AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #21 Skrevet 6. august 2024 Tusen takk! Ville du vært skeptisk til denne: 363614678 siden hun skriver at hun selv har kjøpt den på tise? Anonymkode: f663b...92a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #22 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tusen takk! Ville du vært skeptisk til denne: 363614678 siden hun skriver at hun selv har kjøpt den på tise? Anonymkode: f663b...92a Nei det gjør ingenting, jeg kjøper selv vesker på Tise. Synes det er lettere å finne noen jeg liker der enn på finn. Alt av kvitteringerer og bevis følger jo denne, så der ikke på den som noen stor risk. Anonymkode: 145de...a9e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #23 Skrevet 6. august 2024 Tusen takk for hjelpen 😃 Anonymkode: f663b...92a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #24 Skrevet 6. august 2024 Maskinfører skrev (På 5.8.2024 den 1.58): Min tidligere søster selger vesker på Tise Din tidligere søster? Hva er greia , hun selger falske for ekte og du vil ikke vedkjenne deg henne? Det er uansett lite relevant om det ikke er din « tidligere « søster ts skal kjøpe av. Anonymkode: 637f1...860
Fenomen Skrevet 6. august 2024 #25 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 1.44): Sikreste måten å bli lurt trill rundt på er å kjøpe dyre vesker på Finn.no for så å få varen tilsendt etter å ha forhåndsbetalt. Ikke vær så lettlurt at du lar deg lure. Hva skal du med en veske som er så dyr at du er redd for å bruke den? Hva om vesken blir stålet eller skadet? Finnes og tusenvis av vesker i butikk, langt finere og langt billigere, samt at de tåler å bli brukt. Men bevares har du rikelig med penger, så bruk pengene dine slik du selv ønsker og med den risikoen du velger å ta. Jeg er ingen fattiglus, kunne kjøpt vesker i mengder, om jeg ville, men ser ikke verdien av det. Men andre kan se annerledes på saken. Anonymkode: 9bec0...865 TS spør jo ikke hvor vidt det er lurt å kjøpe en dyr veske eller ikke. Det velger man heldigvis helt selv.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #26 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 1.44): Sikreste måten å bli lurt trill rundt på er å kjøpe dyre vesker på Finn.no for så å få varen tilsendt etter å ha forhåndsbetalt. Ikke vær så lettlurt at du lar deg lure. Hva skal du med en veske som er så dyr at du er redd for å bruke den? Hva om vesken blir stålet eller skadet? Finnes og tusenvis av vesker i butikk, langt finere og langt billigere, samt at de tåler å bli brukt. Men bevares har du rikelig med penger, så bruk pengene dine slik du selv ønsker og med den risikoen du velger å ta. Jeg er ingen fattiglus, kunne kjøpt vesker i mengder, om jeg ville, men ser ikke verdien av det. Men andre kan se annerledes på saken. Anonymkode: 9bec0...865 Nå var det ikke hva du vil bruke penger på TS spurte om... Anonymkode: 8494b...0d5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #27 Skrevet 6. august 2024 Vesken skal vel ha en QR kode på lappen i vesken? Så når du skanner den skal det komme opp en link til hjemmesiden til det merke. Anonymkode: c85bc...bc2
Maskinfører Skrevet 6. august 2024 #28 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Din tidligere søster? Hva er greia , hun selger falske for ekte og du vil ikke vedkjenne deg henne? Det er uansett lite relevant om det ikke er din « tidligere « søster ts skal kjøpe av. Anonymkode: 637f1...860 Når hun er på ferie så kjøper hun dyre vesker som hun selger til høyere pris vi ble plassert i forskjellige hjem av barnevernet og kom bort fra hverandre jeg savner henne men hun vil ikke dessverre alt tok slutt den dagen mor døde
Gammelsmurfen Skrevet 6. august 2024 #29 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 17.32): Dersom bildene ser ok ut, selger har gode vurderinger og det står at kvittering +dust bag følger med, kan jeg da regne med at vesken er ekte? Eller er det så mye svindel der ute at man ikke kan stole på noe som helst? Er snakk om en veske til ca 10' Anonymkode: f663b...92a Nei,nei og atter nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå