AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Hei vår lille er snart 3 mnd .jeg har et mål om å ned 15 kg men sliter litt med å spise nok. Har dere begynt å trene igjen ? Jeg har ventet med å trene på senter enda pga keisersnitt. Noen andre som driver og skal ned i vekt ?:) Anonymkode: 37555...ffb
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 Min er 4 mnd. Periodisk faste og hjemmetrening på matte. Nattfaste på 16 timer. Anonymkode: 7f65f...007 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Skrevet 4. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min er 4 mnd. Periodisk faste og hjemmetrening på matte. Nattfaste på 16 timer. Anonymkode: 7f65f...007 Hvordan spiser du ca ?:) altså hvor mange måltid og hva ?:) Anonymkode: 37555...ffb
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 Pass på å ikke gå ned i vekt for fort om du ammer. Da frigjør du mye miljøgifter til melken. Spis vanlig mat, gå turer, tren når du kan det, så kommer vektnedgangen litt etter litt. Anonymkode: 7c2a5...1de 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Jeg ammer ikke , tenkte å spise mer lavkarbo da jeg ikke orker mange måltid om dagen Anonymkode: 37555...ffb
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Pass på å ikke gå ned i vekt for fort om du ammer. Da frigjør du mye miljøgifter til melken. Spis vanlig mat, gå turer, tren når du kan det, så kommer vektnedgangen litt etter litt. Anonymkode: 7c2a5...1de Dette med gift i melken under slanking er nylig tilbakevist av forskere ved NTNU. Anonymkode: 7f65f...007
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #7 Skrevet 6. august 2024 Jeg gikk ned 9 kg mellom 3 og 6-måneders alder hos baby. Hadde hastekeisersnitt med et litt trøblete arr, så fikk beskjed om å ta treningen ekstremt rolig. Gikk turer hver dag, minimum en time. Drakk mye vann og prøvde å spise måltid til ca. faste tider for ikke å glemme det og få ulvehunger etterpå. Jeg lagde store porsjoner med kjøleskapsgrøt slik at jeg hadde for mange dager av gangen. Lett å få i seg med en hånd og variere toppingen med diverse frukt og bær. Ellers spiste jeg knekkebrød, brødmat, egg og diverse tilbehør utenom middag. Kokte også egg for et par dager av gangen, for å lettere ha det tilgjengelig og ikke glemme å spise. Gjorde rolig styrke/pilates-treninger hjemme. Hjalp veldig på hvordan kroppen føltes etter fødsel, og ikke minst styrke muskulaturen på utsatte steder. Anonymkode: f2a7c...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå