Gå til innhold

Kan noen trekke kort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er så lei alt nå, lei av kroniske smerter som alltid ødelegger kjekke planer, lei av en kjæreste som ikke evner å vise empati, men bare stenger av når jeg forteller at jeg har mye vondt (jeg klager ikke ofte på dette, men sier fra når jeg må), lei av jobben min som jeg snart på tilbake til etter ferien. Alt føles tungt i disse dager. Har egentlig hatt mye fine opplevelser i sommer, og er veldig glad i kjæresten, men mye har blitt, og blir ødelagt av kroniske smerter, og i tillegg kjæresten som ikke viser omtanke rundt det. Da føles det som han ikke bryr seg i det hele tatt. Jeg tror han stenger av når det kommer til sånt, og bare fortsetter på sin egen dag som om ingenting skulle være i veien. Jobben sliter jeg delvis med pga smertene jeg har, og delvis fordi det bare kjennes tungt å starte opp igjen😞

Kan noen trekke kort på hvordan det blir for meg i ukene fremover? 

Anonymkode: 807a4...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kort vil ikke hjelpe deg her, du må ta aktive grep og ikke leve oppi eget hode, den der typen din kan du bare glemme først som sist, en fyr som strenger ute andres sårbarhet og dårlige dager, kommer du ikke langt med i livet, dette vet du selv. 

Leit å høre at du er syk, men her også må du ta noen valg, vurder om du skal be om tilpasninger på jobb, gå ned i stilling eller hva som måtte være best for deg.

Er du involvert i helsevesenet angående helsen din? Går du til behandling, fysio, trening, svømming osv, har du undersøkt alle muligheter for at du kan få et bedre liv?

Kvitt deg med den fyren, det er daukjøtt. Et forhold som bare er godt på gode dager er ikke bærekraftig. 

Anonymkode: 88a9f...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kort vil ikke hjelpe deg her, du må ta aktive grep og ikke leve oppi eget hode, den der typen din kan du bare glemme først som sist, en fyr som strenger ute andres sårbarhet og dårlige dager, kommer du ikke langt med i livet, dette vet du selv. 

Leit å høre at du er syk, men her også må du ta noen valg, vurder om du skal be om tilpasninger på jobb, gå ned i stilling eller hva som måtte være best for deg.

Er du involvert i helsevesenet angående helsen din? Går du til behandling, fysio, trening, svømming osv, har du undersøkt alle muligheter for at du kan få et bedre liv?

Kvitt deg med den fyren, det er daukjøtt. Et forhold som bare er godt på gode dager er ikke bærekraftig. 

Anonymkode: 88a9f...7b1

Takk for svar😊 Det var kort jeg ba om, og det ber jeg fortsatt om, om noen med klarsynte evner vil lese😊

Jeg kvitter meg ikke med kjæresten fordi noen på KG sier jeg skal gjøre det, han har mange fine sider og vi har det veldig fint sammen på mange måter. Men jeg mener det bokstavelig, at han ikke evner å vise empati. Han har empati og omtanke, men han vet ikke hvordan han skal uttrykke det helt, og det gjør at jeg føler han ikke bryr seg, selv om jeg vet han bryr seg.

Plagene med tilstandene jeg har går opp og ned, alt mulig er prøvd gjennom en 10-års periode. Det trenger vi ikke snakke om nå, jeg ville bare vite hva kortene sa om de neste ukene som kommer, ang det jeg skrev i HI.

Anonymkode: 807a4...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...