Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som har opplevd svindel (varer ikke levert) fra Temu uten å få refund?

Anonymkode: b2bf6...07e

Videoannonse
Annonse
Gjest Thndrcnt
Skrevet

Nei, har alltid fått varene levert, og om noe har vert ødelagt/manglende så har jeg fått pengene tilbake enten som kreditt eller lavere klarna-regning, uten å måtte sende varer tilbake eller noe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det flere som har opplevd svindel (varer ikke levert) fra Temu uten å få refund?

Anonymkode: b2bf6...07e

Du sporer jo pakkene fra bestilling til levering. Hvor i leddet forsvinner pakkene?

Jeg er Fly F… fordi de ikke betaler tilbake penger når de får pakkene i retur. 

Anonymkode: 788fa...0fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: c9a1d...aad

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt problemer med Temu. 

Anonymkode: 9e11c...974

AnonymBruker
Skrevet

Har kun opplevd det med Aliexpress, og må advare mot utrolig dårlig kundeservice hos dem. Betalte dobbelt toll flere ganger i det siste, og etter utallige ganger å sagt i fra så får jeg en mail med frist på 24 timer å bevise dette. Legger ved bevis, men så bare slutter dem å svare, og man må begynne den lange prosessen om igjen. Har prøvd 5 ganger nå. Har dokumentasjon på alt, men alikevel prøver de å unngå å betale tilbake. 

Temu har jeg aldri hatt noe problem med.

Anonymkode: b76d0...48f

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har kun opplevd det med Aliexpress, og må advare mot utrolig dårlig kundeservice hos dem. Betalte dobbelt toll flere ganger i det siste, og etter utallige ganger å sagt i fra så får jeg en mail med frist på 24 timer å bevise dette. Legger ved bevis, men så bare slutter dem å svare, og man må begynne den lange prosessen om igjen. Har prøvd 5 ganger nå. Har dokumentasjon på alt, men alikevel prøver de å unngå å betale tilbake. 

Temu har jeg aldri hatt noe problem med.

Anonymkode: b76d0...48f

Aliexpress: skriv voec nummeret inn i adressen din så er problemet løst.

Anonymkode: 27b66...ca0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...