Gå til innhold

Er det noen ganger du som er alene kjenner ekstra på å ikke skal se ungene på ei uke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner et akutt savn plutselig, første dagen idag og minnene fra i sommer dukker opp. Ekstra vanskelig når jeg er alene 🥺 andre som kjenner følelsen? Redsel for at noe skal skje osv ? 

Anonymkode: 5cbc3...c31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan av og til kjenne på et savn, som feks at jeg ikke kan kysse dem god natt eller sitte sammen for å spise middag, men det varer kort.

Er aldri redd for at noe skal skje, for jeg har 100% tillit til far som omsorgsperson.

Anonymkode: 31719...800

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kjenner meg igjen. Det er noe dritt å være skilt, spesielt når man ikke har valgt det selv. 

Anonymkode: a6162...b2f

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig så bruker jeg ukene barna er hos far til å rydde, vaske, egentid og til å komme ovenpå. Jeg har to relativt små barn, 8 og 4, så det er ganske krevende å ha dem i hus. Pappaen har dem 50% av tiden og jeg stoler 100% på han, han følger opp både skole og barnehage. Selvsagt savner jeg barna litt innimellom, men det er kortvarig. 

Anonymkode: 48e25...c16

• Liker 2
Skrevet

Jeg savnet dem da de var små, men jeg var ikke unødig engstelig av den grunn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, kjenner meg igjen. Det er noe dritt å være skilt, spesielt når man ikke har valgt det selv. 

Anonymkode: a6162...b2f

Jaa enig 😑

Det er blanding av dårlig samvittighet for ungene, å redsel for at noe skal skje. Selvom tilliten er 100% til far så er man uansett redd for at noeskal skje. En liten uoppmerksomhet, eller andre valg de tar som ikke vi tar. Ser de halvparten av tiden. 

Anonymkode: 5cbc3...c31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...