AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Det viser seg at en tidligere venn nå blir læreren til barnet mitt. Dette er en relasjon jeg har opplevd mye sammen med, også sammen med barna, men har ikke hatt kontakt på noen år. Jeg er usikker på om skolestarten husker dette mennesket. Vennskapet faset ut, vi valgte vel begge å gå hvert til vårt. Vil det være mulig å fungere greit i en sånn setting? Vurderer å snakke med læreren, men har ikke gjort det. Anonymkode: 2ef74...1dc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 Hva skal du si til læren? Blir for dumt. Anonymkode: e207f...555 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva skal du si til læren? Blir for dumt. Anonymkode: e207f...555 At fortid er fortid? Kanskje hun venter på at jeg tar kontakt? Anonymkode: 2ef74...1dc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #4 Skrevet 4. august 2024 Du overdramatiserer, det er ikke nødvendig å snakke med læreren. Anonymkode: d7c66...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå