AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Hvis dere vil ha en egen tråd for kvinner et det bare å lage en. Jeg ble inspirert av dagens bidrag. En flørt er i utlandet på forretningsreise, det er et land og område jeg elsker så jeg gledet meg til å få bilder (det visste han også). Resultat: alle bilder postet på story, det eneste jeg fikk på snap var et bilde av en "kunde": kvinne, ung og lettkledd. Toxic much? Needless to say så er han ute av kortstokken for good. Believe them when they show you who they are! Anonymkode: 56d64...015
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 skjønte jeg lite av. Men ja ikke noe å samle på virker det som. Anonymkode: 2d4d3...890
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): skjønte jeg lite av. Men ja ikke noe å samle på virker det som. Anonymkode: 2d4d3...890 Triangulering kalles det, likegyldig av hvem hun er så prøver han bare å gjøre meg sjalu og/eller usikker. Uansett et stort rødt flagg. Anonymkode: 56d64...015 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå