AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Del Skrevet 4. august 2024 Hva bør en gjøre om en er i min/vår situasjon? Vi har kanskje hatt sex to ganger dette året, og det har vært fordi han har overtalt meg. Kroppen stritter imot, har ikke lyst på ham. Følelsene er borte. Syns samtidig synd på mannen min og ser at han er frustrert. Har egentlig ikke lyst å gå fra ham pga barna. Noen som har vært i min/vår situasjon? What to do? Anonymkode: 2bd49...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4. august 2024 #2 Del Skrevet 4. august 2024 Snakk sammen! Fortell han om dine tanker. Om ting ikke bedrer seg, så bør du gå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 4. august 2024 #3 Del Skrevet 4. august 2024 Er jo veldig vesentlig hvordan du/dere kom til dette. Hadde du en god lyst som er blitt ødelagt av pliktsex og dårlige opplevelser er det jo mulig å restarte slikt ved vilje til god kommunikasjon og innsats fra dere begge. Har du aldri hatt noe særlig sexdrive er det tvilsomt at dette kan vekkes også. Er det ting ved mannen som kan utbedres fordi det tar bort din tenning på ham kan det også jobbes med. (Hygiene og utiltalende handlinger for eksempel.) Både følelser og tenning kan vekkes igjen om de engang virkelig var der, men dette krever selvfølgelig innsats. Ting som egentlig aldri har vært tilstede kan derimot heller ikke vekkes til live igjen. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 4. august 2024 #4 Del Skrevet 4. august 2024 Mitt beste tips er å søke hjelp! Jeg regner med at dere har vært interessert i hverandre, så det må jo være mulig å blåse liv i gamle glør hvis dere er villig til å legge ned innsatsen. Jeg vil også anbefale at dere leser om kjærlighetsspråk og lærer å snakke hverandres språk flytende. Det har vært helt genialt for oss! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #5 Del Skrevet 4. august 2024 Om jeg hadde bestemt deg for å bli i forholdet, så hadde jeg presset meg til sex eller sagt han får ligge med andre. Hadde ikke orket å leve med tanken på at jeg tilbyr min mann et sexløst forhold Anonymkode: 371be...fcd 3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #6 Del Skrevet 4. august 2024 Det er ikke så vanskelig å gi litt ekstra oppmerksomhet på andre måter. Hvis du ikke føler for sex, kan du i det minste gi ham litt oralsex eller onanere ham. Det viser at du bryr deg om hans behov, selv om du ikke har lyst på sex selv. Det kan hjelpe å holde balansen i forholdet og vise at du setter pris på ham. Prøv det, og se om det gir noen resultater. Anonymkode: 6d4d2...b4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #7 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er ikke så vanskelig å gi litt ekstra oppmerksomhet på andre måter. Hvis du ikke føler for sex, kan du i det minste gi ham litt oralsex eller onanere ham. Det viser at du bryr deg om hans behov, selv om du ikke har lyst på sex selv. Det kan hjelpe å holde balansen i forholdet og vise at du setter pris på ham. Prøv det, og se om det gir noen resultater. Anonymkode: 6d4d2...b4e Bare å lese det du skriver byr meg helt imot. Dette er jo like mye sex som penetrering. så nei... klarer dessverre ikke... Anonymkode: 2bd49...fde 6 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Om jeg hadde bestemt deg for å bli i forholdet, så hadde jeg presset meg til sex eller sagt han får ligge med andre. Hadde ikke orket å leve med tanken på at jeg tilbyr min mann et sexløst forhold Anonymkode: 371be...fcd Ok..... Det er bare at presse meg til sex føles som voldtekt. at han skal ha sex med andre... seriøst?? Anonymkode: 2bd49...fde 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #9 Del Skrevet 5. august 2024 Har du rett og slett ikke lyst på sex? Kan det ha sammenheng med at du går på hormonprevensjon? (ganske mange mister lysten på dette) Anonymkode: 552f3...74c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #10 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok..... Det er bare at presse meg til sex føles som voldtekt. at han skal ha sex med andre... seriøst?? Anonymkode: 2bd49...fde Hvor gammel er du? Går du på hormonprevensjon? Lav sexlyst kan være forårsaket av hormonprevensjon eller overgangsalder. Det kan fikses ved å endre prevensjon eller å ta tilskudd av hormoner (ved overgangsalder). Jeg gikk på lav dose testosteron ifbm prøverør, og det gjorde noe med sexlysten for å si det slik. Tostran het den, er en gel som man smører på underarmen. Anonymkode: 3eaea...9d9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #11 Del Skrevet 5. august 2024 Selvsagt kan han ha sex med andre når du ikke liker han lenger og kun er sammen pga barna? Dere har jo bare ett samhold pga barna som du sier og da er eneste rette at han får vite at det er slik du ser på forholdet. Anonymkode: 64da9...e20 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 5. august 2024 #12 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er ikke så vanskelig å gi litt ekstra oppmerksomhet på andre måter. Hvis du ikke føler for sex, kan du i det minste gi ham litt oralsex eller onanere ham. Det viser at du bryr deg om hans behov, selv om du ikke har lyst på sex selv. Det kan hjelpe å holde balansen i forholdet og vise at du setter pris på ham. Prøv det, og se om det gir noen resultater. Anonymkode: 6d4d2...b4e Ts orker ikke sex med mannen sin. Det innebærer også oralsex og onanering. Eller mener du at det ikke går under sex😂 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #13 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva bør en gjøre om en er i min/vår situasjon? Vi har kanskje hatt sex to ganger dette året, og det har vært fordi han har overtalt meg. Kroppen stritter imot, har ikke lyst på ham. Følelsene er borte. Syns samtidig synd på mannen min og ser at han er frustrert. Har egentlig ikke lyst å gå fra ham pga barna. Noen som har vært i min/vår situasjon? What to do? Anonymkode: 2bd49...fde Tenker at når det er en endring i lyst hos en i et forhold, altså deg, så er dette ditt ansvar. Det betyr ikke at dette også kan handle om han, og at dere må kommunisere. Men at dette er ditt ansvar å løse. Anonymkode: 3c9be...bc9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 5. august 2024 #14 Del Skrevet 5. august 2024 Kan du begyne hos en sexolog kansje? Bruke litt tid på og sortere tanker og jobbe med deg selv. Etter hvert kan du invitere mannen med og så kan dere prøve å jobbe med det. Plikt sex er det siste du bør gjøre! Det kommer bare til å drepe sex lysten din enda mer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #15 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker at når det er en endring i lyst hos en i et forhold, altså deg, så er dette ditt ansvar. Det betyr ikke at dette også kan handle om han, og at dere må kommunisere. Men at dette er ditt ansvar å løse. Anonymkode: 3c9be...bc9 Hun har enda ikke svart hva slags prevensjon hun bruker? Anonymkode: 552f3...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #16 Del Skrevet 5. august 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ok..... Det er bare at presse meg til sex føles som voldtekt. at han skal ha sex med andre... seriøst?? Anonymkode: 2bd49...fde Er det eneste alternativet at han skal leve i et sexløst ekteskap, da? Er det rettferdig ovenfor ham? Anonymkode: 36fdb...bbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #17 Del Skrevet 5. august 2024 Det er mange som lever i sexløse forhold "på grunn av barna". Og det er mange som får et langt mindre behov for sex med årene. Det å ha et regelmessig og spennende sexliv hele livet er verken en rettighet eller en nødvendighet, selv om det fremstilles sånn i alle sammenhenger. Kjenn på hva som er viktigst for dere. Anonymkode: 1b474...7c5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #18 Del Skrevet 5. august 2024 Er dette trolling? TS har ikke svart på noen av synspunktene/forslagene her... Anonymkode: 552f3...74c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 5. august 2024 #19 Del Skrevet 5. august 2024 Har barna best avå bo med foreldre som tydelig ikke respekterer ekteskapet ved at de aldri er hengivne ovenfor hverandre med følelser som viser hvor viktig det er å bry seg om hverandre? Vil du at barna dine skal vokse opp uten å lære at mamma eller pappa går foran som et godt eksempel for hvordan voksne behandler hverandre? Hva med å bruke eksempelets makt og være foreldre som er gode rollemodeller for deres barn og om dere to ikke klarer det sammen så ta heller og se om dere kan finne nye partnere dere kan elske og dermed vise barna at selv om foreldrene ikke bor sammen så er dere begge glade i barna og viser dem at dere har det bra sammen hver for dere og er venner når dere snakker sammen overfor barna? Barn ser, føler, merker og er ikke så dumme og treige som voksne ofte tror eller skylder på. De får med seg at dere er iskalde og ikke liker livet dere lever og som barn flest så tar de automatisk skylden for at dere har det slik. Barn tar nesten alltid på seg skylden om de opplever ubalanse eller manglende respekt i nærmeste krets selv om de ikke skjønner hva eller hvorfor det er slik. Tror du virkelig på at barna vil være glade for at dere holdt sammen om du spør de om 15 år? Seriøst? Ta dere sammen og ta ansvar! Få hjelp til å redde ekteskapet eller ta ansvar å tenk på andre enn dere selv. Dere er voksne og klarer dere mens barna er sårbare og i livets viktigste fase hvor de trenger stabilitet og kjærlighet. Riv opp og start på nytt, det tåler barna, men ikke la de leve opp med foreldre som ikke liker hverandre. Da tror de at dere hadde det fint til de ble født men siden dere nå ikke liker hverandre så må de være årsaken...... Skal du kjøre en liten moped må du ha lang og dyr opplæring, det å ha sex og lage barn kan enhver over 16 år gjøre uten å vise til noe som helst. Burde selvsagt ikke være slik for det kan virke som noen tolker det som at å få seg moped krever ansvarsfullhet mens det å få barn er en rettighet alle har den dagen de selv føler lysten. Hva med å tenke selv og ikke tro at Norge er så bra at alt går av seg selv og at staten hjelper deg om noe skulle gå galt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #20 Del Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er mange som lever i sexløse forhold "på grunn av barna". Og det er mange som får et langt mindre behov for sex med årene. Det å ha et regelmessig og spennende sexliv hele livet er verken en rettighet eller en nødvendighet, selv om det fremstilles sånn i alle sammenhenger. Anonymkode: 1b474...7c5 Ja, men når en endring skjer hos en av partene, så er det den parten som må ta opp temaet, og kommunisere om dette. Uten sammenligning for øvrig, samme sak om et par fast spiser annenhver søndagsmiddag hos foreldre/svigers, og den ene parten ikke vil det lengre. Greit nok, men du må kommunisere om det. Eller et par som fast drar på hytta en helg i måneden, og den ene parten plutselig ikke vil dra lengre. Kan være greit det også, men det er jo den som vil endre som må løse situasjonen. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er dette trolling? TS har ikke svart på noen av synspunktene/forslagene her... Anonymkode: 552f3...74c Hvorfor henger enkelte av dere så mye opp i det? Er helt greit om noen vil ta opp et tema fordi det er interessant å diskutere det. Vedkommende er ikke et troll av den grunn. Anonymkode: 3c9be...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå