AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Er det flere som har opplevd svindel (varer ikke levert) fra Temu uten å få refund? Anonymkode: b2bf6...07e
Gjest Thndrcnt Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 Nei, har alltid fått varene levert, og om noe har vert ødelagt/manglende så har jeg fått pengene tilbake enten som kreditt eller lavere klarna-regning, uten å måtte sende varer tilbake eller noe
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det flere som har opplevd svindel (varer ikke levert) fra Temu uten å få refund? Anonymkode: b2bf6...07e Du sporer jo pakkene fra bestilling til levering. Hvor i leddet forsvinner pakkene? Jeg er Fly F… fordi de ikke betaler tilbake penger når de får pakkene i retur. Anonymkode: 788fa...0fc 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #5 Skrevet 4. august 2024 Aldri hatt problemer med Temu. Anonymkode: 9e11c...974
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 Har kun opplevd det med Aliexpress, og må advare mot utrolig dårlig kundeservice hos dem. Betalte dobbelt toll flere ganger i det siste, og etter utallige ganger å sagt i fra så får jeg en mail med frist på 24 timer å bevise dette. Legger ved bevis, men så bare slutter dem å svare, og man må begynne den lange prosessen om igjen. Har prøvd 5 ganger nå. Har dokumentasjon på alt, men alikevel prøver de å unngå å betale tilbake. Temu har jeg aldri hatt noe problem med. Anonymkode: b76d0...48f
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #7 Skrevet 5. august 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har kun opplevd det med Aliexpress, og må advare mot utrolig dårlig kundeservice hos dem. Betalte dobbelt toll flere ganger i det siste, og etter utallige ganger å sagt i fra så får jeg en mail med frist på 24 timer å bevise dette. Legger ved bevis, men så bare slutter dem å svare, og man må begynne den lange prosessen om igjen. Har prøvd 5 ganger nå. Har dokumentasjon på alt, men alikevel prøver de å unngå å betale tilbake. Temu har jeg aldri hatt noe problem med. Anonymkode: b76d0...48f Aliexpress: skriv voec nummeret inn i adressen din så er problemet løst. Anonymkode: 27b66...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå