shakini Skrevet 4. august 2024 #1 Skrevet 4. august 2024 Har kjøpt Vanish (spray), men det funker ikke. Følger anvisning på pakken. Jeg trodde Vanish tok alt? Er det noen som har noen triks de vil dele?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #2 Skrevet 4. august 2024 Min erfaring er at gelevarianten er langt mer effektiv en sprayen. https://www.vanish.no/produkter/flekkfjernere/powergel/ Anonymkode: cbf3e...d53
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #3 Skrevet 4. august 2024 Vanish tar ikke alt, men det meste. Det er ikke ett mirakelmiddel selv om det er en god flekkfjerner... Hvilken type flekk er det? På hvilket stoff? Og hvor gammel? Anonymkode: c1db1...3ed 1
shakini Skrevet 4. august 2024 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Vanish tar ikke alt, men det meste. Det er ikke ett mirakelmiddel selv om det er en god flekkfjerner... Hvilken type flekk er det? På hvilket stoff? Og hvor gammel? Anonymkode: c1db1...3ed Føler jeg har prøvd meg på det meste. Mest bomullsstoff, men alt fra banan, syltetøy, tomatsaus, bæsj… Det er ingenting som blir borte.
newman01 Skrevet 4. august 2024 #5 Skrevet 4. august 2024 Sitronsåpe. https://paastell.no/produkt/sitronsape/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADNOdhE_nnCxY2kF796ekxoQ8bddn&gclid=Cj0KCQjwzby1BhCQARIsAJ_0t5NbK-2DbGhjRfKXQmcnC-blhqu8-Fz4y5EJ2RkHnqPwyRE5HmWiEzkaArIJEALw_wcB Kjøpte det da vi fikk barn, gjør en god jobb med mange flekker 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #6 Skrevet 4. august 2024 shakini skrev (5 timer siden): Har kjøpt Vanish (spray), men det funker ikke. Følger anvisning på pakken. Jeg trodde Vanish tok alt? Er det noen som har noen triks de vil dele? Så full av kjemikalier at jeg aldri bruker det. Kjøpte en boks for x antall år siden, og kastet den, ubrukt, etter å ha lest innholdsfortegnelsen. Bruker Blenda sensitiv, og vasker på 60 grader, skjelden eller aldri det kommer ut tøy med flekker på. 40 grader bruker jeg Ariel Color, flytende til, heller ikke der er det flekker etter vask. Men har god vaskemaskin, da. Anonymkode: bbbf7...38c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #7 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 20.25): Så full av kjemikalier at jeg aldri bruker det. Kjøpte en boks for x antall år siden, og kastet den, ubrukt, etter å ha lest innholdsfortegnelsen. Bruker Blenda sensitiv, og vasker på 60 grader, skjelden eller aldri det kommer ut tøy med flekker på. 40 grader bruker jeg Ariel Color, flytende til, heller ikke der er det flekker etter vask. Men har god vaskemaskin, da. Anonymkode: bbbf7...38c Når du kommer med slike anbefalinger; tror du ikke at folk har prøvd å vaske med vanlig vaskemiddel på en normal temperatur? Anonymkode: e5057...8fb 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #8 Skrevet 6. august 2024 shakini skrev (På 4.8.2024 den 14.38): Har kjøpt Vanish (spray), men det funker ikke. Følger anvisning på pakken. Jeg trodde Vanish tok alt? Er det noen som har noen triks de vil dele? Jeg hater lukten av Vanish, så derfor har jeg prøvd mange ulike andre såper. Sitronsåpe er det jeg har prøvd som funker best. Men uansett hvilken flekkfjerning du velger å bruke: Det viktigste å tenke på er at flekken må ut samme vei som den kom inn. Hvis du har en på en genser er det viktig å vrenge genseren, og fjerne flekken fra baksiden. Først skylle med så varmt vann som plagget tåler (unntak: blod må skylles med kaldt vann). Så ta på flekkmiddel (vanish, sitronsåpe, zalo osv) fremdeles fra baksiden av flekken, og arbeid det godt inn, og la det virke i ca 30 minutter før du igjen skyller med varmt vann. Gjenta prosessen enda en gang hvis flekken er gjenstridig. Vask plagget i vaskemaskinen, og flekken bør være borte. Anonymkode: 59d64...599 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #9 Skrevet 6. august 2024 Nytter ikke bare å spraye på, du må skrubbe vekk flekken med hendene Anonymkode: d633c...324
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #10 Skrevet 6. august 2024 Vanish funker ikke. Sitronsåpe derimot! Anonymkode: ddfb0...3b3 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #11 Skrevet 6. august 2024 Zalo er det beste på flekker. Og Biotex flekkfj.spray (sort flaske?) er mye bedre enn Vanish. Anonymkode: 5d5a7...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #12 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Zalo er det beste på flekker. Og Biotex flekkfj.spray (sort flaske?) er mye bedre enn Vanish. Anonymkode: 5d5a7...a1c Dette! Zalo er 100% best på absolutt alt av flekker! Anonymkode: f161b...ac7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå