymkode: 68583...796

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja - jeg var 21 og ble planlagt gravid, de syntes det var altfor tidlig. De var veldig glade når babyen kom og i dag er jeg 35, har tre barn og de er verdens kjekkeste besteforeldre :) 

Anonymkode: ed488...d44

AnonymBruker
Skrevet

Ja, noen i familien min ble faktisk ikke så glade. De var sånn «😬» og sa ikke gratulerer eller noen ting. Ble veldig lei meg. Men de ble så utrolig glade i barnet, så glade at jeg ble veldig bekymret for om de kunne bli like glade i neste barnet mitt. Litt bedre reaksjon neste gang, men ble fort uinteresserte i svangerskapet og de første mnd. Deretter ble de like glad i barnet ❤️

Anonymkode: 50575...97b

AnonymBruker
Skrevet

Kan svare som bestemoren som ikke ble glad over graviditeten. Jeg elsker datteren min og jeg elsker barnebarnet, som nå bor hos meg full tid. Jeg hadde ikke noe ønske om å bli småbarnsmor igjen i 50-årene, og jeg er dødssliten. Men slik er livet mitt, og jeg har lært meg å trives med det 

Anonymkode: cf49c...422

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...