Gå til innhold

Den evige dårlige samvittigheten som enslig forelder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt barna mine siden starten av juni og koser meg alt i alt med hverdag. 
så har vi hatt tre kjekke uker sammen, og flytting til splitt ny leilighet.

Sakte med jobb og arbeid så går det litt tomt for energi. 
nå er jeg syk og har ikke orket noenting idag. Barna fikk fri tre av dagene forrige uke pga planlagte aktiviteter og vi har hatt besøk og vært i besøk. 
nå ligger jeg i sengen med feber rier og barna har fri iPad/tv. 
jeg har snille og greie barn som forstår at «mor» ikke er frisk. Vi leser litt bok og har laget enkel lunsj og så er jeg tilbake i sengen. 

og samvittigheten slår ut. Jeg føler meg som en elendig forelder, fortjener ikke barna mine osv. 

imorgen er det heldigvis barnehage ❤️ 

Anonymkode: e000e...82f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

nå ligger jeg i sengen med feber rier og barna har fri iPad/tv. 

Slutt å ha dårlig samvittighet for noe du ikke kan noe for. Sykdom skjer. Sånn er det bare. De synes sikkert det er supert med en dag med fri tilgang.

Anonymkode: 7b883...993

AnonymBruker
Skrevet

Det trenger du ikke ha dårlig samvittighet for altså.

Anonymkode: ea207...310

AnonymBruker
Skrevet

Barn trenger å få slappe av og gjøre ingenting de og. Moderne hysteri at barn absolutt må aktiviseres og stimuleres hele tiden. Og du er ikke den eneste moren som har opplevd å være syk, snakker av erfaring her. Dette går bra!

Anonymkode: 5aff5...8b0

• Nyttig 1
Skrevet

Det evige jaget, men barn er ofte fornøyde med å være hjemme og dille med sitt mer enn du aner..

AnonymBruker
Skrevet

Her er ofte problemet å få barnet med på noe som helst av aktiviteter. Mange barn ønsker å trekke seg litt tilbake og ikke være oppi andre hele tiden.

Anonymkode: abdc4...e52

AnonymBruker
Skrevet

Dagen ble forbausende fin med barn som vekslet mellom natur tv og lek med hverandre. Så hadde slle en lur midt på dagen sammen i sengen ❤️ 

de var med å lage lunsj (pannekaker) og jeg kjente at det egentlig var godt å være hjemme. 

jeg har virkelig to englebarn 🥹❤️

Anonymkode: e000e...82f

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...