Gå til innhold

Faren min.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå må jeg bare få ut litt gruff ang min far!! Er så drita lei av at han er så sur og gretten! INGENTING jeg gjør er bra nok, ALT jeg gjør er feil. Jeg er snart 50 år, godt voksen, og burde ikke ta meg nær av det. Men det gjør jeg, det er tross alt min far! 

Jeg kjøpte meg nylig ny (brukt) bil, det var galt. Den var visst alt for dyr! Jeg sjekket pris på samme type bil andre steder i landet, og prisen var helt grei i forhold! Den er den dyreste, og nyeste, bilen jeg noen gang har hatt. Men jeg hadde råd til det!! Den var uansett ikke veldig dyr!! Men han mener tydeligvis at jeg ikke kan kjøre rundt i en så fin bil...

Var innom mine foreldre en liten tur i dag, og fortalte at jeg skal kjøre meg en tur i morgen (4-5 timer hjemmefra), og overnatte til dagen etter. Da spør han "Hvorfor det??" , jeg svarer at jeg har lyst å kjøre meg en tur, har ferie og barnefri, kjekt å komme seg litt bort, og få testen bilen litt. Han snøfter "Åhh!", og greier med det selvfølgelig å ødelegge litt av gleden min med turen. Og dette var det eneste han sa til meg mens jeg var der. Mister lysten til å besøke de, men vil gjerne treffe mamma. Hun er verdens snilleste, og jeg skjønner virkelig ikke at hun har holdt ut med ham i alle år.

Han har alltid vært gjerrig. Men er det noe han selv vil ha, så er ikke penger noe problem visstnok. 

Husker en gang i min ungdom, han klaget på at det ble brukt for mye toalettpapir i huset. Det holdt med 2 tørk!!!

Ute blant folk er han en helt annen type, blid og omgjengelig, tror ikke det er så mange som vet at han er en gretten, gammel gubbe.

Vet ikke hva jeg vil med dette, bare godt å få det ut!!

Anonymkode: b8dab...255

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Da spør han "Hvorfor det??" ,

Vet det er annerledes når man har vokst opp med en sånn far, man kvier seg kanskje for å svare.

Men jeg hadde svart, "det skal du bare gi faen i!" 

Hadde svart på nøyaktig samme måte som han snakker til meg, spesielt om jeg da hadde vært så voksen som du er, TS. 

Anonymkode: bf428...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mest merkverdig at en kvinne på 50 har behov for å ventilere over noe så bagatellmessig på et forum. 

Anonymkode: 98f81...f8d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert glad i deg på sin låte og veldig stolt av deg, snakker positivt om deg til alle, men klarer ikke si noe positivt til deg og er en gretten gubbe på hjemmebane. Tror det er ganske vanlig, sånn 1 av 20, kanskje? 

Du må prøve å ikke ta deg nær av det. Har du søsken/søskenbarn/venner du kan dele erfaringer med? Eller din mor? 

«Hvorfor reagerer pappa alltid sånn?»

lykke til!!!

Anonymkode: e8d93...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*måte

Anonymkode: e8d93...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei!

Nå må jeg bare få ut litt gruff ang min far!! Er så drita lei av at han er så sur og gretten! INGENTING jeg gjør er bra nok, ALT jeg gjør er feil. Jeg er snart 50 år, godt voksen, og burde ikke ta meg nær av det. Men det gjør jeg, det er tross alt min far! 

Jeg kjøpte meg nylig ny (brukt) bil, det var galt. Den var visst alt for dyr! Jeg sjekket pris på samme type bil andre steder i landet, og prisen var helt grei i forhold! Den er den dyreste, og nyeste, bilen jeg noen gang har hatt. Men jeg hadde råd til det!! Den var uansett ikke veldig dyr!! Men han mener tydeligvis at jeg ikke kan kjøre rundt i en så fin bil...

Var innom mine foreldre en liten tur i dag, og fortalte at jeg skal kjøre meg en tur i morgen (4-5 timer hjemmefra), og overnatte til dagen etter. Da spør han "Hvorfor det??" , jeg svarer at jeg har lyst å kjøre meg en tur, har ferie og barnefri, kjekt å komme seg litt bort, og få testen bilen litt. Han snøfter "Åhh!", og greier med det selvfølgelig å ødelegge litt av gleden min med turen. Og dette var det eneste han sa til meg mens jeg var der. Mister lysten til å besøke de, men vil gjerne treffe mamma. Hun er verdens snilleste, og jeg skjønner virkelig ikke at hun har holdt ut med ham i alle år.

Han har alltid vært gjerrig. Men er det noe han selv vil ha, så er ikke penger noe problem visstnok. 

Husker en gang i min ungdom, han klaget på at det ble brukt for mye toalettpapir i huset. Det holdt med 2 tørk!!!

Ute blant folk er han en helt annen type, blid og omgjengelig, tror ikke det er så mange som vet at han er en gretten, gammel gubbe.

Vet ikke hva jeg vil med dette, bare godt å få det ut!!

Anonymkode: b8dab...255

Min pappa er nokså lik din og finner noe negativt i alt 😂

Men det han sier går inn det ene øret og ut det andre for jeg orker ikke bry meg med kommentarene hans - han mener godt på sin egen rare måte og det gjør helt sikkert din pappa åsså 💖

Endret av Psawie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes det er mest merkverdig at en kvinne på 50 har behov for å ventilere over noe så bagatellmessig på et forum. 

Anonymkode: 98f81...f8d

Det er ikke bagatellmessig, det er nedbrytende!

Anonymkode: ae7f3...98e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...